Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

[AFGELAST] CRAFT Festival 2017

Time
(Sun)
Price
Early-bird: €29,50, regulier: €39,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
[AFGELAST] CRAFT Festival 2017 (06-05-2017, Evenemententerrein Geestmerambacht, Oudkarspel)

Feest: CRAFT Festival 2017
Datum: 06-05-2017
Tijd: 12:00 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.craft-festival.nl/
Prijs: Early-bird: €29,50, regulier: €39,50

Line-up:
[AFGELAST] CRAFT Festival 2017 (06-05-2017, Evenemententerrein Geestmerambacht, Oudkarspel)
Last edited by MelvinFR on , edited 6 times in total.
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
He

Edit: Terug naar de hoek van het land waar het allemaal begon? Het terrein is zeker mooi. Wel een heel andere sfeer dan een industriele werf
Last edited by Patjee410 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
Dat is een eindje verder weg..
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Snap dat ze weg wouden van de NDSM-werf maar dit lijkt me toch ook niet een hele geschikte oplossing qua bereikbaarheid. Wou het met nieuw terrein zeker nog een kans geven maar nu alleen aanwezig bij een uitzonderlijk goede line-up. Ben benieuwd.
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Wel een mooi terrein.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 25 days ago
2 uur rijden met de auto en 4 uur met het OV waarvan een half uur lopen. Dan moet er wel een heel zieke line up komen wil ik me hier naar toe begeven..
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Nou daar hoef ik ook niet meer heen. Te ver weg. Vond de mdma werf wel prima
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
CRAFT is na afgelopen editie sowieso een beetje een no go geworden voor mij.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ik moet voor bijna elk feest een tering eind reizen, dus om hier nu een 'probleem' van maken..
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Commercieel gezien lijkt dit me geen top locatie. Prima te doen als je vanuit Noord-Holland komt, maar verder...
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Magnetron wrote:Ik moet voor bijna elk feest een tering eind reizen, dus om hier nu een 'probleem' van maken..
Dit. Bij een goede line-up gewoon weer aanwezig. :cool:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Helicaze wrote:
Magnetron wrote:Ik moet voor bijna elk feest een tering eind reizen, dus om hier nu een 'probleem' van maken..
Dit. Bij een goede line-up gewoon weer aanwezig. :cool:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Locatie op google maps ziet er mooi uit maar....

3 uur met de bus en 4 uur 15 minuten met het OV.
:surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Het is maar wat je gewend bent. Mijn reistijd gaat van 1 uur naar bijna 3. Daarnaast is het organisatorisch elk jaar weer huilen met de pet op. Voor de lage prijs en korte reistijd zag ik dat altijd door de vingers. Elk jaar prima vermaakt hoor maar ik pak in plaats van craft wel een ander feestje dan.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Nou poeh. Eenmalig 2 uurtjes meer rijden, erg hoor. Als het een goed feest is, is dat het gewoon waard. Door je slechte ervaring + het feit dat je 3 uren moet rijden geef ik je gelijk dat je niet wilt gaan, genoeg andere feesten inderdaad.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
4 u met de trein, 2,5 uur met de auto. Veel bereikbaarder inderdaad :lol:

CRAFT gaat 'm dus niet worden dit jaar. Amsterdam was nog "te doen" maar dit gaat me te ver, geen lineup die me zo lang laat reizen.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
De line-up moet wel héél goed zijn wil ik hier naartoe gaan. 2,5u rijden is niet niks.
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
MelvinFR wrote:Snap dat ze weg wouden van de NDSM-werf maar dit lijkt me toch ook niet een hele geschikte oplossing qua bereikbaarheid. Wou het met nieuw terrein zeker nog een kans geven maar nu alleen aanwezig bij een uitzonderlijk goede line-up. Ben benieuwd.
Wouden ze ook niet maar ze kregen geen vergunning meer voor "harde evenmenten". Omdat ze huizen willen gaan bouwen.

Is dit niet op het terrein waar Indian Summer Festival ook is?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Ipv van 1:15 nu 1:45, nog goed te doen. Maar ligt wel erg aan de line-up en of ze het geluid verbeten.
(Wellicht een leuke eindshow, bij zowel de main als tijdmachine, zou nu ook mooier zijn)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Magnetron wrote:Nou poeh. Eenmalig 2 uurtjes meer rijden, erg hoor. Als het een goed feest is, is dat het gewoon waard. Door je slechte ervaring + het feit dat je 3 uren moet rijden geef ik je gelijk dat je niet wilt gaan, genoeg andere feesten inderdaad.
Juist, alles bij elkaar opgeteld. Voor Euphoria en decibel doe ik het elk jaar wel. Slechte ervaring is een groot begrip trouwens hoor. Maar toen ik afgelopen jaar de Access binnen kwam lopen was het toch wel even slikken :lol: meest zielige stage van de eeuw award, als het de titel stage mag dragen
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
vlakbij voor mij , mogelijk aanwezig mits geld en zin.
ik kan er zelfs op de fiets een, is een half uurtje
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 2 times in total.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Ivey Jones wrote:
MelvinFR wrote:Snap dat ze weg wouden van de NDSM-werf maar dit lijkt me toch ook niet een hele geschikte oplossing qua bereikbaarheid. Wou het met nieuw terrein zeker nog een kans geven maar nu alleen aanwezig bij een uitzonderlijk goede line-up. Ben benieuwd.
Wouden ze ook niet maar ze kregen geen vergunning meer voor "harde evenmenten". Omdat ze huizen willen gaan bouwen.

Is dit niet op het terrein waar Indian Summer Festival ook is?
Klopt, is het terrein van ISF.

Normaal is bijna elk festival ruim 2 uur reizen voor me, deze locatie maar 30 minuutjes, meevallertje.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
yowan wrote:waarvan een half uur lopen.
Daar hebben ze pendelbussen voor uitgevonden :P
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Ik ben er wel bij hoor lekker vroeg in het seizoen
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Parkeerticket kost ook €15,- zie ik net. xd