Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:02 
 

de TT hangt binnen :P.


Ik gok dat r_AW opent :-)


wij zijn waarschijnlijk binnen voor de eerste kick :D!
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TT wordt inderdaad niet voor het feest bekend gemaakt, maar volgens mij opent Rude altijd. Gok dat Mindustries 2e of 3e staan.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
TT wordt inderdaad niet voor het feest bekend gemaakt, maar volgens mij opent Rude altijd. Gok dat Mindustries 2e of 3e staan.


Als Rude opent staat Angel als tweede. Als Rude niet opent dan opent Angel.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, dan moet ik ff kijken... dan hoop ik dat mijn zusje het geen heel groot probleem vindt als ik om half 9 wegga bij haar verjaardag :whistle: Rude Awakening lijkt me ook wel heel erg vet... Komt een nieuw album aan geloof ik, dus veel nieuw spul :clap:

EDIT: Dakpan... waar baseer je dat op dan? Minustries is volgens mij lager BPM dan Angel...
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed...Sei2ure en N-Vitral kunnen ze ook overal plaatsen, van 2e tot afsluiter (blijf gokken op TOA)...Ach we zien het allemaal wel, ga me er niet druk om maken.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angel gaat veel meer richting de Hardtechno terwijl Mindustries die echte industrial sound hebben, dus zou het raar vinden als Mindustries eerder staan dan Angel.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ok... dus dan zou Angel een betere aansluiting zijn op Rude (of andersom) en daarna Mindustries... Ik hoop dat TOA afsluit :drool:
Bericht Geplaatst op 26 sep 2012 01:15 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje :P

Twijfel twijfel twijfel...


Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetriks
Bericht Geplaatst op 26 sep 2012 10:10 
 

Diamanic schreef:
The Skribbler schreef:
Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje :P

Twijfel twijfel twijfel...


Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetriks




Bij twijfel altijd doen
Bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
The Skribbler schreef:
Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje :P

Twijfel twijfel twijfel...


Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetriks

jonge wij zijn er toch allemaal... who else do you need?
Bericht Geplaatst op 27 sep 2012 23:23 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Diamanic schreef:
The Skribbler schreef:
Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje :P

Twijfel twijfel twijfel...


Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetriks

jonge wij zijn er toch allemaal... who else do you need?


Daar heb je een punt! Maar toch ff kijken of er iemand mee wil! Anders maar gaan denk ik hehe
Bericht Geplaatst op 28 sep 2012 19:17 
 

DUUUUUURT LANG :(
Bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THIS IS THE DAY!
Bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin zin zin! woei!
Bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond :beer:
Bericht Geplaatst op 29 sep 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk veel zin in, knallen vanavond :yay: al ben ik na gister en vandaag al aardig verrot...genieten gebeurt sowieso.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vet. November zeker weer erbij. :cool:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest! Mensen kinderen, deze komt ZEKER in mijn top 3! Wat een heerlijke muziek is het toch... En allemaal leuke mensen xd

Hoop dat ik mezelf niet al te hard voor lul heb gezet... maar de meeste mensen moesten wel lachen, dus het zal wel goed zijn ;)

Ik hoop dat ik er in november weer bij kan zijn :yay:

Steffnov: bedankt :$
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wat een feest! Mensen kinderen, deze komt ZEKER in mijn top 3! Wat een heerlijke muziek is het toch... En allemaal leuke mensen xd

Hoop dat ik mezelf niet al te hard voor lul heb gezet... maar de meeste mensen moesten wel lachen, dus het zal wel goed zijn ;)

Ik hoop dat ik er in november weer bij kan zijn :yay:

Steffnov: bedankt :$


:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wat een feest! Mensen kinderen, deze komt ZEKER in mijn top 3! Wat een heerlijke muziek is het toch... En allemaal leuke mensen xd

Hoop dat ik mezelf niet al te hard voor lul heb gezet... maar de meeste mensen moesten wel lachen, dus het zal wel goed zijn ;)

Ik hoop dat ik er in november weer bij kan zijn :yay:

Steffnov: bedankt :$


Haha, was heerlijk man. Geen enkel probleem :thumbup: topfeestje gehad inderdaad, de muziek, de mensen, de sfeer, alles.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



De twee laatste tracks van TOA, vooral die laatste is echt heel bruut. :loving:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Topfeestje! Heerlijk geluid, gezellig en natuurlijk heerlijk gedraaid.

Vooral genoten van Mindustries, Rude Awakening en TOA
Met name de langzame dingen :drool:

Bij de snelle BPMs raakt deze muziek me toch een beetje kwijt ^^
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een filmpje, Dakpan... Good memories :loving:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Wat een filmpje, Dakpan... Good memories :loving:

Toen je dit schreef dacht ik eerst dat D-Passion - Good Memories in het filmpje zat :P
Bericht Geplaatst op 01 okt 2012 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
The Skribbler schreef:
Wat een filmpje, Dakpan... Good memories :loving:

Toen je dit schreef dacht ik eerst dat D-Passion - Good Memories in het filmpje zat :P

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten