Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien rare vraag, maar waar kan je tickets halen (als dat sowieso al kan)? Kan nergens iets vinden, ook niet hoe duur het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Balen dat dit 100km ver is voor ons want wil graag nog een keer naar zo'n concept.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Misschien rare vraag, maar waar kan je tickets halen (als dat sowieso al kan)? Kan nergens iets vinden, ook niet hoe duur het is.


De voorverkoop voor De Tijdmachine zal vanavond om 18.00 uur starten via www.­de-tijdmachine.­nl en www.­loseyourmind.­nl! Kaarten zullen net als vorige keer 10 euro kosten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je ergens graag heen wilt, dan ga je toch gewoon? HCOTB, Decibel en Alcatrazz zijn voor mij ook wel bijna 200km rijden.. Zelfs Defqon is meer dan 100km. Is er een keer een concept waar jullie al tijden om schreeuwen en dan ga je niet om dat het 'te ver' is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oowh als het aan mij ligt ga ik gewoon hoor, maar ik ben dan ook nooit de bob... Door de afstand in combinatie met deze datum ben ik gewoon bang dat ik toch niemand met me mee krijg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als je ergens graag heen wilt, dan ga je toch gewoon? HCOTB, Decibel en Alcatrazz zijn voor mij ook wel bijna 200km rijden.. Zelfs Defqon is meer dan 100km. Is er een keer een concept waar jullie al tijden om schreeuwen en dan ga je niet om dat het 'te ver' is. >.<


Jij hebt dus geld op je rug groeien? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vergeleken met kaartjes voor grote festivals is een tank brandstof niets. Aanwezig. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Bizar vet!
Dit wordt nog echt twijfelen of ik ga. Ik wil wel heel graag iig!

Ik wil ook heel graag, probeer mensen over te halen. Laat ff weten of je gaat man, dan kunnen we meeten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Bizar vet!
Dit wordt nog echt twijfelen of ik ga. Ik wil wel heel graag iig!

Ik wil ook heel graag, probeer mensen over te halen. Laat ff weten of je gaat man, dan kunnen we meeten! :thumbup:

Haha moet idd echt nog een keer gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Lyst schreef:
Als je ergens graag heen wilt, dan ga je toch gewoon? HCOTB, Decibel en Alcatrazz zijn voor mij ook wel bijna 200km rijden.. Zelfs Defqon is meer dan 100km. Is er een keer een concept waar jullie al tijden om schreeuwen en dan ga je niet om dat het 'te ver' is. >.<


Jij hebt dus geld op je rug groeien? :x


Met een volle auto zijn de brandstofkosten te verwaarlozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Ticket binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig als ik vrienden mee krijg :D + moet nog vervoer regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, jij leeft echt in een uithoek. :P Keek even of je enigzins op mijn route woont, maar nee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
El Mare schreef:
Lyst schreef:
Als je ergens graag heen wilt, dan ga je toch gewoon? HCOTB, Decibel en Alcatrazz zijn voor mij ook wel bijna 200km rijden.. Zelfs Defqon is meer dan 100km. Is er een keer een concept waar jullie al tijden om schreeuwen en dan ga je niet om dat het 'te ver' is. >.<


Jij hebt dus geld op je rug groeien? :x


Met een volle auto zijn de brandstofkosten te verwaarlozen.

Daarbij kost een kaartje een tientje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:55 
 

ticket binnenngehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ticket binnenngehaald!

Hier hetzelfde! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Per ongeluk 4 tickets gehaald ipv 2 >.< Maargoed ik heb ze ook binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 11:39 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
KSwoosh schreef:
ticket binnenngehaald!

Hier hetzelfde! :D


bedankt he! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Per ongeluk 4 tickets gehaald ipv 2 >.< Maargoed ik heb ze ook binnen :D

Zou vast geen probleem zijn om ze weer kwijt te raken, maar anders wil ik er wel 1 overnemen :) Heb je die ook weer kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Vanavond maken we de een-na-laatste naam voor De Tijdmachine bekend.

De Apeldoornse Daniël Noordijk staat al jaren bekend om zijn aparte maar herkenbare sound. Met producties van enorm hoogstaand niveau en verrassende dj-sets verwend hij al jaren het gehoor van zijn publiek. Tracks als o.a. Low Frequenced Bass (met Intractable One), The Otherside en Got It waren stuk voor stuk pareltjes en daarom is zijn plek op De Tijdmachine ook meer dan verdiend!

Wij verwelkomen Alphaverb!


Vet vet vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme dikke klabanus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Oh my gosh, dacht dat de lineup na Prankster volledig was, wat vet dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Low Frequenced Bass, Dikke Bleek, Feel Good, Thunderstyle, Play the Games, Got it enzovooooort <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yess dit wordt vetjes :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten