Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is de locatie met het OV te bereiken? No way dat ik zelf ga rijden... :P

ALS IK GA bedoel ik he ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:22 
 

volgens mij naast het bus station :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ticket in den pocket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:59 
 

Held :worship:

Ik heb hier nu al fucking veel zin aan zeg :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:36 
 

kaboem schreef:
volgens mij naast het bus station :).

:yes: Alleen rijden er geen nachtbussen richting Amsterdam, alleen de andere kant op (de polder in) als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje in de pocket ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees dat ik hier ook maar heen moet... zie hier steeds meer gezellige mensen zeggen dat ze hierheen gaan ipv XXL raw :P

Ff kijken of ik dan niet ergens kan pitten of met iemand mee terug kan rijden... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 08:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hoe is de locatie met het OV te bereiken? No way dat ik zelf ga rijden... :P

ALS IK GA bedoel ik he ...


Naar amsterdam reizen en dan bus 300 pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hessel, ik doelde meer op de terugreis... :P Heenreis zal geen probleem zijn, A'dam Zuid en dan een bus of metro pakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik en een paar anderen gaan ook met de trein dus word wel gezellige benden anders haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom jij op de terugweg langs Den Bosch? Want dan rij ik mss wel gewoon met jullie mee terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2012 19:20 
 
Hardtraxxer

aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godallemachtig 99% dat ik erbij ben. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kom jij op de terugweg langs Den Bosch? Want dan rij ik mss wel gewoon met jullie mee terug :P

wij moeten in utrecht overstappen voor de trein na eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kom jij op de terugweg langs Den Bosch? Want dan rij ik mss wel gewoon met jullie mee terug :P

Ik wel, als ik ga :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
The Skribbler schreef:
Kom jij op de terugweg langs Den Bosch? Want dan rij ik mss wel gewoon met jullie mee terug :P

wij moeten in utrecht overstappen voor de trein na eindhoven

Ja die komt dus door DB. :thumbup:
STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Kom jij op de terugweg langs Den Bosch? Want dan rij ik mss wel gewoon met jullie mee terug :P

Ik wel, als ik ga :P

Nou das helemaal mooi :D De kans dat het Club ipv XXL wordt is weer een beetje groter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja ik moet naar Rosmalen dus kom sowieso langs DB :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 13:22 
 

STAN- schreef:
Tja ik moet naar Rosmalen dus kom sowieso langs DB :P

Meeten in db stan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik niet mee meeten in DB? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ga wil ik best even meeten ja :) We hebben nog wat in te halen Wes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wtf gaan jullie doen na afloop? Voor zover ik kan zien ben je pas 8:40 weer in Eindhoven ofzo, terwijl het feest om 5 uur afloopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik hier ook wel bij ben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Maar wtf gaan jullie doen na afloop? Voor zover ik kan zien ben je pas 8:40 weer in Eindhoven ofzo, terwijl het feest om 5 uur afloopt :P

Ik zeg HT afterparty. Desnoods outside ergens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2012 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
PNXRMX schreef:
Maar wtf gaan jullie doen na afloop? Voor zover ik kan zien ben je pas 8:40 weer in Eindhoven ofzo, terwijl het feest om 5 uur afloopt :P

Ik zeg HT afterparty. Desnoods outside ergens :P


afterparty op schiphol :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten