Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Olijfboompje schreef:
Pep


Dit. Wondermiddel tegen alle vormen van spierpijn (L)


Dan is er bij mij iets mis gegaan, want ik had op Hard Bass wel degelijk last van spierpijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 00:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardstyle4life schreef:
+ bier = energie en geen pijn meer. :)


Nemesyz schreef:
Olijfboompje schreef:
Pep


Dit. Wondermiddel tegen alle vormen van spierpijn (L)


Ik moet rijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 01:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook, ga lekker aan de cola :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou vanavond weer eens mdmable to shine na 9 weken. Normaal gesproken ben ik altijd vrij ruig in de dosissen, maar het doel van vanavond is toch om het te houden bij 1 roze partyflock voor de hele avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou vanavond weer eens mdmable to shine na 9 weken. Normaal gesproken ben ik altijd vrij ruig in de dosissen, maar het doel van vanavond is toch om het te houden bij 1 roze partyflock voor de hele avond :)

Doe maar stoer, zo buiten het drugs-topic om. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Nou vanavond weer eens mdmable to shine na 9 weken. Normaal gesproken ben ik altijd vrij ruig in de dosissen, maar het doel van vanavond is toch om het te houden bij 1 roze partyflock voor de hele avond :)

Doe maar stoer, zo buiten het drugs-topic om. :')

Oh sorry, wilde ook net wat foto's van ons Decibel-weekendje in het desbetreffende topic posten maar wist niet dat je boos werd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hardstyle4life schreef:
+ bier = energie en geen pijn meer. :)


Nemesyz schreef:
Olijfboompje schreef:
Pep


Dit. Wondermiddel tegen alle vormen van spierpijn (L)


Ik moet rijden :P

Je gaat er beter van rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:24 
 

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier!
Waar jullie gaan genieten van de beste hardstyle, ga ik vanavond genieten van de slechtste haha..

Carnavalspak aan en nog 1x carnaval vieren op hardstyle carnaval-afterparty :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubie heeft 2 kaarten te koop ivm 2 gastenlijstplekken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

KSwoosh schreef:
flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D

flevoboys schreef:
Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, kippetje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dafuq kip wat is er met jou gebeurd.... :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik liet me even gaan. :$


En ja Patrick, ik ga je zeker tegenkomen vanavond! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle gekheid op een stokje :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb er ook echt fucking veel zin in, zooooooo veel tracks die ik wil horen!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat ik hier niet bij ben!
Allemaal veel plezier toegewenst en ik hoop dat ik ooit nog eens de kans krijg om zo'n feest mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Doe is gedag zeggen chicken, nog nooit gezien jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zin zin zin, tot vanavond allen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Doe is gedag zeggen chicken, nog nooit gezien jou.

Is goed! :thumbup: Heb ook nog maar één meeting van Hardtraxx mee mogen maken, dus dat kan heel goed kloppen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier iedereen, hopelijk heb ik de volgende editie meer geluk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:06 
 
Hardtraxxer

Waaaa zoveel zin in vnaaf, al de hele dag die oude plaatjes aan 't luistere..
Hoop zoooo erg dat Crypsis & Kold Konexion - Sonic Sabotage wordt gedraait :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga het toch proberen vanavond, hoop dat ik het een beetje vol hou. Tot vanavond allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ga het toch proberen vanavond, hoop dat ik het een beetje vol hou. Tot vanavond allen :)

Ga je nog?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten