Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stem voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://9292.nl/reisadvies/amstelveen_st ... 08-12T0500

Prima lijkt me zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:24 
 
Hardtraxxer

Hmm wil hier heel graag heen,, nu nog een maatje vinden die mee wil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:52 
 
Hardtraxxer

Zeker een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gewoon gaan mensen, Hardstyle zien jullie al vaak zat, en ik kan jullie verzekeren dat deze alle 6 stuk voor stuk bazen acts zijn, met Rude Awakening als ultieme uitschieter. Nu al zin in :yay:


Dat terzijde, ik moet opletten op mijn financiele situatie maar damn deze line up is nagenoeg perfect.
ALS de dj's hun eigen stijl aanhouden en TOA bijvoorbeeld niet alleen maar crossbreed gaat draaien en Angel niet alleen maar IHC maar ook Schranz/Hardtechno en dat bij Rude Awakening net weer andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:13 
 
Hardtraxxer

De tering, die line-up! Eens even kijken of ik wat mensen mee kan krijgen! Nog nooit naar een dergelijk feestje geweest, maar de artiesten spreken me allemaal aan en de Darkness4life was ook niet verkeerd op Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeeeeej ik heb mijn kaartje binnen :D

EDIT: Hoe zit het trouwens met de HT meeting waar we het over hadden? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 15:57 
 

je kan me zo opzoeken, zaal is erg klein :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jeeeeeej ik heb mijn kaartje binnen :D

EDIT: Hoe zit het trouwens met de HT meeting waar we het over hadden? ;)

Lekker hele avond bij elkaar staan toch :P missen kun je het toch bijna niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat klopt, sowieso staat mijn naam -zoals gewoonlijk- op mijn shirt... voor zolang ik die aan heb dan. En anders rol ik mijn broek wel ff op (ground zero... :P )

Maar ik bedoelde de meeting achteraf, 'desnoods ergens outside' (pagina 2)
Dat lijkt me lol... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
je kan me zo opzoeken, zaal is erg klein :p

Je bent zelf erg klein :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hier wel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan niet meer dus mijn kaartje is te koop :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Ik kan niet meer dus mijn kaartje is te koop :(

Als je er snel vanaf moet, ik heb mijn kaartje nog niet gehaald ;) PM me maar hoe of wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
kaboem schreef:
je kan me zo opzoeken, zaal is erg klein :p

Je bent zelf erg klein :p


+1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is nu aanwezig bij de afterparty op het station? :P Bus en later (in mijn geval, die gaat verreweg als eerste) treinstation Schiphol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk zaterdag wel wat ik doe... vriendin van me woont in Amstelveen, misschien dat ik wel bij haar aanbel... ik laat het van het moment afhangen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart binnen :) Zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Kaart binnen :) Zin in.


Hoelang duurde t voordat je je ticket had? Heb besteld maar nog niks binnen.

Edit: Heb hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Kaart binnen :) Zin in.


Hoelang duurde t voordat je je ticket had? Heb besteld maar nog niks binnen.

Edit: Heb hem.

Moest ook even wachten ja, bovendien kwam er 7 euro bovenop. Namelijk:
Annuleringsverzekering € 2,25
Transactiekosten € 1,25
Bespreekkosten € 3,10.
Blijkbaar niet goed gekeken ofzo, want je kan dat vast wel ergens afvinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die annuleringsverzekering staat standaard aangevinkt maar kan je wel uitvinken, las er ook bijna overheen. Maar die twee andere kwam ik ook niet onderuit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bespreekkkosten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Bespreekkkosten >.<

Ja...wtf? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het kan: een Warm-Up mixje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er ook nog een TT online trouwens...? Hoop dat Mindustries niet als 1e staan, dan moet ik die (voor een deel) missen... maar ben bang van wel :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten