ik wil dit ook even beamen. Op awake tijdens 35 graden waren ook een paar van die lui IN EEN FOODTRUCK aka 50 graden daarbinnen nog steeds met een lach op hun smoel zo'n sicke wrap aan het bouwen waren en teeeeeeeeering wat goed.Sarabande wrote: toen heb ik echt zo’n overheerlijke falafelwrap gehad. Mensen van die toko kwamen uit het Midden-Oosten, dus zal wel meegeholpen hebben. Oprecht het lekkerste wat ik ooit op een festival heb gegeten.
ik denk dat het een positief effect is op mijn omgeving(zowel klimaat als milieu) en het (algemen) welzijn van dieren als de vleesconsumptie op een kleinere schaal plaatsvind dan dat het momenteel gebeurt. Wat betekend dat voor mij? Ik eet niet elke dag van de week vlees en mocht ik dat wel doen wil ik ervoor zorgen dat het van een bron komt wat enigsinds dichtbij is en waar de boer ook een eerlijke prijs voor heeft ontvangen.
Vorige week nog een donders dikke entrecote gemaakt die ff uurtje of 2 gezwommen heeft in een sous-vide bad en er bestaat in mijn ogen niet veel lekkers op de aarde dan dat maar die kipsnitzeltjes en slavinkjes die we elke dag maar vreten alsof het gewoon aan een boom groeit is ook niet nodig IMO.
oh alstjeblieft zegAnonymous wrote:Ben Shapiro
Last edited by Jordi on 30 Jan 2020 11:41, edited 3 times in total.