de TT hangt binnen
.
Ik gok dat r_AW opent :-)
wij zijn waarschijnlijk binnen voor de eerste kick
!
Ik gok dat r_AW opent :-)
wij zijn waarschijnlijk binnen voor de eerste kick
Als Rude opent staat Angel als tweede. Als Rude niet opent dan opent Angel.wrote:TT wordt inderdaad niet voor het feest bekend gemaakt, maar volgens mij opent Rude altijd. Gok dat Mindustries 2e of 3e staan.
Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetrikswrote:Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje
Twijfel twijfel twijfel...
wrote:Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetrikswrote:Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje
jonge wij zijn er toch allemaal... who else do you need?wrote:Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetrikswrote:Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje
Daar heb je een punt! Maar toch ff kijken of er iemand mee wil! Anders maar gaan denk ik hehewrote:jonge wij zijn er toch allemaal... who else do you need?wrote:Dit heb ik dus ook...alleen niemand die mee wil :p Zit dan allemaal in de meetrikswrote:Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje
wrote:Wat een feest! Mensen kinderen, deze komt ZEKER in mijn top 3! Wat een heerlijke muziek is het toch... En allemaal leuke mensen![]()
Hoop dat ik mezelf niet al te hard voor lul heb gezet... maar de meeste mensen moesten wel lachen, dus het zal wel goed zijn
Ik hoop dat ik er in november weer bij kan zijn![]()
Steffnov: bedankt
Haha, was heerlijk man. Geen enkel probleemwrote:Wat een feest! Mensen kinderen, deze komt ZEKER in mijn top 3! Wat een heerlijke muziek is het toch... En allemaal leuke mensen![]()
Hoop dat ik mezelf niet al te hard voor lul heb gezet... maar de meeste mensen moesten wel lachen, dus het zal wel goed zijn
Ik hoop dat ik er in november weer bij kan zijn![]()
Steffnov: bedankt
Toen je dit schreef dacht ik eerst dat D-Passion - Good Memories in het filmpje zatwrote:Wat een filmpje, Dakpan... Good memories
wrote:Toen je dit schreef dacht ik eerst dat D-Passion - Good Memories in het filmpje zatwrote:Wat een filmpje, Dakpan... Good memories