Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2023 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Club r_AW
Datum: 25-11-2023
Tijd: 22:00 - 05:00
Locatie: P60 Amstelveen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Ticketmaster
Prijs: €29,00

Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben jarenlang vanaf de eerste editie geweest, maar na de final edition vond ik het wel mooi geweest. Geweldige feesten gehad, talloze bekenden en vriendschappen opgebouwd, gouden herinneringen gemaakt, maar op een gegeven moment werden de acts die er kwamen toch minder mijn ding.

De reünie's die volgden heb ik helaas allemaal moeten missen ivm vakantie of privé omstandigheden, maar als ik dan een aankondiging zie als deze gaat het toch wel weer kriebelen. Zeker nu Armageddon Project weer back on track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Armageddon Project is er de laatste keren ook wel bij geweest :P
Ik denk dat die qua producties natuurlijk weg was maar je kon hem vaak geheid wel bij r_AWunion zien met al z'n pareltjes. Dat setje in 2019 was echt ziek.

Heb al absurd veel feesten in die tijd, dus moet even kijken. Een nachtfeest op 2 uur rijden afstand staat me tegenwoordig ook veel meer tegen (zeker met het gebrek aan vrije dagen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

True, maar ik geloof dat ze nu beide weer het project hebben opgepikt. Komt ook een nieuwe EP aan. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2023 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup toegevoegd. Nog steeds absoluut aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving: heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2023 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd dit, dus ben er uiteraard weer bij. Line-up is ook de beste in jaren wat mij betreft, zeer industrial hardcore gericht :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2023 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig, een maat van mij komt mee die nog veel te leren heeft over industrial.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten