Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2020
last seen May 2020
Wat vinden jullie van het vegetarisch en veganistisch aanbod op feesten? Ik was zelf laatst op We Are Hardstyle en tot mijn spijt was er helaas maar heel weinig plantaardig aanbod. Zelfs de bamischijf had vlees in zich, terwijl een bamischijf dat helemaal niet nodig heeft om lekker te zijn. Zijn jullie het ook zo beu dat jullie steeds aangewezen zijn op het frietje met ketchup? Willen jullie ook graag meer plantaardig aanbod? Vertel mij welke (plantaardige) gerechten jullie graag zouden zien op een feest :thumbup: .
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 6 minutes ago
Ik deel deze mening niet. Geef mij maar gewoon vlees, synthetisch of niet.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Boeit mij persoonlijk geen reet, maar ik vind wel dat er keuze zou moeten zijn voor iedereen.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 12 days ago
Ik consumeer alles behalve eten op feesten, dus heb hier geen mening over.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Ik vind het vooral jammer dat ze geen 1,5 kg cote de beuf verkopen op festivals
Hardtraxx Veteran
last seen 6 minutes ago
joostmakaay wrote:Ik consumeer alles behalve eten op feesten, dus heb hier geen mening over.
Hoe hou je dat op een feest van 10 uur vol? Ik heb dan toch echt wel een keer eten nodig
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ja zo'n lekkere droge falafel burger lijkt me echt genieten

Btw, een patatje ketchup is toch vegetarisch of mis ik iets
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Pommer wrote:Ja zo'n lekkere droge falafel burger lijkt me echt genieten

Je mist idd iets
A
Hekzitter wrote:Ik vind het vooral jammer dat ze geen 1,5 kg cote de beuf verkopen op festivals
Dit, denk niet dat ze voor 3 personen een vegan tent gaan neerzetten
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Eten op feesten is net zoiets als pissen op feesten.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Nuracore wrote:
joostmakaay wrote:Ik consumeer alles behalve eten op feesten, dus heb hier geen mening over.
Hoe hou je dat op een feest van 10 uur vol? Ik heb dan toch echt wel een keer eten nodig
Flinkse zak pep mee en je komt er wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Ik eet sowieso zelden tot nooit vegetarisch dus ik mis het absoluut niet. Ben meer van de Job-stijl:
Hekzitter wrote:Ik vind het vooral jammer dat ze geen 1,5 kg cote de beuf verkopen op festivals
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind het persoonlijk wel jammer, als het kan probeer ik toch wel iets te eten wat ik normaal niet zelf zou maken, opgelicht met de prijzen word je toch wel. Al moet ik zeggen dat dit ook wel sinds kort is, hiervoor was ik prima tevreden met een patatje.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 hours ago
makrooy wrote:
Pommer wrote:Ja zo'n lekkere droge falafel burger lijkt me echt genieten

Je mist idd niets
Fixed..

Maar mij boeit het zoals het gros ook geen reet wat er kwa vegetarisch/veganistisch te krijgen is.
Snap op kleine feestjes dat het aanbod sws niet groot zal zijn (want voor 3,5 persoon een vegan/vega tent neerzetten kost gewoon teveel geld), maar op grotere festivals mag je onderhand wel verwachten dat er wel wat aanbod en te kiezen is..
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Er mag wel meer aanbod komen. Zeker nu een aantal mensen vaker voor een vegetarische of veganistische keuze gaan. Op de grote festivals zie je het wel, maar op kleinere feesten zijn überhaupt de keuzes vaak friet/snack of een droog broodje met iets.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
patrickjeb wrote:maar op kleinere feesten zijn überhaupt de keuzes vaak friet/snack of een droog broodje met iets.
Precies. Het aanbod van eten is sowieso vrij matig. Een frituur en wat broodjes en dan houdt het wel op. Past i.m.o. ook niet echt meer in deze tijd, waarin we toch bewuster / gezonder eten.

Een vega-salade met allerlei hippe superfoods hoeft voor mij nou ook weer niet maar 'gewoon' een goed bord warm eten zou wel lekker zijn.
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Van die aardappelstaafjes gefrituurd in plantaardige olie is me vegetarisch genoeg :thumbup:
Jesse Raver wrote:Zijn jullie het ook zo beu dat jullie steeds aangewezen zijn op het frietje met ketchup?
Nee dus, al heb ik liever mayo dan ketchup..
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Remi wrote: Een vega-salade met allerlei hippe superfoods hoeft voor mij nou ook weer niet
Het schiet me nu te binnen dat ik dat op Thuishaven wel heb gegeten want daar was weinig anders. Parelcouscous met mozzarella en nog wat van dat soort dingen. Dat was allemaal vrij vegan.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Ik eet liever gewoon een aantal frikadellen op een feest.
Hoe meer dier hoe beter.
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Ik let doordeweeks wel meer op wat ik eet, ook qua vleesconsumptie, maar op feesten boeit het me niet zo veel. Vaak word ik dan het meest vrolijk van een guur broodje döner
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Khadber wrote:patatje.
FRIET!!!!
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wat is precies het doel van je topic?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 25 minutes ago
Echt een vraag wat je hier moet neerzetten. Was te verwachten dit. :lol:

Maar om toch even serieus er op in te gaan. Wij eten thuis de helft van de tijd vegetarische vleesvervangers. Die zijn tegenwoordig echt wel lekker. Kan nooit verkeerd zijn om dat af en toe te eten. Op festivals hoeft het voor mij niet zo. Ik denk dat ze op de grote festivals vast wel kraampjes hebben met vega food. Maar kan me voorstellen dat er bij indoor feesten niet genoeg vraag naar is om dit te doen.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 minutes ago
Parvuz wrote:Echt een vraag wat je hier moet neerzetten. Was te verwachten dit. :lol:

Maar om toch even serieus er op in te gaan. Wij eten thuis de helft van de tijd vegetarische vleesvervangers. Die zijn tegenwoordig echt wel lekker. Kan nooit verkeerd zijn om dat af en toe te eten. Op festivals hoeft het voor mij niet zo. Ik denk dat ze op de grote festivals vast wel kraampjes hebben met vega food. Maar kan me voorstellen dat er bij indoor feesten niet genoeg vraag naar is om dit te doen.
Waarom kan het niet verkeerd zijn. Als je dat er ook bij zet dan kan men de overweging nemen.
Voor mij persoonlijk vind ik het totaal niet interessant. Het kost vaak meer geld en smaakt niet altijd even lekker.

In mijn ogen mis je ook het grote gros mineralen enz. Tenzij iemand anders kan aangeven?
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Zijn de loempia's vegan? Ik denk dat ik op dediqated aan de moddervette megamixen ga. Zie wel of er vlees in zit.