als ze nou met z'n allen één feest zouden organiseren. ergens in de polder in noord holland, Ursemmerplas of Geestmerambacht, ik noem maar wat. dikke line-up neerzetten. zou best wat kunnen worden.wrote:Stikt ineens van de vervangende feestjes..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
En dan stijf uitverkocht? Dat zou pas een trap na zijn 
Dan was het stiekem dus toch een marketingsstunt 
-
HHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2015
- last seen Apr 2017
alleen die 100 die ze loten worden gecontroleerd, zit daar een aantal dubbelen tussen word dat aantal gewoon opnieuw getrokken en de dubbelen verwijderd.wrote:Ja dat snap ik, maar gaan ze dit bij iedereen controleren? hahawrote:Elk ticket heeft toch een unieke barcodewrote:Maar ik kan toch mijn craft ticket naar al mijn vrienden sturen zodat zij ook kans kunnen maken op een ticket van BKJN?
Hoe controleren ze dat dan?
Oude jongens Qrentenbrood
Edit: godver zat nog op de vorige pagina alles in te halen
Edit: godver zat nog op de vorige pagina alles in te halen
Zou leuk zijnwrote:Q-Dance zou dan bijvoorbeeld Warehouse Elementenstraat gebruiken in plaats van een HMH of Ziggodome
Hebben we! https://www.facebook.com/events/1795006590816605/ Draai daar 's middags een solo setje en later een b2b2b met 2 vrienden. Maar is toch te ver voor de meeste Hardtraxxers vrees ik...wrote:als ze nou met z'n allen één feest zouden organiseren. ergens in de polder in noord holland, Ursemmerplas of Geestmerambacht, ik noem maar wat. dikke line-up neerzetten. zou best wat kunnen worden.wrote:Stikt ineens van de vervangende feestjes..
Holy shit, Hippolytushoef. Daar woont een oma van een vriend van mewrote:Hebben we! https://www.facebook.com/events/1795006590816605/ Draai daar 's middags een solo setje en later een b2b2b met 2 vrienden. Maar is toch te ver voor de meeste Hardtraxxers vrees ik...wrote:als ze nou met z'n allen één feest zouden organiseren. ergens in de polder in noord holland, Ursemmerplas of Geestmerambacht, ik noem maar wat. dikke line-up neerzetten. zou best wat kunnen worden.wrote:Stikt ineens van de vervangende feestjes..
Is dat een maatstaf?wrote:Daar woont een oma van een vriend van me![]()
Is dit ze toevallig?wrote: Holy shit, Hippolytushoef. Daar woont een oma van een vriend van medat is mij wel wat te ver ja
![[AFGELAST] CRAFT Festival 2017 (06-05-2017, Evenemententerrein Geestmerambacht, Oudkarspel)](https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/18052823_1560081480692603_868916216_n.jpg?oh=3e48d1497766dddb5b2e3c9233f5c842&oe=58FC2AC4)
soort van. ik weet in ieder geval hoe ver het rijden iswrote:Is dat een maatstaf?wrote:Daar woont een oma van een vriend van me![]()
![]()
Hahahahah Indywrote:Is dit ze toevallig?wrote: Holy shit, Hippolytushoef. Daar woont een oma van een vriend van medat is mij wel wat te ver ja
hele enge foto
Ik weet nu ook wat je gegooglet hebt

-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Humor is niet echt je ding he?wrote:Zijn er ook kluisjes?
wrote:Humor is niet echt je ding he?wrote:Zijn er ook kluisjes?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Jou reacties zijn sowieso nooit leuk om te lezen.wrote:Humor is niet echt je ding he?wrote:Zijn er ook kluisjes?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
I blame SwiftKeywrote:Jouw*
Maar verder wel redelijk eens.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Welkom op een forum!wrote:Jou reacties zijn sowieso nooit leuk om te lezen.wrote:Humor is niet echt je ding he?wrote:Zijn er ook kluisjes?
Wel een veilige hoop ik dan.wrote:En dan stijf uitverkocht? Dat zou pas een trap na zijn