Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een epische avond was het! Mijn verslag kun je hier lezen, enjoy :) .
http://partyflock.nl/report/12853:De_Tijdmachine.html
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
23.30-01.00 Distractor & Ryfle
Terecht dat zij 1,5 uur stonden, Ryfle zit immers in de organisatie van het feest.

Watte?
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
teupie schreef:
wat draaide Ryfle & Distractor zoal?

hiphop, r&b, beetje reggaeton


ah dan ben toch jaloers dat ik er niet was en jij wel
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Wat een epische avond was het! Mijn verslag kun je hier lezen, enjoy :) .
http://partyflock.nl/report/12853:De_Tijdmachine.html

Je bent bij de minpunten de ijsbaan vloer vergeten. Dat was mijn inziens het enige noemenswaardige minpunt op heel de avond. :(
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top feestje.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
teupie schreef:
wat draaide Ryfle & Distractor zoal?

Heel veel Scantraxx, vet setje om mee te beginnen :)

En dan vooral Hhz, lekker :D
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Godverdomme wat was dit geweldig zeg :loving: (L) :worship: Muzikaal gezien m'n beste feest sinds jaren. Set van de avond was die van Alphaverb, wat ging dat heerlijk zeg!! Die van Scope DJ (Die kicks van Gaia live :drool: ) en Ryfle & Distractor waren ook geweldig!!!

Vond de set van Alpha Twins erg tegenvallen. Haalde erg het tempo eruit met dat slome gemix, vooral na het geweld van Alphaverb. Draaide een hoop platen die je nu nog wel eens op een feest hoort (originele Tonight, You Try To Play Me, Angel, etc). Wel heel gaaf om Evolution Leaps FWD en The Darkside weer eens te horen :worship:

2-Sidez was ook geweldig. God & Nomansland blijven kunstwerken. Wel jammer dat de set bijna een kopie was van die vrijgegeven set van Ground Zero.

Heb er heen en terug telkens 4 uur over gedaan, maar dat was de moeite meer dan waard!! Hoe ver ik er ook voor moet reizen, dit wordt voor mij voortaan elke keer een zekerheidje!!!

Hardstyleholland?
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pardon?
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

!!
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 gastenlijst plaatsen gewonnen, maar helaas door persoonlijke omstandigheden af moeten haken :( wel balen, die lijstjes zijn er ongelofelijk vet uit
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Godver wat baal ik dat ik hier niet bij was.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
23.30-01.00 Distractor & Ryfle
Terecht dat zij 1,5 uur stonden, Ryfle zit immers in de organisatie van het feest.

Watte?


Wat precies begrijp je niet?

chicken schreef:
flevoboys schreef:
Wat een epische avond was het! Mijn verslag kun je hier lezen, enjoy :) .
http://partyflock.nl/report/12853:De_Tijdmachine.html

Je bent bij de minpunten de ijsbaan vloer vergeten. Dat was mijn inziens het enige noemenswaardige minpunt op heel de avond. :(


Daar had ik zelf geen last van gehad.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:10 
 

Ijsbaan? Ik kwam niet eens van de grond door die plakkerige vloer.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ijsbaan? Ik kwam niet eens van de grond door die plakkerige vloer.

Haha dit had ik eerder inderdaad, maar ook daar ik niet echt last van.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:14 
 



:loving:



:loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ijsbaan? Ik kwam niet eens van de grond door die plakkerige vloer.

Hmm vreemd. Vooraan kon ik gewoon schaatsen bij wijze van spreken. Zal misschien aan m'n veel te versleten schoenen hebben gelegen...
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
stefaneke schreef:
Ijsbaan? Ik kwam niet eens van de grond door die plakkerige vloer.

Hmm vreemd. Vooraan kon ik gewoon schaatsen bij wijze van spreken. Zal misschien aan m'n veel te versleten schoenen hebben gelegen...

Kdanz staat toch wel enigszins bekend om de gladde vloer?
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spekglad ja klopt, moeilijk vervelend.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Haha geniaal, ik sta daar rechts onder in los te gaan! Geweldig om terug te zien. Wat een geniaal feest was dit! :loving:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 23:53 
 

Aardig feestje.

:) Nee het was vet! Wel vielen de eerste DJ's echt moeilijk hard tegen qua DJ skills. Ja ook distractor / ryfle helaas. Echt vrij veel scheve mixjes gehoord, en de eerste DJ heb ik echt geen enkele foutloze mix horen maken. Ik snap dat je veel moet beatmatchen maar kom op, je bent DJ. Da motte kunneh!

Anyway, bazen zijn voor mij toch wel Scope DJ / Alpha Twins / 2-Sidez. Ongelofelijk vette sets. Ja oke A2 draaide wat meer voorspelbaar en wat makkelijker, maar de platen gingen er voor mij echt erruuuug lekker in. Vooral dat eind! You try to play me, surge of power, the darkside (die kicks gingen vrij lomp, verder niet zo heel boeiend though), dark symphony en nog wat grut. O ja, Unleashed. Prima set hoor! Scope, man man man dit had ik gewoon niet verwacht! Erg vette tracks, en hij snapte het concept wat mij betreft meer dan goed. Heerlijk! Over 2-Sidez hoef ik denk ik niks te zeggen. Hooguit dat Pulse de microfoon uit moet laten staan :) Maar heel storend was het ook weer niet. Zeiken om het zeiken denk ik!

Alphaverb hebben we nog.. Tja. Viel me toch een beetje tegen, al die oude bazzleggers en hardstyle mafia remixjes vind ik toch niet chill. Got it / Thunderstyle / Never Enough / WTF (!!!!!!) / Kaboom / Ready waren toch wel de vetste.

Ja, ff in de tracklist - Hij draaide Kaboom! nog na Ready.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor ready haha, hij opende ermee, was die edit met de get wasted melodie. ^^
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:18 
 

Nazale schreef:
:) Nee het was vet! Wel vielen de eerste DJ's echt moeilijk hard tegen qua DJ skills. Ja ook distractor / ryfle helaas. Echt vrij veel scheve mixjes gehoord, en de eerste DJ heb ik echt geen enkele foutloze mix horen maken. Ik snap dat je veel moet beatmatchen maar kom op, je bent DJ. Da motte kunneh!


Er was blijkbaar iets mis met een CD speler, vandaar.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 02:01 
 
Hardtraxxer

Ik weet het niet, op de een of andere manier vond ik de eerste editie vetter.
Waarschijnlijk door de Italian set van Ryfle en Distractor. Grappige was dat, wat ik na de vorige x miste (wat A-Lusion, HHZ, Frontliner e.d.), nu weer gedraaid werd door Ryfle en Distractor.
Al met al wel weer prima vermaakt en nog een makkelijke terugreis gehad ook, totaal niet moe.
Oja aanfluiting van de avond: Prankster (of wie het ook was/waren, Pacifier stond er in ieder geval bij). Keek hier toch ook wel een beetje naar uit maar dit viel zwaar, heel zwaar tegen. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ryfle &­ Distractor @­ De Tijdmachine 2-3-2013

01 D-Block &­ S-Te-Fan - Evolutionz
02 Brennan Heart - One Blade
03 Dozer - The Legacy
04 Headhunterz - Time To Rock
05 Luna &­ Thilo - Existence (D-Block &­ S-Te-Fan Remix)
06 Josh &­ Wesz ft.­ Glowiej - I Got You 2007
07 Noisecontrollers - Interview
08 Headhunterz vs Abject - End Of My Existence
09 Frontliner - Warphole
10 Project 1 - Life Beyond Earth
11 Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music
12 Wildstylez - Revenge!­
13 The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz Remix)
14 Da Bootleggers - Fresh Beats
15 Showtek - Black 2008
16 Project 1 - Art Of Creation
17 The Prophet &­ Headhunterz - Scar Ur Face
18 Frontliner - Rollin'
19 Headhunterz &­ Wildstylez &­ Noisecontrollers - Tonight
20 Wildstylez - Muzic Or Noize
21 A-Lusion - Veritas
22 Donkey Rollers - Strike Again 2004
23 Brainkicker - Metal Licker
24 Donkey Rollers - Immeasurably
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten