Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tijdmachine Outdoor zou ik wel leuk vinden.


Zou vet zijn ja, en dan meerdere stages, waarvan eentje gevuld is met wat hardere namen! :love:

jaja lekker blijven dromen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BKJN Events schreef:
Van Craft naar BKJN vs. PARTYRAISER
*
Net als de vele bezoekers zijn ook BKJN events en Partyraiser vandaag verrast met het slechte nieuws dat CRAFT festival is afgelast.
*
Door het faillissement van de organisatie zijn de bezoekers het geld van hun kaartje kwijt vertelt hun persbericht, en dat is natuurlijk erg zuur.
*
Als Hardcore organisatie en artiest voelen BKJN en Partyraiser zich geroepen om de CRAFT bezoekers een hart onder de riem te steken. Uit solidariteit stellen ze voor de slachtoffers 100 vrijkaarten ter beschikking voor hun evenement BKJN vs. Partyraiser Festival 2017 [official], dat een week later op zaterdag 13 mei in en rondom het Silverdome stadion in Zoetermeer word gehouden.
*
Om kans te maken op de kaarten mag je je CRAFT ticket mailen naar [email protected] met daarin je voor- en achternaam en emailadres. Uit alle inzendingen worden 100 personen geloot die 1 ticket toegestuurd krijgen. Inzenden kan tot a.s. zondag 23 april.
*
BKJN en Partyraiser hopen dat meer organisaties volgen zodat ook alle Hardstyle fans toch nog een feestje krijgen voor hun verloren geld, en wensen alle gedupeerden veel sterkte toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 20:36 
 
Hardtraxxer

STVK schreef:
BKJN Events schreef:
Van Craft naar BKJN vs. PARTYRAISER
*
Net als de vele bezoekers zijn ook BKJN events en Partyraiser vandaag verrast met het slechte nieuws dat CRAFT festival is afgelast.
*
Door het faillissement van de organisatie zijn de bezoekers het geld van hun kaartje kwijt vertelt hun persbericht, en dat is natuurlijk erg zuur.
*
Als Hardcore organisatie en artiest voelen BKJN en Partyraiser zich geroepen om de CRAFT bezoekers een hart onder de riem te steken. Uit solidariteit stellen ze voor de slachtoffers 100 vrijkaarten ter beschikking voor hun evenement BKJN vs. Partyraiser Festival 2017 [official], dat een week later op zaterdag 13 mei in en rondom het Silverdome stadion in Zoetermeer word gehouden.
*
Om kans te maken op de kaarten mag je je CRAFT ticket mailen naar [email protected] met daarin je voor- en achternaam en emailadres. Uit alle inzendingen worden 100 personen geloot die 1 ticket toegestuurd krijgen. Inzenden kan tot a.s. zondag 23 april.
*
BKJN en Partyraiser hopen dat meer organisaties volgen zodat ook alle Hardstyle fans toch nog een feestje krijgen voor hun verloren geld, en wensen alle gedupeerden veel sterkte toe!


Hoe controleren ze of ik in het bezit ben van een Craft kaartje?
Of zou iedereen zich kunnen aanmelden en wordt er uit die mensen geloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geinige actie! Maar inderdaad, de enige manier waarop het eerlijk zou kunnen verlopen is dat de naam overeen komt met de naam op de ticket om kans te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Delt-A schreef:
Tijdmachine Outdoor zou ik wel leuk vinden.


Zou vet zijn ja, en dan meerdere stages, waarvan eentje gevuld is met wat hardere namen! :love:

jaja lekker blijven dromen



Ik droom mee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
STVK schreef:
BKJN Events schreef:
Van Craft naar BKJN vs. PARTYRAISER
*
Net als de vele bezoekers zijn ook BKJN events en Partyraiser vandaag verrast met het slechte nieuws dat CRAFT festival is afgelast.
*
Door het faillissement van de organisatie zijn de bezoekers het geld van hun kaartje kwijt vertelt hun persbericht, en dat is natuurlijk erg zuur.
*
Als Hardcore organisatie en artiest voelen BKJN en Partyraiser zich geroepen om de CRAFT bezoekers een hart onder de riem te steken. Uit solidariteit stellen ze voor de slachtoffers 100 vrijkaarten ter beschikking voor hun evenement BKJN vs. Partyraiser Festival 2017 [official], dat een week later op zaterdag 13 mei in en rondom het Silverdome stadion in Zoetermeer word gehouden.
*
Om kans te maken op de kaarten mag je je CRAFT ticket mailen naar [email protected] met daarin je voor- en achternaam en emailadres. Uit alle inzendingen worden 100 personen geloot die 1 ticket toegestuurd krijgen. Inzenden kan tot a.s. zondag 23 april.
*
BKJN en Partyraiser hopen dat meer organisaties volgen zodat ook alle Hardstyle fans toch nog een feestje krijgen voor hun verloren geld, en wensen alle gedupeerden veel sterkte toe!


Hoe controleren ze of ik in het bezit ben van een Craft kaartje?
Of zou iedereen zich kunnen aanmelden en wordt er uit die mensen geloot?


er staat toch dat je je Craft ticket moet mailen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
er staat toch dat je je Craft ticket moet mailen.


Maar ik kan toch mijn craft ticket naar al mijn vrienden sturen zodat zij ook kans kunnen maken op een ticket van BKJN?
Hoe controleren ze dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal hun toch een rotzorg zijn naar wie die 100 kaarten gaan ;)

Alhoewel het misschien voor hun beter uitkomt inderdaad als dat 100 mensen zijn die elkaar niet kennen, zodat 100 mensen nog iemand meenemen die nog een kaartje moet kopen.

Dus wellicht wordt het e-ticket nummer gekoppeld aan e-mailadres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Maar ik kan toch mijn craft ticket naar al mijn vrienden sturen zodat zij ook kans kunnen maken op een ticket van BKJN?
Hoe controleren ze dat dan?


Elk ticket heeft toch een unieke barcode :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hekzitter schreef:
Maar ik kan toch mijn craft ticket naar al mijn vrienden sturen zodat zij ook kans kunnen maken op een ticket van BKJN?
Hoe controleren ze dat dan?


Elk ticket heeft toch een unieke barcode :P


Ja dat snap ik, maar gaan ze dit bij iedereen controleren? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ja dat snap ik, maar gaan ze dit bij iedereen controleren? haha


Ik ben zelf een groot aanhanger van het 'nutteloze-discussiepanel' maar zelf ik denk hierbij 'wat boeit het?' hahahha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:
Ja dat snap ik, maar gaan ze dit bij iedereen controleren? haha


Ik ben zelf een groot aanhanger van het 'nutteloze-discussiepanel' maar zelf ik denk hierbij 'wat boeit het?' hahahha


Mij boeit het ook niet, maar haakte in op een discussie die al gaande was.

On-topic. Wanneer is de volgende editie van CRAFT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
On-topic. Wanneer is de volgende editie van CRAFT?

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enige organisatie die het zelfde kwaliteit of wel hoger kan leveren voor de tijdmachine feesten is Q.. hopen dat ze er wat mee doen. Ik zie bijvoorbeeld geen andere organisatie even Headhunterz regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie nu ook dit evenement, gratis toegang met Craft ticket (tis nie veel maar toch :thumbup: )

https://www.facebook.com/events/1795006590816605/?acontext=%7B%22ref%22%3A%223%22%2C%22ref_newsfeed_story_type%22%3A%22regular%22%2C%22feed_story_type%22%3A%22308%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D
holy crap wat een link

*edit: soortgelijke events schieten nu als paddestoelen uit de grond
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:

Alsof ze daar normaal al geld voor zouden vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet zo goed wat ik van al die "medelijden met CRAFT" feestjes vind...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De een zijn dood..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
De een zijn dood..


Ja het is echt vechten om die 14.000 (aanwezigen op Facebook event??) mensen die weer zonder feest zitten... duiken er allemaal als hongerige hyena's op

slim, maar ook wel weer beetje pijnlijk, maarja zo werkt het nou eenmaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
De een zijn dood..

Dat van bkjn is gewoon leuk bedacht en vind ik nog niet eens over lijken gaan. Ze hadden het ook *niet* hoeven doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 09:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Dat iemand (hopelijk Q-Dance) het Tijdmachine concept gaat overnemen lijkt mij nog helemaal geen verkeerd idee. De naam staat, het is nog steeds populair en het zou gewoon zonde zijn als het nooit meer terugkomt. Daarnaast zijn ze bij Q uiteraard in staat om vette namen te strikken. Geen idee of Jeroen & Co het überhaupt willen afstaan.

Volgende jaar X-Qlusive Tijdmachine dan maar? nu ga ik te ver he

Jeroen & Co hebben daar niks meer over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Redman schreef:
Jeroen & Co hebben daar niks meer over te zeggen.


Ja juridisch gezien blabla, daar heb ik geen verstand van. Maar je maakt mij niet wijs dat Q-Dance nu zonder toestemming van Jeroen of wie dan ook ineens een event gaat organiseren met de naam De Tijdmachine :whistle:



Ik denk dat de namen craft/LYM/De Tijdmachine sowieso voor teveel ophef hebben gezorgd om nog te kunnen gebruiken. Mocht Jeroen of q-dance Verder gaan met het Tijdmachine concept, verwacht ik dat ze dit onder een nieuwe naam gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In Tijdmachine past geen Q dus gaat het niet worden. :lol:



Q-dance als jullie mee lezen: " A Deqade Ago "
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BaQ in Time :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qraft festival
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten