Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Steffnov - Club r_AW Warm-Up Mix:
[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/66802495/file.html[/zippy]

Bewust enkel tracks (of eventuele collabs) gekozen van mensen die er daadwerkelijk staan. Van Rude Awakening heb ik echt niet voldoende, maar Sebas staat er ook elke keer, dus die heb ik in het midden gelaten dit keer. Maar goed, enjoy, en ik verwacht jullie (ja, jullie!) zaterdag :thumbup:

Tracklist:
01. Sei2ure - Bottled Beats
02. Angel - Can You See Me
03. Sei2ure - Common Territory
04. The Outside Agency & Ophidian - Scattered
05. Angel - Sleepwalking
06. Sei2ure - Fear
07. Mindustries - Depths
08. The Outside Agency & Mindustries - The Immobilizer VIP
09. Angel - Psycho
10. Mindustries - Frequency
11. N-Vitral - The Shotgun
12. Minudstries - Revelations
13. Hidden - Don't Fear The Darkness
14. The Outside Agency & Current Value - They Are Human
15. Switch Technique & Mindustries - Bone Grinder
16. Mindustries - Facerocker (The Immobilizers VIP)
17. N-Vitral - Return of the Lofi Death Crew
18. The Outside Agency & Ophidian - The Insect Mind
19. Sei2ure - Heatsink
20. The Outside Agency & Sinister Souls - Perfect Organism
21. N-Vitral - Welcome To The Killzone
22. The Outside Agency & Sei2ure - Undermind
23. AK-Industry Ft. Igneon System & N-Vitral - Reloaded
24. Sei2ure - Rocket Fuel
25. Promo & Vince - Lyin' Through Your Teeth (N-Vitral Rebasher Mix)
26. The Outside Agency & Sei2ure - Pacifists
27. The Outside Agency - Waste Management
28. The Outside Agency - Ghetto Blast
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hem luisteren. Tot zaterdag maatje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu op 63 minuten... heb werkelijk waar geen idee welke plaat dat precies is ("It's time for someone to take control") maar het is wel echt een lekker opwarm setje :D HEEL VEEL ZIN IN ZATERDAG :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:24 
 

reloaded
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik word er wel lekker warm van ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zit nu op 63 minuten... heb werkelijk waar geen idee welke plaat dat precies is ("It's time for someone to take control") maar het is wel echt een lekker opwarm setje :D HEEL VEEL ZIN IN ZATERDAG :yay:

Weet je de track ervoor of erna? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
The Skribbler schreef:
Zit nu op 63 minuten... heb werkelijk waar geen idee welke plaat dat precies is ("It's time for someone to take control") maar het is wel echt een lekker opwarm setje :D HEEL VEEL ZIN IN ZATERDAG :yay:

Weet je de track ervoor of erna? :P

Hij bedoelt dus Reloaded, zoals Dani al zei ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hij bedoelt dus Reloaded, zoals Dani al zei ;)

Oops, ken zelf de tracks ook niet dus geen idee waar Dani het over had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 01:14 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk lijstje! :D Zou dr ook heen moeten gaan...
Set gaat geluisterd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Wat een heerlijk lijstje! :D Zou dr ook heen moeten gaan...
Set gaat geluisterd worden!

Ik zeg gaan ;) Hopelijk haalt de set (of iets anders natuurlijk xd ) je over
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:04 
 

Steffnov schreef:
Diamanic schreef:
Wat een heerlijk lijstje! :D Zou dr ook heen moeten gaan...
Set gaat geluisterd worden!

Ik zeg gaan ;) Hopelijk haalt de set (of iets anders natuurlijk xd ) je over



moet zeggen steff, dit is wel echt een hitjes lijst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij vind alles een hitjeslijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je bent zelf een hitjeslijst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jij vind alles een hitjeslijst.


Maar dit is er 1 hoor. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed mixje. Flink wat herrie en dat is op zijn tijd toch wel heel lekker! :drool:

Wel een hitjesparade inderdaad, ik heb de helft gisteren op 538 bij Dance Department gehoord. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:07 
 

Qz. schreef:
Goed mixje. Flink wat herrie en dat is op zijn tijd toch wel heel lekker! :drool:

Wel een hitjesparade inderdaad, ik heb de helft gisteren op 538 bij Dance Department gehoord. :')



gelukkig heb jij je goed verdiept in deze muziek
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore