Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:07 
 

zaterdag 29 september 2012
22:00 - 05:00
P60 indoor
Amstelveen

Genres
drum & bass, industrial hardcore, techno

Prijs
Voorverkoop:
€ 16,50
Tickets

Verkrijgbaar bij See Dance en Paylogic.

Minimumleeftijd
18
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Xxlerator Raw. Ligt er aan welke line-up vetter is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Tegelijk met Xxlerator Raw. Ligt er aan welke line-up vetter is :)

Dit. Heb het eigenlijk wel een beetje gehad met de Matrix en lijkt me vet om een x een club R_AW feest mee te maken. Optie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige line-up vond ik niet alles. Hopen dat het nu wel vet wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:01 
 

r_AW is nou eenmaal beduidend beter dan xxlerator.


Vorige editie was top en duidelijk hier ook bij :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
r_AW is nou eenmaal beduidend beter dan xxlerator.


Vorige editie was top en duidelijk hier ook bij :).

Tis net waar je van houdt hè, xxlerator zijn ook leuke feestjes. Als hier teveel techno en DNB is ga ik gewoon naar xxlerator ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 00:17 
 

XtD schreef:
kaboem schreef:
r_AW is nou eenmaal beduidend beter dan xxlerator.


Vorige editie was top en duidelijk hier ook bij :).

Tis net waar je van houdt hè, xxlerator zijn ook leuke feestjes. Als hier teveel techno en DNB is ga ik gewoon naar xxlerator ;)



Geluid en sfeer zijn hier top :) Locatie is super !

Topfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof je graag, en ga het zoiezo vast wel een keer meemaken :P misschien deze editie wel, heb wel zin in een trommelfeestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste naam is Rude Awakening LIVE en er zal een duo staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Er zal een duo staan.

Mindustries denk ik, maar Toa of Gancher & Ruin zou ook vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:45 
 

XtD schreef:
Dakpan schreef:
Er zal een duo staan.

Mindustries denk ik, maar Toa of Gancher & Ruin zou ook vet zijn


Het is geen G&R denk ik, hoop ik zelfs.

Die zijn kut :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die waren er vorige keer dus ik ga d'r niet van uit.. Misschien AK-Industry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AK-Industry staat diezelfde avond al op Nekrolog1k vs Smackdown

TOA zou wel erg nice zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AK zou wel kunnen, komt ook een TTM release van ze aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
AK-Industry staat diezelfde avond al op Nekrolog1k vs Smackdown

TOA zou wel erg nice zijn


Je kan toch om 1 uur draaien en ook om 5 uur..

Beetje nutteloos speculeren dit omdat er een ton duo's zijn

AK-Industry
Gancher & Ruin
Mindustries
TOA
Carnage & Cluster
The Sickest Squad
Armageddon Project
Hellfish And Producer
Fight & Timetwister
Manga Corps

En nog een zooi.
Maar wie zegt dat een duo ook niet Ophidian & Deceiver ofzo zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In theorie kan het, maar Amstelveen - Gent heb je nou niet in een uurtje gedaan.

Maar nu je het zegt, Armageddon Project zou wel een hele geile optie zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:12 
 

The Outside Agency
Mindustries
N-Vitral
Angel
Sei2ure
Rude Awakening



aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
The Outside Agency
Mindustries
N-Vitral
Angel
Sei2ure
Rude Awakening



aanwezig

Godverhoeretering :drool: ik heb mijn verjaardag vast geplanned xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje :P

Twijfel twijfel twijfel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja kut... XXL Raw op dezelfde dag, is veeeeeel dichterbij, gaan veeeeeeeeel meer bekenden van mij heen... Maar deze line-up is wel gruwelijk! Ken nog maar heel weinig industrial, maar WAT ik ken, staat in dit lijstje :P

Twijfel twijfel twijfel...

IK deel de zelfde gedachte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend dikke lineup! Maar ook heel erg veel feestjes op die dag. Zie nog wel wat het gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke line up. Denk wel aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon gaan mensen, Hardstyle zien jullie al vaak zat, en ik kan jullie verzekeren dat deze alle 6 stuk voor stuk bazen acts zijn, met TOA als ultieme uitschieter. Nu al zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okay, R_aw it is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben aanwezig :)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten