Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Eerste kwartiertje van Lanoz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lost In Love 2007 was echt zo baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:47 
 
Hardtraxxer

Welk nummer is dat tussen Guilty en Keep it Coming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roughstyler - Don't Tell Anybody.
Echt fucking vette track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 18:54 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Roughstyler - Don't Tell Anybody.
Echt fucking vette track :D

Ja daarom.. Shazam pakte m niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 09:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die er interesse in hebben, ik heb een aantal intro's gebruikt tijdens de Tijdmachine gepost op m'n soundcloud :) Waarschijnlijk komen ze er uiteindelijk allemaal op te staan. Mocht er een volgende editie komen, zullen deze niet opnieuw gebruikt worden.

http://soundcloud.com/audiospectral
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:20 
 
Hardtraxxer

baronpilsener schreef:
Voor de mensen die er interesse in hebben, ik heb een aantal intro's gebruikt tijdens de Tijdmachine gepost op m'n soundcloud :) Waarschijnlijk komen ze er uiteindelijk allemaal op te staan. Mocht er een volgende editie komen, zullen deze niet opnieuw gebruikt worden in verband met de lengte.

http://soundcloud.com/audiospectral


Heul vet, vooral die Her Voice intro met dat opera gezang erbij. Maar de intro's waren achteraf gezien te lang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
baronpilsener schreef:
Voor de mensen die er interesse in hebben, ik heb een aantal intro's gebruikt tijdens de Tijdmachine gepost op m'n soundcloud :) Waarschijnlijk komen ze er uiteindelijk allemaal op te staan. Mocht er een volgende editie komen, zullen deze niet opnieuw gebruikt worden in verband met de lengte.

http://soundcloud.com/audiospectral


Heul vet, vooral die Her Voice intro met dat opera gezang erbij. Maar de intro's waren achteraf gezien te lang?

Ik ben persoonlijk wel tot die conclusie gekomen :) Opzich lag het tempo die avond natuurlijk vrij hoog, en als er dan een introductie van 1.45 voorbij komt, haalt dat het tempo er wel een beetje uit. Dus zodoende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond ze ondanks de lengte wel erg mooi! Intro's die voor mij heel veel sfeer mee gaven :)

aftermovie:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende editie ga ik er zeker voor zorgen dat ik erbij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heel apart, een rustmomentje tussen de sets door is toch juist prettig of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Topic voor de intro's aangemaakt, kunnen we hier verder met de discussie over het feest zelf :)

gratis-tracks-hs/intro-s-tijdmachine-6-10-2012-kdanz-schagen-t30135.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten