Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: R_awunion 2019
Datum: 23-11-2019
Tijd: 22:00 - 05:00
Locatie: P60
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://p60.nl/agenda/2431
Prijs: TBA

Line-up:
[KRTM]
Armageddon Project
Peaky Pounder
eDub
DJIPE
Promo & D-Passion
LI-Z
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit jaar van plan aanwezig te zijn omdat hij niet gelijk valt met Resonate. Ticketsale begint straks om 12:00 trouwens :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen (gister al), weer zin in. Altijd top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker de hele vriendengroep lopen ophypen, 9 tickets gekocht
Broken Balance schreef:
Ik wil geen bubbeltje prikken, Maar Club r_AW, waar jullie net tickets voor hebben gehaald, is op de zelfde dag als Qlimax


Zieke twijfel nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 22:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Lekker de hele vriendengroep lopen ophypen, 9 tickets gekocht
Broken Balance schreef:
Ik wil geen bubbeltje prikken, Maar Club r_AW, waar jullie net tickets voor hebben gehaald, is op de zelfde dag als Qlimax


Zieke twijfel nu


Maar ik ben alsnog aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 20:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Line up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een vette line up, heb geen ticket dus tzt even zien of ik kan gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line-up hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tering veel hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit was weer als vanouds. Heerlijk :worship: Armageddon Project toch wel met de set van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2019 18:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Muzikaal een geniaal feest.

Waren snel binnen en hadden snel onze munten. Precies op tijd binnen voor KRTM. KRTM draaide heel dik. Paar nieuwen die heel dik klinken, komen denk ik op die nieuwe ARTS release. Verder ook Touch Me, Soleil, Slave, Evasive Crapspeak Remix, Purple Fucking Head, Fiend, Baldboy en Synaptic Memories - Comatose.

Vervolgens Peaky Pounder die een prima setje had. Vond het niet enorm bijzonder, meer omdat het een tandje terug van KRTM leek, maar over het geheel wel vet. Veel oud spul. Hoitaa, Viisi, Gucci (I:Gor Remix) en Rikki Puhuja in ieder geval gehoord.

Armageddon Project had samen met KRTM wel het setje van de avond. Die platen van hem klinken live zo enorm veel vetter. Onder andere Beat Conducter, Spawn Of Misanthrophy, Righteous Infliction Of Retribution, Thy Kingdom Fall, Beat Conductor, Impending Deathtone (geloof ik) en Tymon & Life Runs Red - Distorture werden gedraaid.

Promo & D-Passion deden precies wat er van ze verwacht werd. Goede stevige classics die snel doorgemixt werden. Weapons Of Divine Temper, Future Proof, Blacklist Amok, Don't Be Fucking With My Shit, Abandon, Ressurection, Knocking Wall Down, Running Against The Rules (D-Passion Remix), I Called You, Dorm Of The Future Remix, Infection en Change History staan me zo bij.

eDub geskipt, heb er 5 minuten gestaan en toen hoorde ik de rare kicks al langs komen. Kwamen terug bij een of andere 220 bpm plaat met gare kicks dus heb ook niet het idee dat ik wat gemist heb. Beneden stonden ook mensen te draaien en op dat moment Makebelieve. Hij draaide juist wat ik wilde horen. Allemaal Wavolizer, The Outside Agency, Hidden, Deathmachine, Dep Affect, Mindustries, Meander. Had gehoopt dat hij boven zou staan want het geluid beneden was niet optimaal verder, maar wel leuk om even in die muziek bij te komen voor DJIPE.

DJIPE deed wat hij het beste doet. Lompe kicks met veel breakbeat. Moet zeggen dat ik deze set minder vond dan die op Convoi. Het tempo wisselde te veel, ik snap niet waarom hij niet gewoon opbouwt. Ook draaide hij te snel, had hem ook liever voor eDub gehad. Hij draaide platen soms wel 10 a 20 bpm sneller wat niet lekker klonk. Zijn nieuwe platen klonken dik, alle klassiekers kwamen langs en daarnaast ook nog gouden platen als Void Sector (Assault By Nosferatu), Relapse - Creepin' en Dissonant Poetry (Third Verse By Synapse & Sei2ure).

Al met al een enorm muzikaal vette editie. De enigste en grootste pluspunten zijn gewoon de muziek en de organisatie zelf. Ik vond andere dingen wel iets minder.

--- Enkels en benen naar de klote geholpen door of een enorm plakkerige vloer of een enorm gladde. Was geen tussenweg na 00:00.
- Er was vanaf Armageddon Project wel een bass overkill waardoor sommige kicks beter maar de meesten juist minder doorkwamen. De punch werd soms te veel weggedrukt en vooral bij DJIPE en Promo & D-Passion merkte je dit.
- Een deel van het volk, ik ken de sfeer van r_Aw en die is over het geheel goed, iedereen doet mee. Maar sommig volk was een beetje vreemd en gedroeg zich ook zo. Veel die dwars door je heen willen lopen en uberhaupt te veel rondlopen, uitbundig bewegen of door de muziek schreeuwen/fluiten.
- Warm eten was 2 uur voor tijd al op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2019 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
--- Enkels en benen naar de klote geholpen door of een enorm plakkerige vloer of een enorm gladde. Was geen tussenweg na 00:00.
- Warm eten was 2 uur voor tijd al op.

Sorry maar dit is echt een klassiek DOMO-tje :cool:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten