Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier allemaal! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks, gaat helemaal goedkomen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ik ga het toch proberen vanavond, hoop dat ik het een beetje vol hou. Tot vanavond allen :)

Ga je nog?

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Ik ga het toch proberen vanavond, hoop dat ik het een beetje vol hou. Tot vanavond allen :)

Ga je nog?

Nee

Ben je je leven nu al zat? Kun je dan ook even normaal antwoord geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Over een uurtje die kant op!! Heb er echt ontzettend veel zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Over twee uurtjes die kant op!! Heb er echt ontzettend veel zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kutzooi..... De trein van Amsterdam naar Schagen rijdt niet......
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Kutzooi..... De trein van Amsterdam naar Schagen rijdt niet......


Gaan bussen geloof ik. Iets eerder weggaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

ziekelijk veel zin in!!!!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :beer: :beer: :beer: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Moet mee van die Pommer haha

Tot straks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DJUR schreef:
Moet mee van die Pommer haha

Tot straks!

:cool:

Ik rij zo weg, tot vanavond mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
wootum schreef:
Over een uurtjes die kant op!! Heb er echt ontzettend veel zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 08:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal, GENIAAL feestje, en dan vooral muzikaal gezien :worship: Vond het nog beter dan vorig jaar, voor mij waren de beste setjes voor Noisecult en Scope Dj, eigenlijk was alleen Alpha2 minder door het hitjesgehalte, en dan vooral hitjes die je hedendaags nog steeds veel hoort.

En oja, het was ook nog eens heel gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 08:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Catchin Up :worship: :worship: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Geniaal, GENIAAL feestje, en dan vooral muzikaal gezien :worship: Vond het nog beter dan vorig jaar, voor mij waren de beste setjes voor Noisecult en Scope Dj, eigenlijk was alleen Alpha2 minder door het hitjesgehalte, en dan vooral hitjes die je hedendaags nog steeds veel hoort.

En oja, het was ook nog eens heel gezellig :)

Idd, Alpha2 vielen echt heel zwaar tegen. Scope DJ had voor mij de leukste set van de avond. Waar in godsnaam heeft hij Headhunterz - Gangstahz Attitude opgegraven :worship:

Verder was het muzikaal weer geweldig, setjes hadden af en toe wel een hele rare opbouw. Had het ook wat leuker gevonden als er wat meer echte early aan bod was gekomen. Alleen Scope DJ deed nog wel eens van de typische oude stijl erin gooien (o.a. Orgasmo en TNT - DJ Without A Brain)

Edit: of werd orgasmo door iemand anders gedraaid. Vond t iig wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt geweldig :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Alphaverb :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er allemaal gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten dit. Beter verjaardagsfeestje kon ik me niet wensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Scope DJ

What a great party De Tijdmachine was! So cool to play all those oldies, perfect atmosphere! I love this concept :)

Here is the tracklist of my set. I heard it was recorded so I hope to supply you with my set soon :)

01. Traum - The Frame (The Raiders RMX)
02. Scope - Shimmy Shaker
03. Headhunterz - Gangstah'z Attitude
04. Showtek & Gizmo - 3 The Hard Way
05. Technoboy - Rage
06. Project One - Fantasy Or Reality
07. TNT - DJ Without A Brain (Technoboy Mix)
08. Noisecontrollers - Attack Again
09. Tuneboy - Sexbusters (Scope DJ RMX)
10. Scope DJ - Lockdown
11. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy RMX)
12. Pavo & Zany - Orgasmo
13. DJ Gius - Things To Do (Scrubs Mix)
14. Headhunterz - Digiwave (+ Front2Back Vocals)
15. Scope DJ - Rock Hypnotic
16. Headhunterz - Subsonic
17. Noisecontrollers - Gaia 2008
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten