Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlassics zie ik ze ook nog wel doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat qdance zich niet waagt aan een concept met enkel classics. Te veel risico of je het wel uitverkoopt en zeker zalen waar veel man in kan waar qdance mee werkt als ziggo of hmh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Ik denk dat qdance zich niet waagt aan een concept met enkel classics. Te veel risico of je het wel uitverkoopt en zeker zalen waar veel man in kan waar qdance mee werkt als ziggo of hmh.


hebben ze toch al gedaan? x-qlusive legends? Denk dat het juist weer aantrekkelijker voor hun word nu De Tijdmachine weg is gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

gartainc schreef:
Ik denk dat qdance zich niet waagt aan een concept met enkel classics. Te veel risico of je het wel uitverkoopt en zeker zalen waar veel man in kan waar qdance mee werkt als ziggo of hmh.


Ja want XQ Legends was echt een fiasco..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was natuurlijk een eenmalig feest die uiteraard ook al op het X-qlusive concept mee draaide. Maar een echt classic concept wat jaarlijks terug keert ik zie ze het niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
gartainc schreef:
Ik denk dat qdance zich niet waagt aan een concept met enkel classics. Te veel risico of je het wel uitverkoopt en zeker zalen waar veel man in kan waar qdance mee werkt als ziggo of hmh.


Ja want XQ Legends was echt een fiasco..


Xq legends was geen Classic concept, al draaiden veel artiesten wel op die manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Dat was natuurlijk een eenmalig feest die uiteraard ook al op het X-qlusive concept mee draaide. Maar een echt classic concept wat jaarlijks terug keert ik zie ze het niet doen.

Ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Redman schreef:
Jeroen & Co hebben daar niks meer over te zeggen.


Ja juridisch gezien blabla, daar heb ik geen verstand van. Maar je maakt mij niet wijs dat Q-Dance nu zonder toestemming van Jeroen of wie dan ook ineens een event gaat organiseren met de naam De Tijdmachine :whistle:

Mogen ze vragen aan de curator maar die zal er wel geld voor vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop wel dat Q-dance de naam tijdmachine gewoon koopt. Zit dan wel geen Q in de naam, maar toch. Liever een Q-dance dan een Art of Dance die dit concept koop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik hoop wel dat Q-dance de naam tijdmachine gewoon koopt. Zit dan wel geen Q in de naam, maar toch. Liever een Q-dance dan een Art of Dance die dit concept koop...


Tijdmaqhine :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Hekzitter schreef:
Ik hoop wel dat Q-dance de naam tijdmachine gewoon koopt. Zit dan wel geen Q in de naam, maar toch. Liever een Q-dance dan een Art of Dance die dit concept koop...


Tijdmaqhine :thumbup:


En hoe spreek ik dit uit? als Tijdmaksjine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:46 
 
Hardtraxxer

Defqon 1 classics op almere strand met 2 area's
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Seneeq schreef:
Hekzitter schreef:
Ik hoop wel dat Q-dance de naam tijdmachine gewoon koopt. Zit dan wel geen Q in de naam, maar toch. Liever een Q-dance dan een Art of Dance die dit concept koop...


Tijdmaqhine :thumbup:


En hoe spreek ik dit uit? als Tijdmaksjine?


Nee, tijdma-kju-hine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Exterkate schreef:
Redman schreef:
Jeroen & Co hebben daar niks meer over te zeggen.


Ja juridisch gezien blabla, daar heb ik geen verstand van. Maar je maakt mij niet wijs dat Q-Dance nu zonder toestemming van Jeroen of wie dan ook ineens een event gaat organiseren met de naam De Tijdmachine :whistle:

Mogen ze vragen aan de curator maar die zal er wel geld voor vragen.

Q hoeft toch helemaal niet de naam Tijdmachine over te nemen om classic concepten te gaan organiseren? Nu 'De Tijdmachine' verdwijnt, maar de vraag naar classic feesten nog steeds bestaat, kunnen ze toch zelf met dat concept komen maar wel onder een andere naam. Eentje waar een Q in zit bijvoorbeeld, aangezien dat ook beter past bij de organisatie. De Tijdmachine is natuurlijk op dit moment een succesvolle naam, maar het is het concept wat spreekt. Q kan dit prima verkopen onder de classic liefhebbers onder een andere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Je koopt niet de naam. Je koopt het merk en de positieve marketing die er aan vast zit.
Dat levert Q veel meer op dan een evenement met de zelfde gedachte onder een andere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het deels met je eens Pim. Maar De Tijdmachine naam heeft wel degelijk naam en merk denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet echt weinig van dit soort dingen af, maar is een naam als 'de Tijdmachine' niet veel te niet-internationaal voor een organisatie als Q? Die moeten toch altijd 3 stappen vooruit denken voor het geval ze een Australie editie willen organiseren o.i.d

Waarom die shit overnemen en op z'n Q's hypen en merch maken als alleen Nederlanders (en een paar Belgen) het kunnen lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Ben het deels met je eens Pim. Maar De Tijdmachine naam heeft wel degelijk naam en merk denk ik.


Hoeveel mensen noemen op een feest een classic stage wel niet de Tijdmachine stage in plaats van hoe de stage echt heet ;) eens met Zamble dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik weet echt weinig van dit soort dingen af, maar is een naam als 'de Tijdmachine' niet veel te niet-internationaal voor een organisatie als Q? Die moeten toch altijd 3 stappen vooruit denken voor het geval ze een Australie editie willen organiseren o.i.d

Waarom die shit overnemen en op z'n Q's hypen en merch maken als alleen Nederlanders (en een paar Belgen) het kunnen lezen

Nonsens. Kijk alleen al naar een XQ Holland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tijdmachine heeft natuurlijk ook al een area hosting gehad op q-base
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Ik weet echt weinig van dit soort dingen af, maar is een naam als 'de Tijdmachine' niet veel te niet-internationaal voor een organisatie als Q? Die moeten toch altijd 3 stappen vooruit denken voor het geval ze een Australie editie willen organiseren o.i.d

Waarom die shit overnemen en op z'n Q's hypen en merch maken als alleen Nederlanders (en een paar Belgen) het kunnen lezen

Nonsens. Kijk alleen al naar een XQ Holland.


X-Qlusive Tijdmachine :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
X-Qlusive Tijdmachine :thumbsup:


X-Qlusive Qraftmachine would do :P
We zullen het allemaal wel zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxxer

Q-Dance zou dan bijvoorbeeld Warehouse Elementenstraat gebruiken in plaats van een HMH of Ziggodome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:33 
 
Hardtraxxer

STVK schreef:
BKJN Events schreef:
Van Craft naar BKJN vs. PARTYRAISER
*
Net als de vele bezoekers zijn ook BKJN events en Partyraiser vandaag verrast met het slechte nieuws dat CRAFT festival is afgelast.
*
Door het faillissement van de organisatie zijn de bezoekers het geld van hun kaartje kwijt vertelt hun persbericht, en dat is natuurlijk erg zuur.
*
Als Hardcore organisatie en artiest voelen BKJN en Partyraiser zich geroepen om de CRAFT bezoekers een hart onder de riem te steken. Uit solidariteit stellen ze voor de slachtoffers 100 vrijkaarten ter beschikking voor hun evenement BKJN vs. Partyraiser Festival 2017 [official], dat een week later op zaterdag 13 mei in en rondom het Silverdome stadion in Zoetermeer word gehouden.
*
Om kans te maken op de kaarten mag je je CRAFT ticket mailen naar [email protected] met daarin je voor- en achternaam en emailadres. Uit alle inzendingen worden 100 personen geloot die 1 ticket toegestuurd krijgen. Inzenden kan tot a.s. zondag 23 april.
*
BKJN en Partyraiser hopen dat meer organisaties volgen zodat ook alle Hardstyle fans toch nog een feestje krijgen voor hun verloren geld, en wensen alle gedupeerden veel sterkte toe!


Hoewel een leuk initiatief zie ik bkjn vs partyraiser niet echt als alternatief. Het is jammer dat ze geenbass academy meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stikt ineens van de vervangende feestjes.. >.<
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten