Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nike schreef:
Godver wat heb ik hier een zin in! 2-sidez :worship: en scope dj :worship:

Vind je 2-sidez vet ja? Nu krijg je een biertje van Lellebel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nike schreef:
Godver wat heb ik hier een zin in! 2-sidez :worship: en scope dj :worship:

Vind je 2-sidez vet ja? Nu krijg je een biertje van Lellebel :beer:


Jeej daar ben ik zo blij mee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis bieeeeeeeer :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Have fun mensen, baal d'r echt van dat ik hier niet bij ben :( . Beter worden de setjes opgenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thrillogy flashback.

Onvolledige herinnering.

Daarom zei ik;

Onvolledige herinnering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooooveeel zin hierin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:47 
 

Henk-Jan schreef:
Zoooooveeel zin hierin :D




:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

If those tracks are gonna be played, I would be soooooo happy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

dit is niet de internationale sectie :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
If those tracks are gonna be played, I would be soooooo happy

South Park reference +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaa toch aanwezig dankzij helden Mojo en Mocambo ^^


Alphaverb gaat denk ik hoogtepunt van de avond worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Have fun mensen, baal d'r echt van dat ik hier niet bij ben :( . Beter worden de setjes opgenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
G1LL schreef:
Have fun mensen, baal d'r echt van dat ik hier niet bij ben :( . Beter worden de setjes opgenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog geen vervoer kunnen regelen, trein gaat em helaas niet worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taai hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Taai hoor.

Ik lust jou wel rauw zaterdag .. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos wat moet ik doen om van jou een biertje te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Nog geen vervoer kunnen regelen, trein gaat em helaas niet worden :(

Aw :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Olijfboompje schreef:
Taai hoor.

Ik lust jou wel rauw zaterdag .. :love:

Wowabiewa maat!

Misschien wilt Iris mij wel uitlenen. :kiss2:
I'd like a taste from where you're coming from :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Ik doelde meer op het huil-gedeelte schatje

Ooh... maar ik zou nooit huilen om hardstyle ofzo... wtf... laat me met rust man :/ >.<

hihihihihihihihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Deze zou ook episch zijn :love:



Zat net alleen te denken, de enige artiesten die misschien écht harde hardstyle uit die periode gaan draaien zijn Alpha Twins en misschien Alphaverb (2-Sidez ff niet meegerekend omdat die alleen eigen nrs draaien). Rest zal denk ik meer euforisch zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker blij doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Lekker blij doen dan.

:thumbsup: :D :D :D :D Helemaal heppie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Lekker blij doen dan.

Verder ook geen moeite mee hoor :D
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten