Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P60
Amstelveen

Genres:
(Industrial) Hardcore, Hardtechno, Darkcore, Drum & Bass

Line-up:
Armageddon Project
Manu Le Malin
Igneon System
Deathmachine
Mindustries (Live)
Peaky Pounder
N-Vitral (Live)
Rude Awakening
Husz b2b Mattikk b2b Limitless

Bron:
http://www.clubraw.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank voor deze informatieve post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dank voor deze informatieve post.


Ja kan je hem alvast vrijhouden in je agenda sarcastische etter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Dank voor deze informatieve post.


sarcastische etter.

Je riep?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Intersection op dezelfde datum. Kut. Lineupjes afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ja Intersection op dezelfde datum. Kut. Lineupjes afwachten :)

Dit, welke mongool verzint dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel jammer, alleen is Intersection een kwartier van me vandaan dus die keuze is al bijna gemaakt. Of de kwaliteit in de lineup moet wel heel erg verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 04:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar de LU... ben op 2 Raw_s's geweest, sfeer was altijd genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is r_AW doorgaans 16 of 18+ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Is r_AW doorgaans 16 of 18+ ?

18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club r_AW was in november wel een bazig feestje. Maar idd ff afwachten wat voor line-up Intersection heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intersection is tot nu toe weinig soeps. TTM komt met drie albums van gruwelijke artiesten in het najaar dus ik acht de kans groot dat deze drie dan ook op r_AW staan. Dan is de keuze snel gemaakt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Deathmachine en Mindustries aanwezig zijn dan is dit al een zeer leuke optie ja. Met een beetje geluk namen als Armageddon Project en Broken Rules erbij en ik vermaak me wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie het gemist heeft, het is dus wel degelijk de laatste :cry: waarmee dit direct een zekerheidje is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 14:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Voor wie het gemist heeft, het is dus wel degelijk de laatste :cry: waarmee dit direct een zekerheidje is geworden


Verdomme, kan uitgerekend deze datum niet :cry: En dan is het ook nog de laatste.
Weet iemand ook waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebas in de TTM nieuwsbrief :
"Club r_AW has been something that we all worked on for almost 10 years. We always intended to be experimental and searched for musical frontiers to cross, but after 10 years it would be wrong to still sell it as the new thing. With The Third Movement we always stand for innovation and new ideas, and after so many years I think we (and our visitors) are ready for something new. Right now I'm doing some research on what we want to do and in what direction this new concept should be going"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik r_AW dan nooit heb mee kunnen maken maar vind het een goede reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Jammer dat ik r_AW dan nooit heb mee kunnen maken maar vind het een goede reden.


Probeer gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja begon toen ik het bericht schreef al te twijfelen. Denk nog ff na :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 03:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier zeker bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Armageddon Project en Manu Le Malin bevestigd. Vooral die eerste ben ik erg bij mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mindustries, Igneon System en Deathmachine komen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn zeker wel boeiende namen tot nu toe... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zijn zeker wel boeiende namen tot nu toe... :)

Jij bent gewoon aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super fijn, dat ik mijn eigen keuzes mag maken xd

Kans is trouwens wel behoorlijk groot dat ik aanwezig ben ja... ff vervoer regelen
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten