Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ik had hier best godverdomme zin in godverdomme. :(


Dit, echt jammer. Dan maar 5 mei beetje kiekn bij D4L.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Keek net even in de discussie in het evenement, stonden behoorlijk wat ticketswap linkjes en boze reacties :x
Maar wel logisch dat ze niet meer te verkopen zijn dan.


Best kut want ik was net te laat met mijn tickets te koop aanbieden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als zelfs de regionale krant het gaat melden:

http://www.heerhugowaardsdagblad.nl/uitgaan/craft-festival-geanulleerd-vanwege-faillissement

Volgens de krant heeft de organisatie het bevestigd dat het festival niet doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:


Ik krijg echt cringe-gevoelens als ik dit lees. Hoe walgelijk kun je een organisatie nog even een schop nageven. Over de zinsbouw, spelfouten en manier van spreken maar niet te spreken.

Wat bezielt die mensen :huh:

EDIT: En gelijk verwijderd.. Manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Onthafloorx schreef:


Ik krijg echt cringe-gevoelens als ik dit lees. Hoe walgelijk kun je een organisatie nog even een schop nageven. Over de zinsbouw, spelfouten en manier van spreken maar niet te spreken.

Wat bezielt die mensen :huh:


Ik wilde exact hetzelfde zeggen.

Volgens mij is het artikel overigens alweer verwijderd, ik kan het namelijk niet meer openen (wordt doorverwezen naar de homepage) :x

EDIT: Ja dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Als zelfs de regionale krant het gaat melden:

http://www.heerhugowaardsdagblad.nl/uitgaan/craft-festival-geanulleerd-vanwege-faillissement

Volgens de krant heeft de organisatie het bevestigd dat het festival niet doorgaat.


Wel fijn ook dat ze aan HB-Media Online blijkbaar bevestigen dat het niet doorgaat, maar zelf (nog) niet met een officieel statement (zijn) (ge)komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel tijd en moeite zouden ze erin hebben gestoken om 'cancelled' erover heen te plakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
sonnebloem schreef:
Keek net even in de discussie in het evenement, stonden behoorlijk wat ticketswap linkjes en boze reacties :x
Maar wel logisch dat ze niet meer te verkopen zijn dan.


Best kut want ik was net te laat met mijn tickets te koop aanbieden :lol:

Aangezien ticketswap pas uitbetaald na het festival zou het me niets verbazen als ze alle verkopen ongedaan maken en de originele ticket houders hun geld moeten terug vragen bij LYM
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aangezien ticketswap pas uitbetaald na het festival zou het me niets verbazen als ze alle verkopen ongedaan maken en de originele ticket houders hun geld moeten terug vragen bij LYM


https://www.ticketswap.nl/faq/sellers/1 ... -mijn-geld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Anthor schreef:
sonnebloem schreef:
Keek net even in de discussie in het evenement, stonden behoorlijk wat ticketswap linkjes en boze reacties :x
Maar wel logisch dat ze niet meer te verkopen zijn dan.


Best kut want ik was net te laat met mijn tickets te koop aanbieden :lol:

Aangezien ticketswap pas uitbetaald na het festival zou het me niets verbazen als ze alle verkopen ongedaan maken en de originele ticket houders hun geld moeten terug vragen bij LYM


Wanneer ontvang ik mijn geld?
We maken je geld de eerstvolgende werkdag over. Dus als je donderdag een ticket verkoopt, maken we vrijdag het geld over. Als je vrijdag, zaterdag of zondag een kaartje verkoopt, maken we maandag het geld naar je over. Dit komt omdat er in het weekend geen betalingsverkeer mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inmiddels is het aan regionale kranten bevestigd, ook het Noordhollands Dagblad bericht er over.

Citaat:
De organisatie van CRAFT heeft tegenover deze krant bevestigd dat 13 BV faillissement aanvraagt. Woensdag rond 12 uur wordt een reactie verwacht van Jeroen Sijtsma, één van de initiatiefnemers van het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Woensdag rond 12 uur wordt een reactie verwacht van Jeroen Sijtsma, één van de initiatiefnemers van het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:14 
 
Hardtraxxer

Zou het echt bevestigd zijn? Guestzone noemt het nu ook officieel via de site van het Heerhugowaardsdagblad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Zou het echt bevestigd zijn? Guestzone noemt het nu ook officieel via de site van het Heerhugowaardsdagblad.


Zo lang er nog geen reactie is van LYM zelf, wacht ik het mooi af.

Citaat:
De organisatie heeft aan HB-Online Media bevestigd dat het festival niet doorgaat.

nou klinkt erg betrouwbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:19 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Citaat:
De organisatie heeft aan HB-Online Media bevestigd dat het festival niet doorgaat.

nou klinkt erg betrouwbaar


Dit inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guestzone zelf noem ik nou niet betrouwbaar, de beste mensen daar noemen LYM failliet, terwijl LYM als organisatie nergens terug te vinden is onder 13BV. : xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Guestzone zelf noem ik nou niet betrouwbaar, de beste mensen daar noemen LYM failliet, terwijl LYM als organisatie nergens terug te vinden is onder 13BV. : xd

Het is inmiddels De Uitvreters BV
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Citaat:
Woensdag rond 12 uur wordt een reactie verwacht van Jeroen Sijtsma, één van de initiatiefnemers van het festival.


mooi laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
STVK schreef:
Citaat:
Woensdag rond 12 uur wordt een reactie verwacht van Jeroen Sijtsma, één van de initiatiefnemers van het festival.


mooi laat

Volgende week misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
STVK schreef:
Citaat:
Woensdag rond 12 uur wordt een reactie verwacht van Jeroen Sijtsma, één van de initiatiefnemers van het festival.


mooi laat

Ach, dat kennen we ondertussen wel bij LYM, eerst is het 12 uur, dan 18.00

En dan opeens willekeurig 4 dagen later ergens op de avond komt er een post voorbij.


Want ook dat, is LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar de (eventuele) bevestiging. Zou het toch wel érg zonde vinden. Tijdens kerst al twee keer meer dan prima vermaakt op de Tijdmachine en ook vorig jaar op Craft vond ik het gewoon prima (die brug kon me niet zo veel schelen eerlijk gezegd). Zin begon ook al te komen in komende editie, vooral door de mooie line-up. Wachten het dus nog ff af, ik geloof het pas als het officieel door LYM bevestigd is hoe of wat.

EDIT: dat was snel:

Citaat:
De klap die we nooit meer te boven zijn gekomen.
Lieve mensen, met pijn in mijn hart schrijf ik dit bericht. De geruchten zijn helaas waar, CRAFT Festival gaat niet door. Ik kan en mag niet met vingertjes wijzen, maar een samenloop van omstandigheden heeft ons de afgelopen maanden klap op klap bezorgd. CRAFT moest verhuizen naar een andere locatie. De fundering was weg, het industriële karakter moest plaats maken voor het Noordelijker gelegen groene Geestmerambacht. Naast deze locatie was ik ook genoodzaakt de datum een flinke zet naar voren te schuiven. Toch geloofde ik heilig in mijn team en het concept. We hebben keihard gewerkt, maar hebben helaas niet altijd alles in eigen hand.
Terug naar 2015: de zwarte bladzijde. CRAFT Festival liep letterlijk in het water en de rest van het verhaal kennen jullie en is geschiedenis. Het was een klein wonder dat we überhaupt nog mochten en konden bestaan. De werkelijke situatie zag er nog minder rooskleurig uit: CRAFT heeft de afgelopen twee jaren aan de beademing gelegen en het was na het rampscenario per direct een kwestie van leven of dood. Het concept balanceerde aan de afgrond, het hing aan een zijden draadje.
De paradox is dat CRAFT in één klap populairder dan ooit was. De hardstyle scene liet weer eens zien waarom zij de meest dedicated fans ter wereld zijn. Massaal ontvingen mijn team en ik steunbetuigingen en juist dat heeft ervoor gezorgd dat we met nog meer passie, enthousiasme en gedrevenheid richting 2016 gingen. In dit jaar verkochten we drie evenementen uit met de HMH als kroon op ons werk. Een halfjaar later kwam dan toch de nekslag.
Het doet mij verschrikkelijk veel pijn om jullie teleur te moeten stellen. Woorden schieten mij te kort en met woorden zal ik de pijn niet kunnen verzachten. Mijn levenswerk is ten einde. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en ben bereid elke klap te vangen. De realiteit is echter dat ik met mij en dit concept velen anderen meetrek. Iedereen moet een beetje boeten voor de problemen die (door overmacht) ontstaan zijn. Ik heb er alles aan gedaan om CRAFT te redden. Ik ben altijd verantwoordelijk geweest voor de creatieve invulling van CRAFT. Dit jaar voor o.a. Lucky Number Six, en de CRAFT-Gotchi. Ik heb zelfs vol enthousiasme onze eigen kranten staan uitdelen op elk station in Noord-Holland. Tot de laatste dag heb ik alles gegeven, maar het mocht niet meer baten.
Dit was het dan. Ik heb veel geleerd en ben veel wijzer geworden. De klappen van de zweep heb ik leren kennen. Ze kunnen me alles afnemen, maar mijn liefde voor Hardstyle en alle mensen die me altijd hebben gesteund kunnen ze me niet ontnemen. Lieve lezer, het spijt me verschrikkelijk dat het niet geworden is waar ik zo in geloofde.
Hoogtepunten en dieptepunten. Ze liggen soms zo dicht bij elkaar. We dachten 2015 overleefd te hebben, maar het is de klap die we nooit meer te boven zijn gekomen. Deze fatale klap zorgt ervoor dat er simpelweg geen geld is om de tickets terug te betalen.
Je hebt dus nog iets van mij te goed, of met andere woorden: ‘I owe you one’.


Bron: Lose Your Mind Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Partyscene verkondigt het nu ook, het zal wel de harde waarheid zijn helaas

http://www.partyscene.nl/events/169145/craft-festival-geannuleerd-vanwege-faillissement-lose-your-mind?cache=false
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:

Hahaahhahaha wat zit iedereen z'n vage paginas en sites te pluggen hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah wat ontzettend zuur dit zeg, dit gun je geen enkele organisatie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:46 
 
Hardtraxxer

Erg zuur voor LYM, wens heel het team veel sterkte en succes toe in de toekomst.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten