Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na een briljante eerste editie kan ik deze natuurlijk niet missen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat hier nog steeds niks over bekend is qua line-up en kaartverkoop? Het is al over een maand....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wij wachten ook nog op de officiële bevestigingen.. Zodra die er zijn maken we alles bekend en zal de kaartverkoop starten! ­
(We hopen dat dit uiterlijk volgende week is..)

Even gekopieerd van PF.

Heb d'r weer zin in. Hoogstwaarschijnlijk wel weer bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt het verplaatst, want deze datum komt mij niet heel goed uit. :P
Maar ik wil er wel bij zijn. Nog steeds spijt dat ik er vorige keer niet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm Scope DJ is de eerst bekende naam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik zag het ja

Citaat:
Achter de schermen wordt er al maanden hard aan gewerkt, maar nu de maand januari al weer tot het verleden behoort mag het aftellen gaan beginnen. Met nog een kleine maand op de teller is het tijd geworden om jullie beetje bij beetje in te lichten over onze plannen voor de volgende tijdreis. Het recept blijft onveranderd; een topprogrammering, briljante sfeer en een flinke toef nostalgie!

Deze week zullen we elke avond om 20.00 uur een nieuwe naam van de line-up bekend maken. Vanavond trappen we af met de maker van één van de grootste hardstyle hits van de periode 2004 – 2009.

Tijdens de zomer van 2007 was er één plaat die op zo’n beetje elk festival minstens 5 keer voorbij kwam; Lockdown van Scope DJ. Deze track zorgde er, samen met de minstens net zo sterke opvolger Rock Hypnotic, voor dat de carrière van Dennis Koehoorn gelanceerd werd. We zijn dan ook erg gelukkig om de eerste artiest van De Tijdmachine aan jullie te presenteren; Scope DJ!

De kaartverkoop van De Tijdmachine zal komende vrijdag starten. Hierover later deze week meer informatie.


Oude Scope DJ plaatjes (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit lijkt me nou ook een uitgelezen mogelijkheid om P1 nog eens bij elkaar te brengen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dit lijkt me nou ook een uitgelezen mogelijkheid om P1 nog eens bij elkaar te brengen :innocent:

Betalen ze maar 100.000 euro voor dus waarom ook niet? >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Dit lijkt me nou ook een uitgelezen mogelijkheid om P1 nog eens bij elkaar te brengen :innocent:


Het werd wel enigszins duidelijk op XQlusiv dat het écht de laatste keer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja, daar was ik niet, dus heb ik niet meegekregen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook niet, in de opgenomen liveset liet Villain aan duidelijkheid niets te wensen over ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ, veeeeeeet :drool: Wordt dit dan de eerste keer dat ik de beste melodie ooit live mag aanschouwen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Scope DJ, veeeeeeet :drool: Wordt dit dan de eerste keer dat ik de beste melodie ooit live mag aanschouwen :yay:

Lockdown of Reaching Out?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Scope DJ, veeeeeeet :drool: Wordt dit dan de eerste keer dat ik de beste melodie ooit live mag aanschouwen :yay:

Lockdown of Reaching Out?

Rock Hypnotic -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook een goeie ja. Zijn beginperiode bij Scantraxx was goud + hij zal vast ook de nodige oude A-Lusion shit gaan draaien en dat was pas geniaal spul :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ook een goeie ja. Zijn beginperiode bij Scantraxx was goud + hij zal vast ook de nodige oude A-Lusion shit gaan draaien en dat was pas geniaal spul :love:

Precies, vanavond weer een naam :D Wordt sowieso weer episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze week zullen we elke avond om 20:00 uur een nieuwe naam van de line-up bekend maken. Vanavond is het de beurt aan een Noord-Hollandse local.

Patrick de Vries kan in Noord-Holland een van de pioniers van de hardstyle genoemd worden. Op vele feesten in de provincie stond hij achter de decks. Met een goede mixtechniek en gevarieerde platenkeuze is het publiek altijd enthousiast over zijn sets. Zijn passie in de hardstyle ligt voornamelijk in de periode 2004 – 2009. Geen wonder dus dat hij bij De Tijdmachine aanwezig is; Chop-E!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervelende vent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze week zullen we elke avond om 20:00 uur een nieuwe naam van de line-up bekend maken. Vanavond is het de beurt aan de broers Anco en Arjen Timmerman.

Deze twee broers staan al jaren aan de top. Niet zo gek als je bedenkt dat ze aan de wieg van het genre hardstyle hebben gestaan. In de periode 2004 – 2009 stonden beide heren op zo ongeveer alle grote feesten, denk hierbij aan Qlimax, Hard Bass, Defqon.1, Q-BASE en natuurlijk Qlubtempo. Ook toen al stonden zij bekend om hun stevige en energieke draaistijl. Buiten hun uitmuntende dj-sets zag hun alom bekende A² Records in deze periode het levenslicht.

Wie anders dus dan deze twee heren om wat extra gas bij te geven?! We zijn dan ook erg blij dat we de Alpha² mogen verwelkomen op de volgende editie van De Tijdmachine!


Drop The Beats Out :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Tijdmachine
Deze week zullen we elke avond om 20:00 uur een nieuwe naam van de line-up bekend maken. Vanavond tijd voor wat Brabantse gezelligheid.

Jasper Pijnenburg en Pieter Verstijnen zijn in 2009 begonnen met draaien. En niet zonder succes, inmiddels hebben ze op diverse edities van o.a. Rebirth en Intents festival gestaan.

Met deze heren wordt het gegarandeerd een feest met een Brabants tintje. Wij vinden het leuk dat we Noisecult welkom mogen heten in Schagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet prima DJ's :) Leuke line-up, hoop wel dat de Alpha Twins zich goed aan het concept gaan houden. Zie dat nog best mis gaan helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis.. komt d'r maar in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Voor zover ik weet prima DJ's :) Leuke line-up, hoop wel dat de Alpha Twins zich goed aan het concept gaan houden. Zie dat nog best mis gaan helaas.


Als je op dit feest buiten het concept treed krijg je allerlei etenswaar naar je hoofd, en dat snappen zij zelf ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luna draaide vorige keer gewoon vrolijk Bringin' The Funk remix en nog meer rommel. Hoop wel dat dit keer álle artiesten zich aan het concept houden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten