Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:48 
 

Ok, opwarmertje!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
The Venator, laat me alsjeblieft weten als je nog wat weet te regelen haha. Ik wil niet achterblijven in Friesland. :(


Zoals het nu staat blijven we samen achter in friesland :cry: Robert zou wat regelen maar heb nog niks gehoord. dus mss wordt het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kees hoelang is het voor jou rijden dan? of OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Denk dat je meer je best moet doen om ze niet tegen te komen.

Ik ga mijn best doen om jou niet tegen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg echt overal kippenvel wanneer ik nu Lockdown hoor, echt fucking veel izn in dit feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
JVDM schreef:
The Venator, laat me alsjeblieft weten als je nog wat weet te regelen haha. Ik wil niet achterblijven in Friesland. :(


Zoals het nu staat blijven we samen achter in friesland :cry: Robert zou wat regelen maar heb nog niks gehoord. dus mss wordt het niks.

Hij had gerust mijn auto of die van mijn ouders mogen lenen maar die zijn beide niet aanwezig. Jammerrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Denk dat je meer je best moet doen om ze niet tegen te komen.

Ik ga mijn best doen om jou niet tegen te komen.


Zelfs als ik zeg dat ik me heel netjes ga gedragen deze keer...

Zou er een mini kans zijn dat Alpha Twins deze remix van hun plaat erop leggen (ben bang dat ik het antwoord al weet):
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoop gewoon op een hele gevarieerde avond; Saifam, Activator, Scantraxx, Fusion (Superplastik), DMW, etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoop gewoon op een hele gevarieerde avond; Saifam, Activator, Scantraxx, Fusion (Superplastik), DMW, etc...

QFT
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Denk dat je meer je best moet doen om ze niet tegen te komen.

Ik ga mijn best doen om jou niet tegen te komen.


Zelfs als ik zeg dat ik me heel netjes ga gedragen deze keer...

Doe maar niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha, ik moet wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
The Venator schreef:
JVDM schreef:
The Venator, laat me alsjeblieft weten als je nog wat weet te regelen haha. Ik wil niet achterblijven in Friesland. :(


Zoals het nu staat blijven we samen achter in friesland :cry: Robert zou wat regelen maar heb nog niks gehoord. dus mss wordt het niks.

Hij had gerust mijn auto of die van mijn ouders mogen lenen maar die zijn beide niet aanwezig. Jammerrrrrr


ah das wel pauper :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Hij had gerust mijn auto of die van mijn ouders mogen lenen maar die zijn beide niet aanwezig. Jammerrrrrr


ah das wel pauper :([/quote]
Ja, super. En een auto fixen doe je ook niet 1, 2, 3 haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:54 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
als 2-Sidez Sound Is Not Just Noise gaan draaien ga ik echt huilen :cry:

Hey Mr Lellebel, heb je een nieuw account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt deze voorbij! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 01:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, die of Limbo :D

Maar dit is degene waar ik het meest op hoop:


Eigenlijk zijn er zoveel platen die je mss alleen hier nog kunt horen als je geluk hebt, omdat ze elders toch niet gedraaid worden. Dit moet wel enorm dik worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2-Sidez moeten sowieso Fuck it (Hard edit) doen, anders heeft deze hele nacht geen zin gehad..

Nee grapje, maar dan zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan echt niet meer wachten godverdomme :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
2-Sidez moeten sowieso Fuck it (Hard edit) doen, anders heeft deze hele nacht geen zin gehad..

Nee grapje, maar dan zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn :P

Nomansland :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Nomansland :worship:

Die en God idd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
2-Sidez moeten sowieso Fuck it (Hard edit) doen, anders heeft deze hele nacht geen zin gehad..

Nee grapje, maar dan zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn :P


Exact :P die reverse is zo lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Brainweavers schreef:
2-Sidez moeten sowieso Fuck it (Hard edit) doen, anders heeft deze hele nacht geen zin gehad..

Nee grapje, maar dan zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn :P


Exact :P die reverse is zo lekker

Ik hoor eerlijk gezegd liever het origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ook al is het niet helemaal mijn periode van de hardstyle, ik kan dit soort initiatieven wel waarderen. :)
Viel Spass
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kan echt niet meer wachten godverdomme :(


http://ishetalweekend.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nomansland >.< Kutplaat. Beter draaien ze Magic Spell, God, Afraid en Fuck It in ieder geval. :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten