Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heel apart, als organisatie zet je wat dat betreft toch een stok achter de deur :/
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Heel apart, als organisatie zet je wat dat betreft toch een stok achter de deur :/

Wat moeten ze doen dan? Van te voren geeft de organisatie restricties aan maar dat is natuurlijk niet meer dan een verzoek. Ze kunnen er ook niks aan doen als een DJ besluit om andere platen erop te gooien dan de platen die de bedoeling zijn...
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Firetrap schreef:
Heel apart, als organisatie zet je wat dat betreft toch een stok achter de deur :/

Wat moeten ze doen dan? Van te voren geeft de organisatie restricties aan maar dat is natuurlijk niet meer dan een verzoek. Ze kunnen er ook niks aan doen als een DJ besluit om andere platen erop te gooien dan de platen die de bedoeling zijn...

Zit zeker wat in, menig DJ op Hard Classics houdt zich ook totaal niet aan de voorwaarden die de organisatie stelt.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
dennis.. komt d'r maar in! :D

:whistle:

Maar hele vette booking voor de mannen!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De afgelopen dagen hebben we al een groot deel van de line-up bekend gemaakt en zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn doen we ook vanavond weer een toevoeging aan de programmering!

Nou was de line-up al top, maar vanavond mogen we jullie vol trots bekend maken dat we een zeer exclusieve act hebben weten te strikken voor de volgende editie!

Ergens in 2008 besloten twee goede vrienden en collega dj's Bob van der Palen en Jaimy Ernste om samen de studio in te duiken. Meteen bleek dat de twee goud in hadden, want hun eerste release (Freakin'/Fuck It) op het, toen nog, jonge A2 Records sloeg in als een bom.

Met hun rammende live-act hebben deze twee heren aardig wat clubs in Nederland tot dak renovatie aan moeten zetten. Zij zullen op 2 maart dan ook doen waar ze goed in zijn; de tent he-le-maal afbreken!

Wij presenteren u met gepaste trots, exclusief en eenmalig voor De Tijdmachine; B-Front & Pulse aka 2-Sidez LIVE

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Vet, line-up ziet er echt gruwelijk uit. Jammer dat ik er niet heen kan.

2-sidez :worship:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf ^^
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar vet!
Dit wordt nog echt twijfelen of ik ga. Ik wil wel heel graag iig!
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

JAAAAAJAJAJAJ :love:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer, had t leuker gevonden als B-Front solo had gedraaid. Heb niks met 2 Sidez.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bazenline-up geworden zeg. :worship:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:27 
 
Hardtraxxer

heel erg vet dit!! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaaf! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag vandaag toevallig dat filmpje va 'opstap met 2-Sidez', uit 2009 ofzo. 2-Sidez was vroeger echt een van mn favorieten :drool:

Ik zou hier zo graag heen willen maar het is me echt te ver en te moeilijk bereikbaar :cry: , dus ik ga maar naar een ander feest, op fietsafstand, ook leuk.

Kan dit feest volgende keer niet op een wat centraler gelegen locatie? :(
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met flevoboys en thehardstyleholland, 2-sidez wat :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: Dit wordt echt een geniaal feestje.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-Sidez wil ik ook wel effe zien! Platen als Fuck It, Magic Spell & Affraid vind ik erg vet!

Toch maar overwegen dit, maar denk dat 't m niet wordt..
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Aanwezig met flevoboys en thehardstyleholland, 2-sidez wat :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: Dit wordt echt een geniaal feestje.

Kijk er nu al naar uit! De vorige keer vond ik het geluid in de hoofdzaal niet zo goed, hopelijk is dat nu beter.
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:44 
 

klinkt echt heeeel erg vet dit :D
Bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt echt de meest geniale verjaardagsfuif ooit :D
Bericht Geplaatst op 09 feb 2013 00:21 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik zag vandaag toevallig dat filmpje va 'opstap met 2-Sidez', uit 2009 ofzo. 2-Sidez was vroeger echt een van mn favorieten :drool:


Die had ik ook nog gezien vanmiddag, geniaal filmpje
Bericht Geplaatst op 09 feb 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spijtig genoeg niet derbij, ik hoop voor jullie dat A2 wat Outsiders spul draait :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2013 01:44 
 
Hardtraxx Veteran

2-Sidez, Scope en A2, ik moet en zal wat mensen overhalen om hierheen te gaan! :love:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2013 04:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2-Sidez LIVE :love:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, dit wordt heel interessant. Ik twijfel om toch nog te gaan. Enig probleem is vervoer. Kan zelf namelijk niet meer rijden. :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten