Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Niet om hier nou te komen kloten ofzo maar ik zou het wel trekken als er een soort 'bbq-stand' komt te staan op festivals. Ik weet van afgelopen Defqon dat er al een varken aan een spit hing, zoiets trekt me wel.

THArdstyler, is dat op de Blacka Cross een beetje te vinden?

Ja, die hebben ze zeker! Denk daar beste broodje hamburger ooit gehad op een festival. Er zitten daar podia 'Roadhouse' en 'Bayou' wat beetje Amerikaans/Country aandoet met dito muziek, daaromheen staan meestal wel zulke eettentjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de Zwarte Cross kan je zeker lekker eten, ook qua vegetarische opties overigens, maar zeker ook de bij hierboven genoemde Bayou. Moet zeggen dat ik op Decibel ook wel lekker gegeten heb bij die standjes vanaf het hoofdpodium langs het water daar naar achteren toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Remi schreef:
Niet om hier nou te komen kloten ofzo maar ik zou het wel trekken als er een soort 'bbq-stand' komt te staan op festivals. Ik weet van afgelopen Defqon dat er al een varken aan een spit hing, zoiets trekt me wel.

THArdstyler, is dat op de Blacka Cross een beetje te vinden?

Ja, die hebben ze zeker! Denk daar beste broodje hamburger ooit gehad op een festival. Er zitten daar podia 'Roadhouse' en 'Bayou' wat beetje Amerikaans/Country aandoet met dito muziek, daaromheen staan meestal wel zulke eettentjes!


My kind of food. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 15:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Verhaal


Ik waardeer het dat je de tijd hebt genomen om te reageren. Het dieet wat je aanneemt kan ontzettende gevolgen hebben voor je gezondheid, dat is zeker. Hier bedoel ik met dieet hetgeen wat je eet, niet een stappenplan om af te vallen. Het is helaas zo dat het erg complex is wat gezond is omdat we niet alle effecten kennen van verschillende voeding en omdat ieder lichaam ook nog eens anders is. Daarbij komt dat er heel veel mensen dingen beweren zonder er daadwerkelijk verstand van te hebben. De trend van glutenvrij is inderdaad gevaarlijk omdat je prima gluten kan eten mits je er niet allergisch voor bent. Om geen gluten te eten als je er tegen kunt is onnodig. Voor veganistisch eten valt nog wel wat te zeggen omdat je hierbij over het algemeen minder milieu/impact veroorzaakt en minder dieren een vervelend leven geeft. Qua gezondheid kun je erop vooruit gaan doordat je vaak minder bewerkte producten eet (is nog steeds wel mogelijk, en het wordt ook steeds makkelijker nu er veel producten 'geveganized' worden) en over het algemeen veel groenten eet. Je moet dat stukje vlees wat allerlei nuttige voedingswaarden bevat natuurlijk wel op een goede manier vervangen en dat is ook het gevaar, want als je dat niet doet loop je tekorten op. En zo is het ook met ieder dieet. Het is belangrijk om een uitgebalanceerd dieet te hebben en te zorgen dat je geen tekorten hebt aan bepaald voedingsstoffen.

Het restaurant waar je werkt ziet er goed uit moet ik zeggen. Wat je zegt over het verwachtingspatroon kan ik wel begrijpen. De groep veganisten is behoorlijk klein en daarom kun je als veganist niet verwachten dat een restaurant ingesteld is op jouw wensen. Aan de andere kan groeit de aandacht voor plantaardig dus een of een paar plantaardige opties op de kaart kan prima. Die zie ik ook al op jullie kaart, dus valt er ook niets te zeuren als klant vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 01:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat je het hebt opgezocht en ben het opzich wel veel met je eens. Enige waar ik bij blijf is dat ik gek word van alles en iedereen die moeilijk loopt te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 08:51 
 
Hardtraxx Veteran

Conclusie is toch gewoon: er moet een markt voor zijn, dan doen organisatoren het. Ik zou ook wel bijvoorbeeld stroopwafels willen, als ik dit deel met 1% aanwezige, waar nog eens de helft niks van eet, dan gaan ze het niet aanbieden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Enige waar ik bij blijf is dat ik gek word van alles en iedereen die moeilijk loopt te doen.

Wat ontzettend generaliserend en mild discriminerend, het is 2020 zo kun je toch niet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
pim__ schreef:
Enige waar ik bij blijf is dat ik gek word van alles en iedereen die moeilijk loopt te doen.

