Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Rickzel schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik heb het niet alleen over Hardtraxx, maar ook de reacties op Facebook. Ik vind het allemaal mooi, maar het valt me wel op hoe groot het gat is van meeleven met LYM en niet meeleven met Q-Dance/B2S etc. Alleen maar fijn voor de organisatie van LYM natuurlijk, die kunnen het wel gebruiken.


Sorry maar wat is je punt nou precies? Dat je het gek vind dat een relatief jonge organisatie meer medelijden kan verwachten dan een internationaal succesvolle organisatie als Q?

Lijkt mij toch super logisch...


Ik wil geen punt maken, ik vindt het gewoon bijzonder dat heel de hardstyle scene zo meeleeft met Lose Your Mind, that's all. :thumbup:


Eens. Net als de mensen op Facebook onder het plaatje 'I owe you one' en die dan vervolgens zeggen dat dat absoluut niet zo is en dat ze juist ontzettend veel hebben gekregen van LYM. Vind ik dan weer bijzonder. We betalen er ten slotte gewoon voor. En aangezien ik €30 of €35 voor een kaartje heb betaald voor een feest dat niet door gaat, 'owen' ze me dus wel gewoon wat. Ongeacht van hoe triest het allemaal voor de organisatie en voor de personen is.

Probeer hier verder ook geen punt mee te maken, maar wil aangeven dat ik het ook bijzonder vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?


Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Bastiaandp schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?


Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.

Lose My Mind en Banaan rmx afgewisseld met Brennan & Heart tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hekzitter schreef:
Bastiaandp schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?


Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.

Lose My Mind en Banaan rmx afgewisseld met Brennan & Heart tracks.


Vergeet Sandstorm (Sub Sonik remix) niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaandp schreef:
Hekzitter schreef:
Bastiaandp schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?


Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.


Liever een blademasterz tribute setje dan :loving:


Why not both? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?
Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.

Liever een blademasterz tribute setje dan :loving:

Why not both? :D

Omdat:

Citaat:
Vergeet Sandstorm (Sub Sonik remix) niet

Citaat:
Lose My Mind en Banaan rmx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?
Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.

Liever een blademasterz tribute setje dan :loving:

Why not both? :D

Omdat:

Citaat:
Vergeet Sandstorm (Sub Sonik remix) niet

Citaat:
Lose My Mind en Banaan rmx


JA GODVERDOMME LAAT MIJ TOCH DROMEN :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wat voorbarig en misschien is het ijdele hoop, maar:
Citaat:
Je hebt dus nog iets van mij te goed, of met andere woorden: ‘I owe you one’.


Zie het inderdaad nog wel gebeuren dat er iets gedaan wordt. Dat zou wel in de stijl van LYM zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar waar halen ze het geld daar voor vandaan? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
Hekzitter schreef:
Erg jammer dit inderdaad, maar verder niks aan te doen.
Hopen voor jeroen, zoals randy al zegt, dat er eventueel een kleine doorstart plaats kan vinden of misschien mogelijk dat er nog een laatste tijdmachine komt, waarmee ook gelijk de gekochte kaarten goed gemaakt kunnen worden?
Allerlaatste tijdmachine met Brennan & Heart, The Rebels, Showtek en Headhunterz om het goed te maken.

Liever een blademasterz tribute setje dan :loving:

Why not both? :D

Omdat:

Citaat:
Vergeet Sandstorm (Sub Sonik remix) niet

Citaat:
Lose My Mind en Banaan rmx


JA GODVERDOMME LAAT MIJ TOCH DROMEN :list:

OKE OKE :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Marks schreef:
Qua deze Jeroen (ken hem overigens totaal niet voor vandaag), hij zou toch echt wel een mega toegevoegde waarde hebben voor zo'n B2S of iets dergelijks?


Eens. En niet alleen Jeroen. Zitten daar veel meer gasten die sowieso iets kunnen bijdragen bij menig organisatie.
Ben trouwens wel benieuwd wat een Jeroen bijvoorbeeld nu gaat doen. Hoeveel (persoonlijke) problemen kun je hier trouwens mee krijgen? Ik heb totaal geen verstand van faillissementen.


Waarschijnlijk (eigenlijk wel 100% zeker) is het een BV waardoor hij niet privé (woning, geld e.d.) aansprakelijk is. In de regel is het redelijk makkelijk om weer een nieuwe organisatie te starten, echter is het de vraag welke banken/financierders er met je in zee gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Exterkate schreef:
Marks schreef:
Qua deze Jeroen (ken hem overigens totaal niet voor vandaag), hij zou toch echt wel een mega toegevoegde waarde hebben voor zo'n B2S of iets dergelijks?


Eens. En niet alleen Jeroen. Zitten daar veel meer gasten die sowieso iets kunnen bijdragen bij menig organisatie.
Ben trouwens wel benieuwd wat een Jeroen bijvoorbeeld nu gaat doen. Hoeveel (persoonlijke) problemen kun je hier trouwens mee krijgen? Ik heb totaal geen verstand van faillissementen.


Waarschijnlijk (eigenlijk wel 100% zeker) is het een BV waardoor hij niet privé (woning, geld e.d.) aansprakelijk is. In de regel is het redelijk makkelijk om weer een nieuwe organisatie te starten, echter is het de vraag welke banken/financierders er met je in zee gaan.


In zo'n geval kun je dan beter als freelancer je kunsten aanbieden bij grote organisaties. Hij heeft een grote gun factor bij het hardstyle publiek. Wie weet wat hij te weeg kan brengen. Variatie is nodig om de scène levend te houden. En dat kan Jeroen en zij team goed brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enorm sneu om te lezen dit. In 2015 ben ik tot aan de ingang gekomen tot het festival werd afgelast. Dit was al zuur voor LYM om te zien en dan nu nog dit. Heel veel sterkte aan het complete team dat de jonge organisatie van LYM heeft gemaakt tot wat het is / was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat ligt enorm aan de structuur van een organisatie.

als je een bedrijf opstart kan je in principe kiezen voor 3 (ik weet het er zijn er 4 maar je kan niet zomaar een NV opstarten) bedrijfsstructuren.

De eerste is een eenmanszaak. De naam zegt in principe voldoende. hierin is de eigenaar volledig verantwoordelijk voor de schuld die ontstaat bij een faillissement. Dit betekend dat schuldeisers de prive bezittingen van die persoon kunnen opeisen om aan de schulden te voldoen.

de tweede is een VOF. Dit is in principe hetzelfde als een eenmanszaak, alleen zijn er meerdere vennoten(eigenaren). Bij faillissement geld hetzelfde als bij een eenmanszaak.

De derde optie is een BV ofwel een besloten vennootschap. hierbij is de onderneming een eigen rechtspersoon en zijn de eigenaren aandeelhouders van de BV. De eigenaren van deze BV zijn ook per naam vast gesteld. in het geval van een faillissement kan de schade alleen op de BV verhaalt worden, en ben je als eigenaar met je privebezit dus veilig. TENZIJ er aangetoond kan worden dat er dusdanig doelbewust foutief gehandeld is door de eigenaar/eigenaren. Dit zal echter altijd via een rechtbank moeten gaan en dus zal een rechter hier uitspraak over moeten doen.

Als laatste zijn er nog de NV's. dit zijn BV's alleen zijn de eigenaren niet vastgesteld. deze eigenaarschappen zijn vrij verhandelbaar. kort samengevat zijn dit beursgenoteerde bedrijven (zit iets complexer in elkaar maar probeer het simpel te houde).

ik het geval van Jeroen lijkt alles ondergebracht te zitten onder verschillende BV's. zijn prive bezittingen zullen in theorie dus veilig zijn. echter zal hij zelf enorm veel geïnvesteerd hebben in deze BV's en dit is hij natuurlijk gewoon kwijt.

hoop dat het op deze manier duidelijk is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

Het is balen voor de medewerkers maar iedereen daar is zzp'er weet ik, dat scheelt al een boel qua belastingdienst en lonen waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt zonde! Vorig jaar echt goed vermaakt op Craft ondanks wat minpuntjes. Helaas geen tijdmachine meegemaakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Helaas geen tijdmachine meegemaakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De curator kijkt normaal welke eigendommen er verkocht kunnen worden om schuldeisers terug te betalen. Het merk en concept "De Tijdmachine" zal daar ongetwijfeld onderdeel van zijn. Ik hoop dat Q-dance het overneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De curator kijkt normaal welke eigendommen er verkocht kunnen worden om schuldeisers terug te betalen. Het merk en concept "De Tijdmachine" zal daar ongetwijfeld onderdeel van zijn. Ik hoop dat Q-dance het overneemt.


Volgend jaar wordt het dus gewoon Qraft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdmachine Outdoor zou ik wel leuk vinden.

Had geen kaartje gekocht, datum en affstand kwamen me niet goed uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

--
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien nog wel een area op Q-Base
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Tijdmachine als onderdeel van Q zou niet eens zo'n gek idee zijn natuurlijk, nu ze zijn gestopt met Classic/ early feesten.

We zullen zien hoe het loopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
PNXRMX schreef:
De curator kijkt normaal welke eigendommen er verkocht kunnen worden om schuldeisers terug te betalen. Het merk en concept "De Tijdmachine" zal daar ongetwijfeld onderdeel van zijn. Ik hoop dat Q-dance het overneemt.


Volgend jaar wordt het dus gewoon Qraft ;)

Merknaam is denkelijk te veel aangetast. Hopelijk hebben ze nog wel interesse in De Tijdmachine!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baal hier zo erg van. Had echt gehoopt dat er op de een of andere manier nog een doorstart of iets gemaakt kon worden maar dat zal wel niet..
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten