Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik toch aanwezig ben :D
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je met de auto? :innocent:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als alles doorgaat, rij ik met oa. Ruubie mee :P
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heel hard dansen.

Area 1: Hardstyle 2004 – 2009
22:00 – 23:30 Chop-e
23:30 – 01:00 Ryfle & Distractor
01:00 – 02:00 Noisecult
02:00 – 03:00 Scope DJ
03:00 – 04:00 Alphaverb
04:00 – 05:00 Alpha²
05:00 – 05:30 2-Sidez LIVE
05:30 – 06:00 Prankster
MC: Shizzler

Area 2: Hardcore 1999 – 2004
23:00 – 00:30 Conspirator
00:30 – 02:00 Pacifier
02:00 – 03:00 Dis-Order
03:00 – 04:00 Timos Jee
04:00 – 05:00 Viruz

Wel een goede en logische TT.

Heb er ook wel heel veel zin in nu! :clap:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Episch! Wordt een hele hele goede :cool:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wie ging er ook al weer een Saifam/Italiaanse special draaien?
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wie ging er ook al weer een Saifam/Italiaanse special draaien?


Vorige keer deden Distractor en Ryfle dat...
Bericht Geplaatst op 25 feb 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

En ditmaal hopelijk weer, kan je een anderhalf uur prima mee vullen.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daar kijk ik misschien nog wel het meeste naar uit :love:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 02:42 
 
Hardtraxxer

Vorige Tijdmachine was een van mijn beste feestjes.
Maar met deze line up is in staat om dat keihard te overtreffen. :thumbsup:
Zin in! :D
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te veel zin in! Alpha2 kan echt geweldig gaan worden.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch aanwezig :D
Ziek veel zin in :loving: :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk meest uit naar Alphaverb, dat was echt mijn held in die tijd.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :woot:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict

als 2-Sidez Sound Is Not Just Noise gaan draaien ga ik echt huilen :cry:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
En ditmaal hopelijk weer, kan je een anderhalf uur prima mee vullen.

Een beetje variatie deze keer zou wel leuk zijn. Saifam is vorige editie genoeg aan bod gekomen, nu hopelijk lekker veel oude Acti's en Zatox platen :D
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
nu hopelijk lekker veel oude Acti's en Zatox platen :D


Ja Daan en dan gaan wij dáánse :loving:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dit keer juist wat meer Nederlandse shit. Alpha2 voor de Sys-X kant, Scope DJ oude Scantraxx incl. sublabels. :cool:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoop dit keer juist wat meer Nederlandse shit. Alpha2 voor de Sys-X kant, Scope DJ oude Scantraxx incl. sublabels. :cool:

Ik hoop dat ook, Fusion etc. :D
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom sowieso voor de oude scantraxx klappers ja. :loving:
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Newbie


Ben hem hier nog niet tegen gekomen :)
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog een HT meeting ofzo? Gaan we ff goed los met ze alle!
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Niet nodig daar lijkt me
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Denk dat je meer je best moet doen om ze niet tegen te komen.
Bericht Geplaatst op 26 feb 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator, laat me alsjeblieft weten als je nog wat weet te regelen haha. Ik wil niet achterblijven in Friesland. :(
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten