Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 22:44 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:


:loving: :loving:


Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.
Beide een super concept van Loseyourmind
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 23:30 
 
Hardtraxx Newbie

in 1 woord geniaal!!! :) :) :) :) :) :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roybrussel schreef:
Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.

Ze hebben nu 2 edities gehad, 6 oktober en 2 maart...klinkt voor mij als een tweemaal jaars evenement ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke aftermovie hoor! Strak gefilmd. Was echt een bazenfeest :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette aftermovie! Hopelijk komt er snel weer een nieuwe editie, want dit feest was echt dik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een vette aftermovie. Ik hoop ook echt dat dit 2 of 3 keer per jaar wordt gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nike schreef:
Echt een vette aftermovie. Ik hoop ook echt dat dit 2 of 3 keer per jaar wordt gehouden

1e editie was oktober en deze in maart. Lijkt me dat het dan al 2 keer per jaar gehouden wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Nike schreef:
Echt een vette aftermovie. Ik hoop ook echt dat dit 2 of 3 keer per jaar wordt gehouden

1e editie was oktober en deze in maart. Lijkt me dat het dan al 2 keer per jaar gehouden wordt :P

Steffnov schreef:
Roybrussel schreef:
Echt een super vet feest! Jammer genoeg is het niet meerdere malen per jaar zoals Penoze.

Ze hebben nu 2 edities gehad, 6 oktober en 2 maart...klinkt voor mij als een tweemaal jaars evenement ;)

Scherp hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet trouwens om die volledige TL's te zien. Zou vaker moeten gebeuren bij kleine feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Scherp hoor.

Haha :P

Set van Scope staat binnen een paar dagen online trouwens :D
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten