Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Line Up:

Area 1:

Luna
DHHD
Deepack
Josh&Wesz
Pinas
Distractor & Ryfle
Lanoz
Chop-E

Area 2:

Sceletor
Viruz
100 Kilo Maarten
Raoul DKC

Dik hoor en slechts 10 euro voor een ticket :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

woooow wat een hele dikke line up :drool: :loving: Nu heb ik echt spijt van dat het zo ver weg is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ziek vet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ga ik dus wel bij zijn! :)
Kwartiertje rijden voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Heb ik een crashplekje bij jou dan Sjuul? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat kut dat ik al wat anders heb hier :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, jammer dat het zo'n pleuris end weg is :( .
Line up is wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen twijfel mogelijk dat ik hier aanwezig ben :thumbsup: Vette line-up, ben erg benieuwd hoe het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 15:39 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 21:45 
 
Hardtraxx Newbie

De kaartverkoop van De Tijdmachine is van start via www.de-tijdmachine.nl en www.loseyourmind.nl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De beste tijd van hardstyle herbeleven voor een tientje!?

Briljant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje al binnen :) Hopen hier met een lekkere grote groep heen te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strakke line-up, alleen jammer van Lanoz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck fuck fuck tegelijkertijd met Invictus :( helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fuck fuck fuck tegelijkertijd met Invictus :( helaas

Eikel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 08:32 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Strakke line-up, alleen jammer van Lanoz.

Hoebedoelje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel twijfel, wil opeens niemand meer mee.
Geen zin om alleen op de trein te wachten na afloop
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Heb ik een crashplekje bij jou dan Sjuul? xd

Zaandam is dichterbij hoor, maar ik denk dat dat geen probleem moet zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je weet best waarom :). Zaandam is geen optie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou vet zijn als de artiesten zich ook aan het concept houden. Helaas is dit voor mij echt te ver om heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Zou vet zijn als de artiesten zich ook aan het concept houden. Helaas is dit voor mij echt te ver om heen te gaan.


Tuurlijk doen ze dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien toch nog aanwezig :)

Pinas is toch een alias van Titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Misschien toch nog aanwezig :)

Pinas is toch een alias van Titan?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 21:54 
 
Hardtraxx Newbie

Beste hardtraxxers,

Sinds de set van Jones op Q-base ben ik ervan overtuigd dat de avond van de tijdmachine gevuld met enkel tracks uit de jaren 2004-2009 echt legendarisch kan worden :worship: Het probleem is echter, net zoals een aantal voor jullie hier zie ik, dat de afstand naar Schagen echt heel ver is en het openbaar vervoer ook niet optimaal is. Daarom heb ik gezamenlijk met wat vrienden en vaste partymaatjes een plan bedacht waarmee de reis niet korter zal worden, maar wel een stuk aangenamer :)

We zijn namelijk bezig met het regelen van een touringcar vanaf Utrecht Centraal naar de Kdanz in Schagen en vice versa op 6 oktober. De bedoeling is dat de prijs voor een combiticket (heen en terug + entree) op 28 euro (maximaal) zal komen te liggen. Dat is echter afhankelijk van het aantal personen wat meegaat. We zitten nu op 21 personen en de bus die we willen gaan boeken kan 35 personen meenemen. Mochten er meer mensen meegaan dan wordt logischerwijs de busreis dus ook goedkoper. Vandaar dat we de mensen van hier ook graag willen uitnodigen als ze interesse hebben. Voor de duidelijkheid: We willen geen winst maken ofzo, we zijn alleen grote liefhebbers van 2004-2009 sound en willen daarom dit initiatief graag ondersteunen. Mocht je er ook van overtuigd zijn dat dit een briljante avond kan worden en daarom graag van de bus gebruik wil maken, laat het me dan maar weten :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten