Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Alphaverb's tracklist
Citaat:
What a party at De Tijdmachine last night! It was amazing to play those 'old' tracks again, I really enjoyed it so much :)
Going back in time, I ironically played my first set ever from USB and I have to be honest... it's quite handy! It even remembered the EXACT tracklist for me, so....

1. Gentalica - Ready..!?
2. Bazzleggerz - No Alternative
3. Alphaverb - Takin Over! (AVIO's Bodyrockin' Edit)
4. Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
5. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Freak On It!
6. Pau DJ - Addicted To The Bass (Classic Hardstyle Vrs)
7. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (Alphaverb and Intractable One Rmx)
8. Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
9. Alphaverb and Intractable One - More Is What They Get
10. Alphaverb and Intractable One - TBA
11. Philippe Rochard - Bounce Da Beat (Brennans Zero2Nine Remix)
12. Low-E vs Alter Egosz - WTF (Alpha's Shortcut)
13. Alphaverb - The Otherside (Original Mix)
14. Max Enforcer - Catchin' Up
15. Alphaverb - Thunderstyle
16. Alphaverb and Intractable One - Never Enough
17. Intractable One - Dikke Bleek (Original Drum and Bleek Mix)
18. Zatox and The Prophet - Prozaxx (Zatox Vrs)
19. Hyperdrive - The Punishment
20. Alphaverb - Freakout!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal feestje zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zieke tracklijstjes.

Volgende keer ben ik er sowieso bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Dit was zo ongelovelijk vet, goeie sfeer, veel bekenden en genoeg ruimte om los te gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:01 
 

Scope DJ & 2-Sidez, beste sets van de avond. Snel gevolgd door Noisecult, Alphaverb en Alpha Twins. Chop-E, Ryfle & Distractor waren lekker om in te komen maar door een defecte cd speler was het mixwerk niet helemaal goed.

Meestal herinner je een avond aan de hand van de hoogtepunten, deze avond was een en al hoogtepunt. Topconcept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:02 
 
Hardtraxxer

Wauw wat een geniaal top feest gehad!
Geweldige sfeer, geweldige muziek egt wauw
Setje van 2-sidez was geweldig, - fuck it Hard edit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heet dat nummer wat gespeeld werd toen Pulse ging stage diven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:08 
 

Jolle schreef:
Hoe heet dat nummer wat gespeeld werd toen Pulse ging stage diven


2-Sidez - Sound is not just noise
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw! Just saying...! :hearteyes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Jolle schreef:
Hoe heet dat nummer wat gespeeld werd toen Pulse ging stage diven


2-Sidez - Sound is not just noise


Wat een geniale track zeg, helaas nog unreleased :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geniaal feestje! Vooral Ryfle & Distractor en het 2e deel van Alphaverb waren geniaal. Zo mooi om Catchin Up eindelijk eens te horen, wàt een kicks :love: Jammer dat Alpha Twins vervolgens het tempo er weer uit haalden, man wat een traag mixwerk en standaard tracks (Angel was wel genieten). Heb dan liever dat iemand lekker vlot doormixt en wat teased met het risico er iets naast te liggen dan dit.

Na 20 minuten 2-Sidez naar huis gegaan, m'n lichaam wilde niet echt meer en de rest vond het volgens mij ook wel mooi geweest. Al met al een hele mooie en gezellige avond gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:42 
 
Hardtraxxer

Tijdmachine (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw echt 1 en al genieten was het
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van tevoren zeer veel over gelezen, eigenlijk alleen maar positieve ervaringen maar het klopte ook echt van het begin tot het einde. Door het speciale thema ontstond er eigenlijk gelijk al een aparte sfeer, goed naar m'n zin gehad mede door alle HT-ers. Vond zelf Alphaverb wel het gaafste, 2-sidez kwam eigenlijk niet zo super goed over bij mij. Het mixwerk van de alpha2 was inderdaad echt om te huilen, maar goed dat wisten al wel.

En :worship: voor PP - Overclipping
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:10 
 

fucking prachtig feest _O_
voor mij een moeilijk te verslaan feest van het jaar 2013, nu al :P haha

van begin tot eind, gruwelijk vette hardstyle :worship:
mensen, sfeer, muziek, alles was gewoon perfect :bomb:

@tim: soooow, die was me een partij genieten! O-O-Overclippppppping!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die zouden ze bijvoorbeeld best live mogen boeken de volgende keer de PP met al die zooi van vroeger, zeer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ledker ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:18 
 

TiMOTHYb schreef:
Die zouden ze bijvoorbeeld best live mogen boeken de volgende keer de PP met al die zooi van vroeger, zeer vet.

dan staat al dat dagjesvolk een aangename verassing te wachten :P

echt bizar wat een verschil tussen de HS van vroeger en nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat gaaaaaaaaaf :D
Alphaverb :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shoot me, ik schaam me diep dat ik dit gemist heb.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Dit was echt geweldig :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godverdomme wat was dit geweldig zeg :loving: (L) :worship: Muzikaal gezien m'n beste feest sinds jaren. Set van de avond was die van Alphaverb, wat ging dat heerlijk zeg!! Die van Scope DJ (Die kicks van Gaia live :drool: ) en Ryfle & Distractor waren ook geweldig!!!

Vond de set van Alpha Twins erg tegenvallen. Haalde erg het tempo eruit met dat slome gemix, vooral na het geweld van Alphaverb. Draaide een hoop platen die je nu nog wel eens op een feest hoort (originele Tonight, You Try To Play Me, Angel, etc). Wel heel gaaf om Evolution Leaps FWD en The Darkside weer eens te horen :worship:

2-Sidez was ook geweldig. God & Nomansland blijven kunstwerken. Wel jammer dat de set bijna een kopie was van die vrijgegeven set van Ground Zero.

Heb er heen en terug telkens 4 uur over gedaan, maar dat was de moeite meer dan waard!! Hoe ver ik er ook voor moet reizen, dit wordt voor mij voortaan elke keer een zekerheidje!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat draaide Ryfle & Distractor zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:35 
 

teupie schreef:
wat draaide Ryfle & Distractor zoal?

hiphop, r&b, beetje reggaeton
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
wat draaide Ryfle & Distractor zoal?

Heel veel Scantraxx, vet setje om mee te beginnen :)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten