Dus hij is ondergewaardeerd, niet overgewaardeerd.wrote:Kutski, zeer Goede mix technieken en gevarieerde sets, weinig maar goede platen. En toch staat hij nauwelijks op de main.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
View on YouTubewrote:Heb Kutksi zelf nooit meegemaakt, iemand een liveset van hem? Ben zeer benieuwd, ken hem alleen van de radio.wrote:
Kun je mooi meekijken
Deze bedoelde ik dus.
Rond 8:30 laat hij wat van zijn skills zien.
Lekker Mixje hoor met veel 'gouwe ouwe' in een nieuw jasje.
Iemand die toevallig weet hoe de track op 9:05 noemt ? ;Dwrote:
filmpje kutski
Kun je mooi meekijken
Ik weet dat dit niet echt het topic hiervoor is maar het filmpje staat hier al
Edit : never mind gevonden
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Geck-o - Space Jam 
edit: zie nu je edit pas
edit: zie nu je edit pas
Zeker een lekker mixje en het is erg leuk om te zien hoe een dj mixt.wrote: View on YouTube
Kun je mooi meekijken
Deze bedoelde ik dus.![]()
Rond 8:30 laat hij wat van zijn skills zien.![]()
Lekker Mixje hoor met veel 'gouwe ouwe' in een nieuw jasje.
Zeer zeker.wrote:Het afgelopen jaar Digital Punk.
Altijd wel een favoriete dj van me geweest, maar afgelopen jaar veel saaie producties, eentonige sets zonder verrassingen en heeft toch heel veel aandacht gehad. Hoop dat hij wat verandert dit jaar.
Eens, dankzij Unleashed blijft hij ook veel aandacht houden. Voorlopig zet hij zijn inspiratieloze vorm echter vrolijk verder in 2015.wrote:Zeer zeker.wrote:Het afgelopen jaar Digital Punk.
Altijd wel een favoriete dj van me geweest, maar afgelopen jaar veel saaie producties, eentonige sets zonder verrassingen en heeft toch heel veel aandacht gehad. Hoop dat hij wat verandert dit jaar.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Laat 'm maar beginnen bij z'n soundbankwrote:Hoop dat hij wat verandert dit jaar.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Warface, deze man heeft ineens veel boekingen. Komt met een 13/12 album aankakken met dezelfde sounds. En is een klojo naar zijn fans.
Oh vertelwrote:En is een klojo naar zijn fans.
Ik denk dat hij Lenny's reactie over het hoofd gezien heeft tijdens het eindeloos liken van reacties.wrote:Oh vertelwrote:En is een klojo naar zijn fans.
wrote:Ik denk dat hij Lenny's reactie over het hoofd gezien heeft tijdens het eindeloos liken van reacties.wrote:Oh vertelwrote:En is een klojo naar zijn fans.
-
HHardtraxxer
- 118 posts member since 2014
- last seen Jun 2015
Last edited by Held op Sokken on 20 Feb 2015 11:45, edited 1 time in total.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
wrote:Oh vertelwrote:En is een klojo naar zijn fans.
Ik ben verbannen van zijn FB page
wrote:wrote:Oh vertelwrote:En is een klojo naar zijn fans.
Als je het zover hebt geschopt denk ik niet dat je een fan bent.wrote:wrote:Oh vertelwrote:En is een klojo naar zijn fans.
-
WHardtraxxer
- 112 posts member since 2013
Minus Militia
Adaro
Ben er overigens van overtuigd dat Minus Militia typisch weer zo'n geval is waar de DJ's beter tot hun recht komen in solo verband.
Je ziet het heel vaak bij collabs/groepen. Dan is het eigenlijk niet zo speciaal allemaal. Zal wel te maken hebben met sociaal wenselijke antwoorden aan elkaar tijdens het producen.
Ik denk dat de laatste goede (en voor mij ook gelijk de beste) collab die van Frontliner & Radical was.
Adaro
Ben er overigens van overtuigd dat Minus Militia typisch weer zo'n geval is waar de DJ's beter tot hun recht komen in solo verband.
Je ziet het heel vaak bij collabs/groepen. Dan is het eigenlijk niet zo speciaal allemaal. Zal wel te maken hebben met sociaal wenselijke antwoorden aan elkaar tijdens het producen.
Ik denk dat de laatste goede (en voor mij ook gelijk de beste) collab die van Frontliner & Radical was.
-
LHardtraxxer
- 225 posts member since 2014
- last seen May 2018
Alle house artiesten zijn overrated.wrote:DVBBS, Dimitri Vegas & Like Mike,
wrote:Alle house artiesten zijn overrated.wrote:DVBBS, Dimitri Vegas & Like Mike,
Ja Axwell is inderdaad overrated... of Steve Angello, of Vicetone, of John Dahlback, misschien ook Tommy Trash.
En zo kan ik er nog wel tig opnoemen die gouden platen maken en daarnaast nog eens meesterlijk kunnn draaien.