Wat ontzettend generaliserend en mild discriminerend, het is 2020 zo kun je toch niet zijn


hou je kont dicht joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Conclusie is toch gewoon: er moet een markt voor zijn, dan doen organisatoren het. Ik zou ook wel bijvoorbeeld stroopwafels willen, als ik dit deel met 1% aanwezige, waar nog eens de helft niks van eet, dan gaan ze het niet aanbieden

Dit inderdaad. Net even opgezocht en ongeveer 1% van de Nederlanders is veganist. Uiteraard kun je als niet-veganist hier ook gewoon eten, maar denk dat dit percentage nog te laag is om organisatoren over de streep te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gezeik allemaal. Straks worden de CO2 kannonen nog verboden door al die mileu zeikerds. Eet gewoon een goedkoop vlees maaltijdje op een festival als je honger hebt, je hoeft niet full time de wereld te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Wat een gezeik allemaal. Straks worden de CO2 kannonen nog verboden door al die mileu zeikerds.


De CO2 die uit een CO2 kanon komt is van te voren uit de lucht gehaald, gekoeld en in een tank gestopt. Dit is dus vrij irrelevant.

YWalen schreef:
Eet gewoon een goedkoop vlees maaltijdje op een festival als je honger hebt, je hoeft niet full time de wereld te redden.


Gewoon een vlees maaltijdje kunnen kopen zal op de meest festivals nog wel blijven hoor, alleen goedkoop heb ik het nog nooit gezien :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was ook meer een grapje over die kanonnen :P

Moest bij snowbass laatst 3 munten (9 euro) neerleggen voor een hamburger met uitjes dus het is zeker niet goedkoop maar wel goedkoop geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besluit: Beste voor het milieu is dus gewoon genoeg snuiven zodat je geen honger krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Besluit: Beste voor het milieu is dus gewoon genoeg snuiven zodat je geen honger krijgt!

En zo val je ook nog af, zie hier het dieet van Fuzzylogic/Bionicle/Unlocked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Helicaze schreef:
Besluit: Beste voor het milieu is dus gewoon genoeg snuiven zodat je geen honger krijgt!

En zo val je ook nog af, zie hier het dieet van Fuzzylogic/Bionicle/Unlocked.


Kijk even in het carnaval topic, die gaat weer gewoon lekker bbqen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Eet gewoon een goedkoop vlees maaltijdje op een festival als je honger hebt, je hoeft niet full time de wereld te redden.

Alm1ghty schreef:
het is 2020 zo kun je toch niet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
YWalen schreef:
Eet gewoon een goedkoop vlees maaltijdje op een festival als je honger hebt, je hoeft niet full time de wereld te redden.

Alm1ghty schreef:
het is 2020 zo kun je toch niet zijn


Ohja sorry wist ik niet, bij deze vegatarier geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschil tussen het zelf niet doen en roepen dat anderen het niet moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doe het lekker als je wil maar ga niet zeuren als er voor jouw uitzonderlijk eetgewoonte geen aanbod is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Doe het lekker als je wil maar ga niet zeuren als er voor jouw uitzonderlijk eetgewoonte geen aanbod is.

Het punt is dus dat het helemaal niet zo uitzonderlijk is en er juist steeds meer mensen zulke opties willen, maar blijf vooral vanuit je bubbel schreeuwen wat een ander moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
1% van de Nederlanders is veganist


en ja, ik geloof THA > een SJW
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doel je op mij? :P

Als ik internet mag geloven, waren er in 2019 naar schatting iets van 120.000 veganisten. Het aantal vegetariërs zou iets van 850.000 zijn. Daarnaast is meer dan de helft van de bevolking een flexitariër. Dit topic gaat puur over de vraag of mensen vinden dat er meer opties moeten komen op feesten. Ik denk ja, al zal ik zelf niet altijd pakken. Puur omdat er dus een deel is dat die opties willen die ook nog eens ieder jaar iets groter word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap dat je een optie wil, maar van, laten we zeggen, die 1.000.000 (6% van Nederland dan), die jij noemt, hoeveel gaan er naar hardstyle feesten (kijkend naar de populariteit van hardstyle+ het soort mensen dat naar hardstyle feesten gaat). En welk deel van de mensen die gaan, eten daadwerkelijk wat (zie drugs)?

Nogmaals: ik en 10 anderen willen ook bamischijven op elk feest, moet dit dan ook een discussiepunt worden? Of mag vegetarisch alleen omdat het een hype is

SJW was natuurlijk een grapje <3
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen