Eens. Net als de mensen op Facebook onder het plaatje 'I owe you one' en die dan vervolgens zeggen dat dat absoluut niet zo is en dat ze juist ontzettend veel hebben gekregen van LYM. Vind ik dan weer bijzonder. We betalen er ten slotte gewoon voor. En aangezien ik €30 of €35 voor een kaartje heb betaald voor een feest dat niet door gaat, 'owen' ze me dus wel gewoon wat. Ongeacht van hoe triest het allemaal voor de organisatie en voor de personen is.wrote:Ik wil geen punt maken, ik vindt het gewoon bijzonder dat heel de hardstyle scene zo meeleeft met Lose Your Mind, that's all.wrote:Sorry maar wat is je punt nou precies? Dat je het gek vind dat een relatief jonge organisatie meer medelijden kan verwachten dan een internationaal succesvolle organisatie als Q?wrote: Ik heb het niet alleen over Hardtraxx, maar ook de reacties op Facebook. Ik vind het allemaal mooi, maar het valt me wel op hoe groot het gat is van meeleven met LYM en niet meeleven met Q-Dance/B2S etc. Alleen maar fijn voor de organisatie van LYM natuurlijk, die kunnen het wel gebruiken.
Lijkt mij toch super logisch...
Probeer hier verder ook geen punt mee te maken, maar wil aangeven dat ik het ook bijzonder vind.