Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het vooral erg sneu en jammer allemaal :( voel niet eens boosheid, maar jammer dat het zo gelopen is

Sterkte aan iedere LYM'er die mee leest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een pijnlijk bericht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://imgur.com/a/aLINK

Reactie van Jeroen Sijtsma

Edit: reactie al geplaatst zie ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Erg zuur voor LYM, wens heel het team veel sterkte en succes toe in de toekomst.

RT! Maar ik denk dat LYM ook failliet is want het logo is weg op hun Facebook pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Heel zuur, sterkte voor de betrokkenen. Over inzet zal niks gelogen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel sneu om te lezen, vooral met de gedachte dat dit grotendeels door de storm van 2015 komt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Deze fatale klap zorgt ervoor dat er simpelweg geen geld is om de tickets terug te betalen.


Dat is wel zuur :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Heel sneu om te lezen, vooral met de gedachte dat dit grotendeels door de storm van 2015 komt. :/


Nah, eerder een opstapeling van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Citaat:
Deze fatale klap zorgt ervoor dat er simpelweg geen geld is om de tickets terug te betalen.


Dat is wel zuur :surrender:


Het is nog veel zuurder voor de organisatie die hierbij hun zelfbenoemde 'levenswerk' kwijt zijn. Wat kunnen die paar tientjes dan schelen voor de bezoeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
JB12394 schreef:
Heel sneu om te lezen, vooral met de gedachte dat dit grotendeels door de storm van 2015 komt. :/


Nah, eerder een opstapeling van.


True that, maar die opstapeling moet wel ergens beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai, das sneu man. Altijd wel een beetje tegen beter weten in nog een editie organiseren natuurlijk. De gok nemen. Levert ze een beetje geld op nog. Heel sneu dat, mede, door die storm het nu afgelopen is. Ik vond dit wel een inventieve organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg jammer, ook al ben ik nog nooit op een LYM feest geweest. Zag er altijd wel goed uit en hadden een eigen identiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde om dit zo te lezen. Vooral omdat het allemaal begonnen is met de editie van 2015. Hierna ook de editie van 2016 met de vele gratis kaarten van het jaar ervoor, dus je mist voor bijna 1 jaar de ticket inkomsten terwijl er al veel uitgaven waren gedaan voor de 2015 editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar is Lose Your Mind nu ook failliet of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.

Ze mogen bij een faillissement niet beslissen over geld zaken he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.


Ik gok promotie en dergelijke, zo'n app maken kost ook geld, ze waren bezig met kranten uitdelen. Wellicht nog wat aanbetalingen voor het festival zelf. Zo kan ik nog wel wat andere dingen bedenken die gewoon geld hebben gekost voor het festival ook maar begonnen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.


Fees voor artiesten dienen om en nabij de 6 weken voor het event betaald te zijn, anders staan ze niet op het event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Maar is Lose Your Mind nu ook failliet of niet?



Citaat:
De klap die we nooit meer te boven zijn gekomen.
Lieve mensen, met pijn in mijn hart schrijf ik dit bericht. De geruchten zijn helaas waar, CRAFT Festival gaat niet door. Ik kan en mag niet met vingertjes wijzen, maar een samenloop van omstandigheden heeft ons de afgelopen maanden klap op klap bezorgd. CRAFT moest verhuizen naar een andere locatie. De fundering was weg, het industriële karakter moest plaats maken voor het Noordelijker gelegen groene Geestmerambacht. Naast deze locatie was ik ook genoodzaakt de datum een flinke zet naar voren te schuiven. Toch geloofde ik heilig in mijn team en het concept. We hebben keihard gewerkt, maar hebben helaas niet altijd alles in eigen hand.
Terug naar 2015: de zwarte bladzijde. CRAFT Festival liep letterlijk in het water en de rest van het verhaal kennen jullie en is geschiedenis. Het was een klein wonder dat we überhaupt nog mochten en konden bestaan. De werkelijke situatie zag er nog minder rooskleurig uit: CRAFT heeft de afgelopen twee jaren aan de beademing gelegen en het was na het rampscenario per direct een kwestie van leven of dood. Het concept balanceerde aan de afgrond, het hing aan een zijden draadje.
De paradox is dat CRAFT in één klap populairder dan ooit was. De hardstyle scene liet weer eens zien waarom zij de meest dedicated fans ter wereld zijn. Massaal ontvingen mijn team en ik steunbetuigingen en juist dat heeft ervoor gezorgd dat we met nog meer passie, enthousiasme en gedrevenheid richting 2016 gingen. In dit jaar verkochten we drie evenementen uit met de HMH als kroon op ons werk. Een halfjaar later kwam dan toch de nekslag.
Het doet mij verschrikkelijk veel pijn om jullie teleur te moeten stellen. Woorden schieten mij te kort en met woorden zal ik de pijn niet kunnen verzachten. Mijn levenswerk is ten einde. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en ben bereid elke klap te vangen. De realiteit is echter dat ik met mij en dit concept velen anderen meetrek. Iedereen moet een beetje boeten voor de problemen die (door overmacht) ontstaan zijn. Ik heb er alles aan gedaan om CRAFT te redden. Ik ben altijd verantwoordelijk geweest voor de creatieve invulling van CRAFT. Dit jaar voor o.a. Lucky Number Six, en de CRAFT-Gotchi. Ik heb zelfs vol enthousiasme onze eigen kranten staan uitdelen op elk station in Noord-Holland. Tot de laatste dag heb ik alles gegeven, maar het mocht niet meer baten.
Dit was het dan. Ik heb veel geleerd en ben veel wijzer geworden. De klappen van de zweep heb ik leren kennen. Ze kunnen me alles afnemen, maar mijn liefde voor Hardstyle en alle mensen die me altijd hebben gesteund kunnen ze me niet ontnemen. Lieve lezer, het spijt me verschrikkelijk dat het niet geworden is waar ik zo in geloofde.
Hoogtepunten en dieptepunten. Ze liggen soms zo dicht bij elkaar. We dachten 2015 overleefd te hebben, maar het is de klap die we nooit meer te boven zijn gekomen. Deze fatale klap zorgt ervoor dat er simpelweg geen geld is om de tickets terug te betalen.
Je hebt dus nog iets van mij te goed, of met andere woorden: ‘I owe you one’.



Tussen neus en lippen door lees je dus dat dit project het moederbedrijf te veel geld heeft gekost en er daarom dus ook wel faillissement is aangevraagd. (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen. Was eindelijk iets wat niet al te ver weg was met een vette line-up. Het leefde hier ook echt te afgelopen weken..
Jammer dat dat het door overmacht zo heeft moeten eindigen voor LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Rickzel schreef:
geen halszaak, maar ruim 40 euro het riool in is gewoon best kut...

Idd, ik vraag me dan ook af waar dat geld wél naar toe is gegaan.. Want de begroting omtrent artiesten zal toch worden kwijt gescholden? Er komt natuurlijk meer bij kijken, maar om als verklaring te geven dat de bezoeker zijn/haar geld niet terug krijgt want 'het geld is op' licht niet heel veel toe imo.

Ik neem aan dat de artiesten wel vooruit zijn betaald. Er zal wel niks meer over blijven na het afbetalen van de schuldeisers die prioriteit/voorrang hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
[youtube]muziekje


>.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Lenny schreef:
[youtube]muziekje


>.< >.< >.<

Hardtraxx huistroll heeft ook weer gesproken.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten