Magnetron schreef:
Nou poeh. Eenmalig 2 uurtjes meer rijden, erg hoor. Als het een goed feest is, is dat het gewoon waard. Door je slechte ervaring + het feit dat je 3 uren moet rijden geef ik je gelijk dat je niet wilt gaan, genoeg andere feesten inderdaad.
Juist, alles bij elkaar opgeteld. Voor Euphoria en decibel doe ik het elk jaar wel. Slechte ervaring is een groot begrip trouwens hoor. Maar toen ik afgelopen jaar de Access binnen kwam lopen was het toch wel even slikken

meest zielige stage van de eeuw award, als het de titel stage mag dragen