Jaja, dit was echt absurd geniaal

Met afstand het gezelligste feest dat ik ooit heb bezocht

Kan me geen leukere manier bedenken om mijn verjaardag te vieren

Muzikaal gezien moet ik toch zeggen dat ik de vorige editie wat vetter vond, vooral door het Italiaanse spul. Scope DJ zette voor mij de beste set van het feest neer

Super vet om Shimmy Shaker te horen en natuurlijk Rock Hypnotic

Kon wel janken

Geweldig, sowieso zat er veel drive in die set. Alpha Twins vond ik maar saai, en viel me op dat ze heel veel draaide wat randje 2010 was, op zich niet erg maar er is zoveeeeel meer. Grootste ergernis was dat ze Venom draaide en ik er pas bij de synth achterkwam dat het de remix was

Godverdomme kut hihi. 2-Sidez sloten de hardstyle ook geweldig af zeg, al die super vette platen kunnen hore, Sound is echt zo'n episch vette plaat

En afsluiten met Afraid was ook super! Al met al een super feest, dit concept is echt geniaaaaaaal.