Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:36 
 

Hier MOET ik heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op Frequencerz als laatste naam. Zou een moord doen om tracks als Tomorrow & Beyond en Destruction live te horen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Episch. Eigenlijk wel een must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Zou de lineup in de beginpost gezet kunnen worden? Te lui om te zoeken. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geniaal met Alphaverb er ook nog bij! :worship:

Vervoer wordt nog wel een kleine uitdaging. Iemand een plekje vrij in de auto vanuit Eindhoven of Utrecht? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook ontzettend veel interesse om te gaan, Scope DJ, Alphaverb, Saifam special, Alpha Twins, klinkt allemaal erg goed! Moet er alleen nog zien te komen, is onhandig om met OV te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ook ontzettend veel interesse om te gaan, Scope DJ, Alphaverb, Saifam special, Alpha Twins, klinkt allemaal erg goed! Moet er alleen nog zien te komen, is onhandig om met OV te komen.

Oja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prankster hoef ik niet zo nodig te zien, ben niet van de hardcore. Daarnaast zou de eerste trein pas om 10 voor 8 vertrekken, is dus vrij lang wachten. Kijken dus of er iemand in de buurt gaat met een auto oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Khadber schreef:
Ook ontzettend veel interesse om te gaan, Scope DJ, Alphaverb, Saifam special, Alpha Twins, klinkt allemaal erg goed! Moet er alleen nog zien te komen, is onhandig om met OV te komen.

Oja?

Eerste trein gaat om 7:21 (richting Amsterdam) en dan zijn er natuurlijk net dat weekend werkzaamheden aan het spoor bij Alkmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha oke, ja dat is vervelend. Maar er komen is wel makkelijk te doen dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is inderdaad ideaal dat er een station in Schagen is. Het station ligt zo te zien ook redelijk centraal in het dorp, dus de afstand lopen is ook goed te doen. Ik wil er alleen ook wel weer op een acceptabele tijd weg. Maar goed, even kijken dus wat bekenden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb :loving: :loving: Beter dan dit wordt het niet, heb die tracks zó vaak geluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ontzettend gaaf van 2-Sidez zeg :worship: Eindelijk weer eens God en Nomansland horen :loving: Die oudere AVIO plaatjes zijn ook allemaal genieten!! En natuurlijk de Italiaantjes!!

Ga maar eens m'n ticket bestellen, doe er wel bijna 3,5 uur over maar dat heb ik graag voor over. Kijk tegen die tijd wel of er meer mensen vanuit Eindhoven gaan of dat ik alleen moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Vanavond is het al weer tijd voor de laatste toevoeging aan de line-up van de grote zaal. Voor het boeken van deze artiest hoefde we geen moment na te denken na zijn performance van de vorige editie!

Deze jonge maar vaardige MC weet als geen ander sfeer te maken en het publiek naar zijn hand te zetten. Inmiddels heeft Sjors al een groot aantal schitterende boekingen op zijn naam staan. Denk hierbij o.a. aan The Matrixx in Nijmegen.

Daarom ook deze editie wederom onze eigen professor Barabas; MC Shizzler!

Daarmee is de complete programmering van de grote zaal bekend. Morgen zal de line-up van de tweede zaal bekend gemaakt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook nog een 2e zaal. Damn, zou toch wel erg graag gaan nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hardcore volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kampbespreking :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben dan lekker aan het housen in de ziggodome :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dies gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ook nog een 2e zaal. Damn, zou toch wel erg graag gaan nu :P

2e zaal in de kdanz is kut man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik ben dan lekker aan het housen in de ziggodome :cool:

Motherfuckin' faggot. Je verkiest house boven mijn verjaardag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Kampbespreking :cry:


lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had zelfs 6 tickets gekocht, kreeg allemaal foutmeldingen xd Gelukkig wil Ticketscript de kaartjes ongeldig maken en mijn geld terugstoren
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten