Beste hardtraxxers,
Sinds de set van Jones op Q-base ben ik ervan overtuigd dat de avond van de tijdmachine gevuld met enkel tracks uit de jaren 2004-2009 echt legendarisch kan worden

Het probleem is echter, net zoals een aantal voor jullie hier zie ik, dat de afstand naar Schagen echt heel ver is en het openbaar vervoer ook niet optimaal is. Daarom heb ik gezamenlijk met wat vrienden en vaste partymaatjes een plan bedacht waarmee de reis niet korter zal worden, maar wel een stuk aangenamer
We zijn namelijk bezig met het regelen van een touringcar vanaf Utrecht Centraal naar de Kdanz in Schagen en vice versa op 6 oktober. De bedoeling is dat de prijs voor een combiticket (heen en terug + entree) op 28 euro (maximaal) zal komen te liggen. Dat is echter afhankelijk van het aantal personen wat meegaat. We zitten nu op 21 personen en de bus die we willen gaan boeken kan 35 personen meenemen. Mochten er meer mensen meegaan dan wordt logischerwijs de busreis dus ook goedkoper. Vandaar dat we de mensen van hier ook graag willen uitnodigen als ze interesse hebben. Voor de duidelijkheid: We willen geen winst maken ofzo, we zijn alleen grote liefhebbers van 2004-2009 sound en willen daarom dit initiatief graag ondersteunen. Mocht je er ook van overtuigd zijn dat dit een briljante avond kan worden en daarom graag van de bus gebruik wil maken, laat het me dan maar weten
