ik vind het bijna altijd wel fijn, tenzij het te erg poing poing word 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ligt er aan, die pitch kicks naar beneden zijn eigenlijk altijd wel fijn, vooral bij Under Attack!!!
Hoge pitch kicks kunnen dik zijn, zoals in The First Cut! Verder zijn die hoge pitch kicks vaak zo hoog (vooral bij Frontliner) dat ze gewoon niet lekker klinken. Ook Another Level van Zatox heeft die afschuwelijke hoge pitch kicks op 't einde, zoooo jammer
! Er zijn natuurlijk nog talloze nummers die 't hebben, maar als 't niet te hoog gaat en 't geheel lekker klinkt kan ik 't best waarderen 
Stoor me niet aan pitchkicks, mits ze goed zijn uitgewerkt en bij het nummer passen. Stoor me wel wanneer ze gaan pitchen, een beetje is tot daar aan toe maar dat gestuiter moet ik echt niet.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
De geniaalste pitchkick zit voor mij nog steeds in truth van wildstylez!
Verder vind ik het geen probleem als er een pitchkick in zit, voegt vaak ook zeker wat toe.
Maar wat je helaas veel ziet de laatste tijd is dat ze het extreme opzoeken en dat hoeft nou ook weer niet!
Verder vind ik het geen probleem als er een pitchkick in zit, voegt vaak ook zeker wat toe.
Maar wat je helaas veel ziet de laatste tijd is dat ze het extreme opzoeken en dat hoeft nou ook weer niet!
Ik stoor me persoonlijk helemaal niet aan pitchende kicks. Vindt het juist iets toevoegen aan een track. Van die kicks die alleen maar op dezelfde hoogte blijven wordt ik snel verveeld...
Voorbeelden van pitchkicks die ik mooi vindt
DBSTF - Decade of Dedication
Bioweapon - Eternal Vision
DBSTF - Revelation
DBSTF - Anger
NCJ & DP - Blue Horizon
HHZ - Psychedelic Sunshine
Voorbeelden van pitchkicks die ik mooi vindt
DBSTF - Decade of Dedication
Bioweapon - Eternal Vision
DBSTF - Revelation
DBSTF - Anger
NCJ & DP - Blue Horizon
HHZ - Psychedelic Sunshine
-
D
soms stoor ik me er echt aan maar het heeft soms ook wel toevoeging aan de track.. maar heb het liever niet.. 
Wat een heldenplaatje!
-
S
Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics 
Ik hou totaal niet van pitchkicks. Ik vind het vrijwel altijd vervelend klinken. Soms is het minder storend dan anders, maar ik vind het nooit mooi.
Geef mij maar een lekkere reverse bass.
zolang ze maar lekker laag zijn stoor ik me er niet aan..
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dat meen je toch aub niet!
On: Pitchkicks zijn wel ok mits ze niet te veel stuiteren. Geen andere manier om te beschrijven! Een stevige rev. bass is altijd prima
Gewoon de reversjes van Droid - Focus, of niet dan!wrote:Ik hou totaal niet van pitchkicks. Ik vind het vrijwel altijd vervelend klinken. Soms is het minder storend dan anders, maar ik vind het nooit mooi.
Zo, daar noem je er inderdaad een!!wrote:Gewoon de reversjes van Droid - Focus, of niet dan!wrote:Ik hou totaal niet van pitchkicks. Ik vind het vrijwel altijd vervelend klinken. Soms is het minder storend dan anders, maar ik vind het nooit mooi.
.. oh wacht, laat ik niet dit pitchkick topic "vervuilen"...
-
A
Die heeft zowieso al weinig laagwrote:Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Weinig?wrote:Die heeft zowieso al weinig laagwrote:Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
-
A
Ja, op mijn gehoor af iig.. Kicks klonken niet echt diep, live.
Je hoort ook alleen de tail van de kick. Daar zit wel laag in, maar het zijn vrij zwakke kick inderdaad.
De kick zelf kan ik me daar niet meer zo van herinneren, maar Bass Mechanics gaat qua bass echt achterlijk laag...
Als je die op goed geluid hoort dreunt alles inderdaad
Heerlijk.
Dat bedoelde ik dus met te laag kan ook ervoor zorgen dat het niet meer lekker klinktwrote:De kick zelf kan ik me daar niet meer zo van herinneren, maar Bass Mechanics gaat qua bass echt achterlijk laag...