Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Niettus, 6 uur. Ben 3 maart jarig :P

Niettus jij bent 10 november jarig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
:lol:
Ik ben er nog steeds niet achter wie dat toen veranderd heeft op mijn Facebook pagina. :P

Hahaha episch :P Mooie troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:27 
 

Jammer dat dit zo ver weg is! Concept spreekt me wel heel erg aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom kan dit niet in het programma genomen worden door B2S ipv Euphoria? Gewoon in 013 of Jaarbeurs houden en een jaarlijkse area op Decibel! Zou geweldig zijn!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict

013 of Jaarbeurs xd wat een verschil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of nog beter, in de Effenaar, kan ik lekker op de fiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ja, of in cafe goeie grutjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Effenaar is een vette locatie en ook aardig groot, dus waarom niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 00:55 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Waarom kan dit niet in het programma genomen worden door B2S ipv Euphoria? Gewoon in 013 of Jaarbeurs houden en een jaarlijkse area op Decibel! Zou geweldig zijn!!!


Beste idee van NL :thumbsup:

Deze locatie vind ik echt kut namelijk, zo bloedje heet, en gladde vloer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 15:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Doe dan Central Studios, prima locatie is dat. Lekker centraal, goed bereikbaar, geen belachelijke sluitingstijden (013) en ook niet overdreven groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje hier ook binnen, heb er al een tijdje erg veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is voor mij beter gewoon lekker hier houden, kwartiertje met de trein :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die richting/via Overijssel, Groningen of een groot station rijd (Amsterdam, Utrecht bv)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Iemand die richting/via Overijssel, Groningen of een groot station rijd (Amsterdam, Utrecht bv)?

Zwolle/Kampen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Iemand die richting/via Overijssel, Groningen of een groot station rijd (Amsterdam, Utrecht bv)?


Utrecht kom ik wel langs ja ;) en heb tot dusver geen bijrijders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mandy schreef:
wordt weer een gaaf feestje! zin in :D

Weer gezellig dansen met Mandy :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te veel zin hierin. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Kaarten zijn binnen!

2 Uurtjes rijden, maar dit wordt bazig vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik begin er ook steeds meer zin in te krijgen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Ik begin er ook steeds meer zin in te krijgen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin an! Half uurtje met de auto :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:40 
 
Hardtraxxer

Met dank aan Gangsterdwerg en zijn vriendin is het ook voor mij mogelijk om hier bij te zijn. Hoera en hulde aan die 2!

Alphaverb wordt echt legendarisch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter is er een beetje een leuk time table, nog geen idee hoe laat ik er ben (Ben bang laat).
Deze week nog even proberen te fixen dat ik tot 9 kan werken ipv 10 (of later), gelukkig maar half uur reis tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hm jammer genoeg heeft mijn chauffeur afgezegd waardoor ik nu geen vervoer heb :( hopelijk is er nog iemand anders uit de buurt die er in de auto heen gaat. Ik moet ook nog een kaartje halen dan maar mijn internet bankieren is naar de teffus. Dus dit wordt vast niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jonge, ik heb al groots ingeslagen voor de picknick.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten