Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik snap dat je een optie wil, maar van, laten we zeggen, die 1.000.000 (6% van Nederland dan), die jij noemt, hoeveel gaan er naar hardstyle feesten (kijkend naar de populariteit van hardstyle+ het soort mensen dat naar hardstyle feesten gaat). En welk deel van de mensen die gaan, eten daadwerkelijk wat (zie drugs)?

Nogmaals: ik en 10 anderen willen ook bamischijven op elk feest, moet dit dan ook een discussiepunt worden? Of mag vegetarisch alleen omdat het een hype is

SJW was natuurlijk een grapje <3


Dit slaat nergens op en dat snap jezelf ook wel :p

En wel heel leuk dat je het feit dat meer dan de helft van de bevolking flexitariër is, niet mee neemt. Komt je wel goed uit he? Geeft toch juist aan dat mensen bereid zijn om vega te eten als het aanbod er is. Dus waarom dan niet meer vega aanbieden? Waarom zit je het zo te verdedigen? Omdat mensen anders denken? Ik eet zelf ook graag vlees maar vind het helemaal prima als er meer rekening wordt gehouden met vega's. Zit mij verder niet dwars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 18:54 
 
Hardtraxx Elite

Ik zou graag een 3 gangen diner willen op een feest, het liefst als ik helemaal uit mijn laminaat ben. Moet ik hier een nieuw topic voor openen of kunnen we dit hier verder bespreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ik zou graag een 3 gangen diner willen op een feest, het liefst als ik helemaal uit mijn laminaat ben. Moet ik hier een nieuw topic voor openen of kunnen we dit hier verder bespreken?

Goeie inhoudelijke discussie zoals we van je gewend zijn.

Spobbertiet schreef:
Ik snap dat je een optie wil, maar van, laten we zeggen, die 1.000.000 (6% van Nederland dan), die jij noemt, hoeveel gaan er naar hardstyle feesten (kijkend naar de populariteit van hardstyle+ het soort mensen dat naar hardstyle feesten gaat). En welk deel van de mensen die gaan, eten daadwerkelijk wat (zie drugs)

Genoeg om 1 kraampje met vega aanbod goed te laten draaien. Verder eens met Makrooy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Spobbertiet schreef:
Ik snap dat je een optie wil, maar van, laten we zeggen, die 1.000.000 (6% van Nederland dan), die jij noemt, hoeveel gaan er naar hardstyle feesten (kijkend naar de populariteit van hardstyle+ het soort mensen dat naar hardstyle feesten gaat). En welk deel van de mensen die gaan, eten daadwerkelijk wat (zie drugs)?

Nogmaals: ik en 10 anderen willen ook bamischijven op elk feest, moet dit dan ook een discussiepunt worden? Of mag vegetarisch alleen omdat het een hype is

SJW was natuurlijk een grapje <3


Dit slaat nergens op en dat snap jezelf ook wel :p

En wel heel leuk dat je het feit dat meer dan de helft van de bevolking flexitariër is, niet mee neemt. Komt je wel goed uit he? Geeft toch juist aan dat mensen bereid zijn om vega te eten als het aanbod er is. Dus waarom dan niet meer vega aanbieden? Waarom zit je het zo te verdedigen? Omdat mensen anders denken? Ik eet zelf ook graag vlees maar vind het helemaal prima als er meer rekening wordt gehouden met vega's. Zit mij verder niet dwars.


Flexetariers eten toch ook vlees, waarom zouden ze extra moeite doen :lol: daarom is die groep niet relevant voor deze 'discussie'.

Ik verdedig niks, ik geef antwoord op de vraag waarom er niet (meer) Vega wordt aangeboden op feesten, omdat er dus weinig vraag voor is=weinig inkomsten. Dat heeft niks met vegetariërs te maken, dat is logisch nadenken. Dat is ook precies de reden dat het bij techno feesten wel wordt aangeboden, daar is er meer markt voor

Uiteraard zal het binnenkort wel aangeboden worden om het gezeik op te laten houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
makrooy schreef:
Spobbertiet schreef:
Ik snap dat je een optie wil, maar van, laten we zeggen, die 1.000.000 (6% van Nederland dan), die jij noemt, hoeveel gaan er naar hardstyle feesten (kijkend naar de populariteit van hardstyle+ het soort mensen dat naar hardstyle feesten gaat). En welk deel van de mensen die gaan, eten daadwerkelijk wat (zie drugs)?

Nogmaals: ik en 10 anderen willen ook bamischijven op elk feest, moet dit dan ook een discussiepunt worden? Of mag vegetarisch alleen omdat het een hype is

SJW was natuurlijk een grapje <3


Dit slaat nergens op en dat snap jezelf ook wel :p

En wel heel leuk dat je het feit dat meer dan de helft van de bevolking flexitariër is, niet mee neemt. Komt je wel goed uit he? Geeft toch juist aan dat mensen bereid zijn om vega te eten als het aanbod er is. Dus waarom dan niet meer vega aanbieden? Waarom zit je het zo te verdedigen? Omdat mensen anders denken? Ik eet zelf ook graag vlees maar vind het helemaal prima als er meer rekening wordt gehouden met vega's. Zit mij verder niet dwars.


Flexetariers eten toch ook vlees, waarom zouden ze extra moeite doen :lol: daarom is die groep niet relevant voor deze 'discussie'.

Ik verdedig niks, ik geef antwoord op de vraag waarom er niet (meer) Vega wordt aangeboden op feesten, omdat er dus weinig vraag voor is=weinig inkomsten. Dat heeft niks met vegetariërs te maken, dat is logisch nadenken. Dat is ook precies de reden dat het bij techno feesten wel wordt aangeboden, daar is er meer markt voor

Uiteraard zal het binnenkort wel aangeboden worden om het gezeik op te laten houden :lol:


Maar is gezeik niet juist de vraag naar meer aanbod? Het hele ding van flexitariërs is dus dat zij ook vlees laten staan. Hier zullen dus ook veel mensen tussen zitten die wel vraag hebben naar vega aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ja sorry, noemde het gezeik omdat ik het idee heb dat minority groepen vaak veel aandacht/hun zin krijgen voor de verkeerde redenen (vele uitzonderingen daargelaten uiteraard en totaal los van vegetariers :lol: ).

Maar als je het logisch bekijkt vanuit Q-dance, zij zouden het toch sowieso aanbieden als er genoeg vraag naar was?

Vanuit het oogpunt van vegetariers is het jammer, aangezien zijn weinig kunnen eten nu op feesten. Maar dan zou je ook met alle soorten allergieën rekening gaan houden. Interessante discussie, maar organisatoren kijken veelal uit commercieel oogpunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ja sorry, noemde het gezeik omdat ik het idee heb dat minority groepen vaak veel aandacht/hun zin krijgen voor de verkeerde redenen (vele uitzonderingen daargelaten uiteraard en totaal los van vegetariers :lol: ). t


Zoals Joris Luyendijk het mooi omschrijft; nieuws (entertainment) is de afwijking van het normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Spobbertiet schreef:
Ja sorry, noemde het gezeik omdat ik het idee heb dat minority groepen vaak veel aandacht/hun zin krijgen voor de verkeerde redenen (vele uitzonderingen daargelaten uiteraard en totaal los van vegetariers :lol: ). t


Zoals THArdstyler het mooi omschrijft; nieuws (entertainment) zorgt voor de afwijking van het normaal.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen