Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klos wat moet ik doen om van jou een biertje te krijgen?

Mag ik hierover nadenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zie het antwoord voor zaterdag wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In hoeverre gaan jouw diensten voor dat biertje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tot net boven de gordel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tot net boven de gordel. :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran

Navelshotje it is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een korte mix gemaakt voor het Wasted Festival DJ Contest. Deze moest bestaan uit nummers van het jaar 2005 t/m 2010. Ik heb er een paar lekkere zomerse klappers en klassiekers tussen gedaan naar eigen zeggen. Denk post m hier ook ff om in de stemming te komen! :woot:



http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/repeller-wasted-festival-dj-contest-t33882.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 00:46 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik zie het antwoord voor zaterdag wel.

mompelt iets over een billenfoto op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Navelshotje it is


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 02:20 
 
Hardtraxxer

Iets met slagroom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt veel zin hierin!

Wel pas na 00.00 aanwezig hoogstwaarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik zie het antwoord voor zaterdag wel.

mompelt iets over een billenfoto op facebook

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan. Niet. Meer. Wachten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Navelshotje it is

Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zin innnn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Navelshotje it is

Ik bied me ook aan, moet je alleen wel een lange tong hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crazyland goes Tijdmachine...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Firetrap schreef:
Navelshotje it is

Ik bied me ook aan, moet je alleen wel een lange tong hebben.


hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lijkt erop dat ik er niet bij kan zijn, heb m'n nek dusdanig verrekt dat ik bijna niks mag doen. Auto rijden gaat al helemaal lastig worden, op het feest zelf zou ik evt. nog rustig aan kunnen doen.

Ik wacht het morgen nog even af. Baal d'r wel fucking hard van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

Beter leg je iets van een warme kruik ofzo op/bij je nek gedurende het slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Beter leg je iets van een warme kruik ofzo op/bij je nek gedurende het slapen

Ga ik ook doen, doe nu ook oefeningen en loop met een sjaal door het huis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pep

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxxer

+ bier = energie en geen pijn meer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pep


Dit. Wondermiddel tegen alle vormen van spierpijn (L)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten