Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja jonge. Ik zit bijna te janken hier maar heb geen vervoer + kan zelf geen kaartje kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hmm, zou wel kut zijn. Kun je niet met OV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hmm, zou wel kut zijn. Kun je niet met OV?


Nop. Is dcht geen verbinding naartoe vanaf hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
wootum schreef:
Hmm, zou wel kut zijn. Kun je niet met OV?


Nop. Is dcht geen verbinding naartoe vanaf hier

http://9292.nl/reisadvies/engwierum/sta ... 03-02T2137

Beetje lang maar is wel mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja en lang. Mja ik moet ook nog een kaart fixen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ja en lang. Mja ik moet ook nog een kaart fixen dan

Kan iemand hier wel doen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
The Venator schreef:
Ja en lang. Mja ik moet ook nog een kaart fixen dan

Kan iemand hier wel doen toch?


Ik vind met het ov sowieso kut dusja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
opaa schreef:
Met dank aan Gangsterdwerg en zijn vriendin is het ook voor mij mogelijk om hier bij te zijn. Hoera en hulde aan die 2!

+1 haha :P

Ik zie dat je er ook blijft slapen :thumbsup: helemaal lekkah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Hm jammer genoeg heeft mijn chauffeur afgezegd waardoor ik nu geen vervoer heb :( hopelijk is er nog iemand anders uit de buurt die er in de auto heen gaat. Ik moet ook nog een kaartje halen dan maar mijn internet bankieren is naar de teffus. Dus dit wordt vast niks :(

Helaas had ik dezelfde chauffeur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:01 
 

The Venator schreef:
Ja jonge. Ik zit bijna te janken hier maar heb geen vervoer + kan zelf geen kaartje kopen

ik zit met hetzelfde probleem xd
dacht wel vervoer te hebben, maar dat gaat wss niet lukken -.-
grote kans dat ik mn ticket over heb dan :(
dr gaat niet toevallig iemand vanuit omgeving Breda/Tilburg/Rotterdam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ticketje binnen! Lekker hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ticketje binnen! Lekker hoor. :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjansen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Swingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Sjansen

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen we niet een actie starten zodat Robert een auto heeft? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, wordt m'n eerste keer bobben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel hard dansen.

Area 1: Hardstyle 2004 – 2009
22:00 – 23:30 Chop-e
23:30 – 01:00 Ryfle & Distractor
01:00 – 02:00 Noisecult
02:00 – 03:00 Scope DJ
03:00 – 04:00 Alphaverb
04:00 – 05:00 Alpha²
05:00 – 05:30 2-Sidez LIVE
05:30 – 06:00 Prankster
MC: Shizzler

Area 2: Hardcore 1999 – 2004
23:00 – 00:30 Conspirator
00:30 – 02:00 Pacifier
02:00 – 03:00 Dis-Order
03:00 – 04:00 Timos Jee
04:00 – 05:00 Viruz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Present :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:32 
 

KSwoosh schreef:
dr gaat niet toevallig iemand vanuit omgeving Tilburg?


Wij :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:43 
 

stefaneke schreef:
KSwoosh schreef:
dr gaat niet toevallig iemand vanuit omgeving Tilburg?


Wij :whistle:

ohja verdomme!

nou, nemesyz gaat toch wel, dus kheb vervoer :)
maar goed om te onthouden dan :D
neem jij die maat van je, ehm, Kriek fzoiets? kan dat kloppen?, ook mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima TT, zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lang geleden dat ik zo naar een feestje heb uitgekeken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 22:01 
 

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:
KSwoosh schreef:
dr gaat niet toevallig iemand vanuit omgeving Tilburg?


Wij :whistle:

ohja verdomme!

nou, nemesyz gaat toch wel, dus kheb vervoer :)
maar goed om te onthouden dan :D
neem jij die maat van je, ehm, Kriek fzoiets? kan dat kloppen?, ook mee?


Ik ga met Timmer The Z. en nog wat anderen. Kriek is er deze keer niet bij ;).
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten