Volgende keer hier ook maar naar toe gaan, ongeacht de wereldreis die gemaakt moet worden.
Ziet er naar uit dat ik wat gemist heb.
ik zei tegen jeroen in de auto op de terugreis nog: waar was wesley eigenlijk? had em ook wel verwacht hierwrote:Volgende keer hier ook maar naar toe gaan, ongeacht de wereldreis die gemaakt moet worden.
Had iets anders te doen zaterdag.wrote:ik zei tegen jeroen in de auto op de terugreis nog: waar was wesley eigenlijk? had em ook wel verwacht hierwrote:Volgende keer hier ook maar naar toe gaan, ongeacht de wereldreis die gemaakt moet worden.
Oh jawel hoor, hele avond lijkt me ook wat overdreven.wrote: @Pommer, die maat van je had het zeker niet zo naar zn zin. Hij heeft bijna de hele avond achter mn zusje aangelopen
En daarom hebben de andere DJ's daar geen last van gehad? Kom op zegwrote:Er was blijkbaar iets mis met een CD speler, vandaar.wrote:Nee het was vet! Wel vielen de eerste DJ's echt moeilijk hard tegen qua DJ skills. Ja ook distractor / ryfle helaas. Echt vrij veel scheve mixjes gehoord, en de eerste DJ heb ik echt geen enkele foutloze mix horen maken. Ik snap dat je veel moet beatmatchen maar kom op, je bent DJ. Da motte kunneh!
CD speler misschien vervangen?wrote:En daarom hebben de andere DJ's daar geen last van gehad? Kom op zegEn het was dan ook bij allebei de tafels, want ze bakten er allebei niet heel veel van.
Dat is op zich niet eens erg, want er zijn genoeg plaatjes randje 2010 die goud waard zijn en minder vaak gedraaid worden. Maar ze draaiden echt zowat allemaal platen die tegenwoordig ook nog steeds vaak gedraaid worden.wrote:Alpha Twins vond ik maar saai, en viel me op dat ze heel veel draaide wat randje 2010 was, op zich niet erg maar er is zoveeeeel meer.
Precies, echt zonde, had eerlijk gezegd niet anders verwacht maar goed.wrote:Dat is op zich niet eens erg, want er zijn genoeg plaatjes randje 2010 die goud waard zijn en minder vaak gedraaid worden. Maar ze draaiden echt zowat allemaal platen die tegenwoordig ook nog steeds vaak gedraaid worden.wrote:Alpha Twins vond ik maar saai, en viel me op dat ze heel veel draaide wat randje 2010 was, op zich niet erg maar er is zoveeeeel meer.
En wat ik vooral jammer vond was dat de Alpha Twins vroeger echt stonden voor een rauwe, harde sound. Daar was in deze set op een paar nummers na niks meer van te merken. En dan is het balen als je eerst Alphaverb hebt gehad. Ben niet echt fan van zijn oude eigen producties maar dat gaat toch flinks hardWas met A2 echt ff een paar versnellingen omlaag...
wrote:Had idd graag een Drop The Beats Out, Motherfucker, Say Yeah of Frightnight gehoord
wrote:Wist niet dat El Rare ook ging