Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd God en Fuck It aub, de rest vind ik weinig tot niks aan.

Citaat:
Die reverse is zo lekker

Die kicks uit het origineel van Fuck It overtreffen dat sowieso wel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog iemand uit de buurt van Eindhoven / Breda die vervoer nodig heeft? Heb misschien nog een plekje over in de auto :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Nog iemand uit de buurt van Eindhoven / Breda die vervoer nodig heeft? Heb misschien nog een plekje over in de auto :thumbup:

Je mag mij op de terugweg wel even afzetten :kiss2: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Nog iemand uit de buurt van Eindhoven / Breda die vervoer nodig heeft? Heb misschien nog een plekje over in de auto :thumbup:

Jezus, ik dacht dat ik een pokke eind moest rijden... :P Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Nog iemand uit de buurt van Eindhoven / Breda die vervoer nodig heeft? Heb misschien nog een plekje over in de auto :thumbup:


Als ik met de trein naar Eindhoven/Breda kom en dan vanaf daar meekan met de auto, en terug idem, dan zou dat wel prettig zijn.

Edit: Bij nader inzien is dat verschil te verwaarlozen, alleen voor de terugreis zou het prettig zijn. Dus als ik mee terug kan naar Breda of Eindhoven dan graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:38 
 
Hardtraxx Addict

TechnoboyYNWA schreef:
Analoxx schreef:
als 2-Sidez Sound Is Not Just Noise gaan draaien ga ik echt huilen :cry:

Hey Mr Lellebel, heb je een nieuw account?


Alsof Mr Lellebel hier de enige is die 2 Sidez vet vind haha :P
Ik heb al zo vaak overal in dit forum geroepen dat ik die track baas vind :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Analoxx schreef:
als 2-Sidez Sound Is Not Just Noise gaan draaien ga ik echt huilen :cry:

Hey Mr Lellebel, heb je een nieuw account?


Alsof Mr Lellebel hier de enige is die 2 Sidez vet vind haha :P
Ik heb al zo vaak overal in dit forum geroepen dat ik die track baas vind :$

Haha zie het nu pas, inderdaad iets wat ik zou zeggen, volgens mij heb ik het er wel eens met jou over gehad in een topic Analoxx :P Nice dat je dat weet trouwens Thijs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Alsof Mr Lellebel hier de enige is die 2 Sidez vet vind haha :P
Ik heb al zo vaak overal in dit forum geroepen dat ik die track baas vind :$

Citaat:
Haha zie het nu pas, inderdaad iets wat ik zou zeggen, volgens mij heb ik het er wel eens met jou over gehad in een topic Analoxx :P Nice dat je dat weet trouwens Thijs :D


Haha klopt man :P
Op Dreamfields kwam ik toen jou tegen toen zei ik nog keer van ja ik ben die gast waarmee je over 2 Sidez aan het lullen was :p zal je ongetwijfeld alweer vergeten zijn haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Haha klopt man :P
Op Dreamfields kwam ik toen jou tegen toen zei ik nog keer van ja ik ben die gast waarmee je over 2 Sidez aan het lullen was :p zal je ongetwijfeld alweer vergeten zijn haha :D

Hehe :P Kan me inderdaad niet herinneren maar ja, was ook flink vdk :x xd :$ Maar goed als je op De Tijdmachine even naar me toekomt krijg je een biertje van me :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bromance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hey Mr Lellebel ik heb jou toen die ene keer gezien weet je nog en ik vind 2 sidez ook wel leuk mag ik nu bier van je dank je wel zie je zaterdag groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Tickets gewonnen :D alleen nog even kijken hoe ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 01:58 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Analoxx schreef:
als 2-Sidez Sound Is Not Just Noise gaan draaien ga ik echt huilen :cry:

Hey Mr Lellebel, heb je een nieuw account?


Alsof Mr Lellebel hier de enige is die 2 Sidez vet vind haha :P
Ik heb al zo vaak overal in dit forum geroepen dat ik die track baas vind :$

Ik doelde meer op het huil-gedeelte schatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hey Mr Lellebel ik heb jou toen die ene keer gezien weet je nog en ik vind 2 sidez ook wel leuk mag ik nu bier van je dank je wel zie je zaterdag groetjes

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Ik doelde meer op het huil-gedeelte schatje

Ooh... maar ik zou nooit huilen om hardstyle ofzo... wtf... laat me met rust man :/ >.<

Pommer schreef:
Hey Mr Lellebel ik heb jou toen die ene keer gezien weet je nog en ik vind 2 sidez ook wel leuk mag ik nu bier van je dank je wel zie je zaterdag groetjes

Jij moet rijden Pommie, en bovendien, ik vertrouw jou niet met enige substantie op dan moet ik weer gaan babysitten, niet zo'n zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
2 Tickets gewonnen :D alleen nog even kijken hoe ik ga

Gewoon niet.

Je bent niet welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thrillogy flashback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Thrillogy flashback.

Onvolledige herinnering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thrillogy flashback.

Onvolledige herinnering.

Hebben jij en Jurre van account gewisseld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tim doelde op Jurre Daniel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch een van de mooiste ervaringen het afgelopen jaar idd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Toch een van de mooiste ervaringen het afgelopen jaar idd. :P

Episch mooi :P Grote baby :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Overdrijven is ook een vak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godver wat heb ik hier een zin in! 2-sidez :worship: en scope dj :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Thrillogy flashback.

Onvolledige herinnering.

Hebben jij en Jurre van account gewisseld?

Haha
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten