Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
STVK schreef:
Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.

Ik neem aan dat de artiesten wel vooruit zijn betaald. Er zal wel niks meer over blijven na het afbetalen van de schuldeisers die prioriteit/voorrang hebben.


Dat snap ik. Die procedures en vooruitbetalingen spreken voor zich, maar aangezien het evenement niet door gaat vallen die betalingen toch in het niets? Met andere woorden: er is geen gig dus het vooruitbetaalde dient te worden geretourneerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:19 
 
Hardtraxxer

Erg zuur, ondanks een paar minpunten (drukke toiletten, matig geluid soms) heb ik mij vorig jaar erg goed vermaakt op CRAFT. Ik ben blij dat ik de tickets nog niet had gekocht, maar was eigenlijk wel van plan om met wat vrienden er weer heen te gaan want die line-up was echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-weg-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
pim0412 schreef:
Ik neem aan dat de artiesten wel vooruit zijn betaald. Er zal wel niks meer over blijven na het afbetalen van de schuldeisers die prioriteit/voorrang hebben.


Dat snap ik. Die procedures en vooruitbetalingen spreken voor zich, maar aangezien het evenement niet door gaat vallen die betalingen toch in het niets? Met andere woorden: er is geen gig dus het vooruitbetaalde dient te worden geretourneerd?


Wellicht hebben ze nog betalingen open staan van andere evenementen? En andere "facturen" van grotere bedrijven die ze nog moeten voldoen? Daar gaat het overgebleven geld eerst heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:23 
 
Hardtraxx Elite

STVK schreef:
JB12394 schreef:
Heel sneu om te lezen, vooral met de gedachte dat dit grotendeels door de storm van 2015 komt. :/


Nah, eerder een opstapeling van.


Blijf het bijzonder vinden hoe meelevend iedereen is met Lose Your Mind keer op keer, terwijl enige andere organisatie met de grond gelijk gemaakt zou worden.. :P Waarschijnlijk doordat Jeroen zelf het gezicht was van de organisatie en het dus persoonlijk maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik ooit heb gehoord is dat artiesten volgens mij uiterlijk 2 weken van tevoren betaald moeten zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Wat ik ooit heb gehoord is dat artiesten volgens mij uiterlijk 2 weken van tevoren betaald moeten zijn. ;)

Staat nog een paar posts boven je :P

Seneeq schreef:
Fees voor artiesten dienen om en nabij de 6 weken voor het event betaald te zijn, anders staan ze niet op het event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:27 
 
Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
STVK schreef:
JB12394 schreef:
Heel sneu om te lezen, vooral met de gedachte dat dit grotendeels door de storm van 2015 komt. :/


Nah, eerder een opstapeling van.


Blijf het bijzonder vinden hoe meelevend iedereen is met Lose Your Mind keer op keer, terwijl enige andere organisatie met de grond gelijk gemaakt zou worden.. :P Waarschijnlijk doordat Jeroen zelf het gezicht was van de organisatie en het dus persoonlijk maakt..


Ook wel omdat LYM (lees: Rob) altijd vrij open was op het forum over problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zal ook wel komen doordat dit faillissement niet alleen een gevolg is van slecht bestuur. Ze hadden vaak wat eigenaardige trekjes, maar qua line-up zaten hun feesten altijd goed in elkaar. De editie van 2015, wat dus volledig overmacht was, zal voor een groot gedeelte verantwoordelijk zijn voor dit faillissement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
STVK schreef:
JB12394 schreef:
Heel sneu om te lezen, vooral met de gedachte dat dit grotendeels door de storm van 2015 komt. :/


Nah, eerder een opstapeling van.


Blijf het bijzonder vinden hoe meelevend iedereen is met Lose Your Mind keer op keer, terwijl enige andere organisatie met de grond gelijk gemaakt zou worden.. :P Waarschijnlijk doordat Jeroen zelf het gezicht was van de organisatie en het dus persoonlijk maakt..


Haha, in mijn ogen komt dit vooral doordat zij zich juist wel probeerden te onderscheiden. Dit streefden ze na in zowel de line-up, de marketing als het hele concept eromheen. Die App, dat uitvouw-zegeltje, de pokemonprentjes op de munten, de verwerking van drugs in het thema en stageontwerp, dat Radical Brutal energy drankje, het nextlevel artwork, etc.. Zomaar een paar dingen die me te binnen schieten. Dat in tegenstelling tot andere organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indd erg sneu om te lezen.. Het levenswerk van iemand gaat zo de afgrond in. Heel jammer! Craft was echt een heel vet concept. Hoop dat Jeroen het allemaal in orde krijgt.. Heel zuur dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

De kwaliteit van de LYM evenementen en de communicatie daaromtrent heeft wat mij betreft wel eens te wensen over gelaten in het verleden. Vind echter wel dat ze zeker het laatste half jaar wel hebben laten zien goede evenementen neer te kunnen zetten. Ben bij de laatste twee edities van De Tijdmachine geweest en Penoze in december. Bij alle drie heb ik mezelf niet kunnen betrappen op grote ergernissen, waar ik bij Tijdmachine 2014, 2015 en CRAFT 2016 nog flink wat minpunten heb opgemerkt.

Een jaar geleden had het mij bij wijze van spreken geen reet geïnteresseerd als ze failliet zouden gaan. Vind dat ze sindsdien wel de goede kant op zijn gegaan. Daarom vind ik het wel zonde dat ze juist op dit moment failliet gaan (ik ga er maar even vanuit dat LYM ook failliet is bij deze)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:35 
 
Hardtraxx Elite

Casey schreef:
Onthafloorx schreef:

Blijf het bijzonder vinden hoe meelevend iedereen is met Lose Your Mind keer op keer, terwijl enige andere organisatie met de grond gelijk gemaakt zou worden.. :P Waarschijnlijk doordat Jeroen zelf het gezicht was van de organisatie en het dus persoonlijk maakt..


Ook wel omdat LYM (lees: Rob) altijd vrij open was op het forum over problemen.


Ik heb het niet alleen over Hardtraxx, maar ook de reacties op Facebook. Ik vind het allemaal mooi, maar het valt me wel op hoe groot het gat is van meeleven met LYM en niet meeleven met Q-Dance/B2S etc. Alleen maar fijn voor de organisatie van LYM natuurlijk, die kunnen het wel gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het Jeroen gunnen als hij, bijvoorbeeld, onder de vleugels van Qdance (samenwerken deden ze toch al) een doorstart zou kunnen maken, een beetje zoals een supersized onder b2s hangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik heb het niet alleen over Hardtraxx, maar ook de reacties op Facebook. Ik vind het allemaal mooi, maar het valt me wel op hoe groot het gat is van meeleven met LYM en niet meeleven met Q-Dance/B2S etc. Alleen maar fijn voor de organisatie van LYM natuurlijk, die kunnen het wel gebruiken.


Sorry maar wat is je punt nou precies? Dat je het gek vind dat een relatief jonge organisatie meer medelijden kan verwachten dan een internationaal succesvolle organisatie als Q?

Lijkt mij toch super logisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nee ze zegt niet gek Rick maar bijzonder, begrijpend lezen jongen ;)

Bij Knock Out reageerde mensen in de trand van Lekker voor ze, bij LYM steun betuigingen

Komt denk ik door het open en persoonlijke karakter tijdens de feesten, zo'n beetje 80% van de bezoekers van de feesten wist wel wie Jeroen was door middel van hun communicatie + marketing (en ''emotionele'' afkondiging op CRAFT 2015)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil een organisatie als Q of B2S ooit omvallen weet je dat hier wanbeleid aan ten grondslag ligt. Hier blijft toch altijd dat gevoel kleven van de 2015 editie, waarbij ik niet uitsluit dat er ook nog binnen de organisatie foute beslissingen zijn genomen.
Zoals je al aanhaalt met Knock Out. Dat dit concept niet meer bestaat heeft te maken met wanbeleid vanuit B2S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik heb het niet alleen over Hardtraxx, maar ook de reacties op Facebook. Ik vind het allemaal mooi, maar het valt me wel op hoe groot het gat is van meeleven met LYM en niet meeleven met Q-Dance/B2S etc. Alleen maar fijn voor de organisatie van LYM natuurlijk, die kunnen het wel gebruiken.


Sorry maar wat is je punt nou precies? Dat je het gek vind dat een relatief jonge organisatie meer medelijden kan verwachten dan een internationaal succesvolle organisatie als Q?

Lijkt mij toch super logisch...


Ik wil geen punt maken, ik vindt het gewoon bijzonder dat heel de hardstyle scene zo meeleeft met Lose Your Mind, that's all. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Rickzel, niet zo boos doen he :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel zuur dit voor alle mensen die hier zo hard aan gewerkt hebben! Veel sterkte aan LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Rickzel schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik heb het niet alleen over Hardtraxx, maar ook de reacties op Facebook. Ik vind het allemaal mooi, maar het valt me wel op hoe groot het gat is van meeleven met LYM en niet meeleven met Q-Dance/B2S etc. Alleen maar fijn voor de organisatie van LYM natuurlijk, die kunnen het wel gebruiken.


Sorry maar wat is je punt nou precies? Dat je het gek vind dat een relatief jonge organisatie meer medelijden kan verwachten dan een internationaal succesvolle organisatie als Q?

Lijkt mij toch super logisch...


Ik wil geen punt maken, ik vindt het gewoon bijzonder dat heel de hardstyle scene zo meeleeft met Lose Your Mind, that's all. :thumbup:


Komt zoals ErikZ aangeeft waarschijnlijk doordat Jeroen zich er veel persoonlijker mee bemoeit dan Q / B2S. Mensen hebben nou eenmaal eerder medelijden met een persoon die z'n ziel en zaligheid geeft voor het slagen van evenementen dan een organisatie waarvan bijna niemand de Befehlshabers kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Dat snap ik. Die procedures en vooruitbetalingen spreken voor zich, maar aangezien het evenement niet door gaat vallen die betalingen toch in het niets? Met andere woorden: er is geen gig dus het vooruitbetaalde dient te worden geretourneerd?

*Ik denk* dat dit soort omstandigheden (afgelast evenement) wel opgenomen zullen zijn in contracten van artiesten. Een afgelast evenement komt dan ook niet voor rekening van de artiest, die dus gewoon een rechtmatige betaling heeft ontvangen, waar LYM wel geen aanspraak meer op zal kunnen maken. Maar voor het fijne ervan moet je denk ik bij Seneeq zijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Ik wil geen punt maken, ik vindt het gewoon bijzonder dat heel de hardstyle scene zo meeleeft met Lose Your Mind, that's all. :thumbup:


Oh sorry dan las ik het verkeerd, las het als verontwaardiging dat Q nooit medelijden krijgt ofzo :lol:

Maar nee inderdaad mooi om te zien al die reacties!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel triest nieuws, dit gun je niemand inderdaad. :cry: Heb altijd erg kunnen genieten van de LYM feesten. Met name de edities van De Tijdmachine. Ik wens Jeroen veel sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
STVK schreef:
Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.

Ik neem aan dat de artiesten wel vooruit zijn betaald. Er zal wel niks meer over blijven na het afbetalen van de schuldeisers die prioriteit/voorrang hebben.



Bij een faillissement zijn er 2 mega partijen die altijd eerst hun schuld kunnen opeisen: de belastingdienst en de bank. In 99% van de gevallen is er te weinig geld om uberhaupt deze 2 volledig terug te betalen, waardoor andere schuldeisers nooit aanspraak kunnen doen op restitutie.

Qua deze Jeroen (ken hem overigens totaal niet voor vandaag), hij zou toch echt wel een mega toegevoegde waarde hebben voor zo'n B2S of iets dergelijks? Al verzacht dit nu zijn pijn en zorgen natuurlijk niet, ik denk dat creativiteit en originele marketing zeer zeker welkom zijn bij een B2S die de plank regelmatig misslaat: knock-out concept, line-ups, tegenvallende verkopen, etc.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten