Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erg benieuwd wat jullie van sommige artiesten vinden :)
bijv. dat sommige de hype die ze krijgen niet verdienen??

Let the discussie begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Warface
Ik heb vanaf de periode dat hij doorbrak op Catalyst na altijd nog de zelfde sounds gehoord. Ook gebruikt hij veelal de zelfde trucjes met Screeches en Leads. Wat ik wel van hem waardeer is dat hij zo nu en dan toch een leuke klassieker in zijn setjes heeft zitten.

Adaro
Het klinkt misschien als vloeken in de kerk, en ookal is hij een erg sympatieke gozer. Als ik zo kijk naar zijn solo discografie heeft hij in mijn ogen niet écht een waardige toevoeging gehad in de scene. Ik kan me ook maar 1 á 2 platen herinneren die ik persoonlijk vaker dan 5 keer heb beluisterd. Gunz 4 Hire heeft als act natuurlijk wel een bijdrage geleverd aan de scene maar die platen hebben me nooit 100% weten te raken, ook is er te vaak het zelfde trucje gebruikt. Als DJ hoor je mij niet klagen als ik zijn setjes bekijk maar in mijn ogen word hij misschien toch iets té veel in de hemel geprezen.

Zatox
Om voor de verandering een mainstream naam te noemen vind ik Zatox ook behoorlijk overgewaardeerd. Hij heeft natuurlijk een vrij grote bijdrage geleverd in het verleden maar de platen die hij zo ongeveer de afgelopen 4 á 5 jaar heeft uitgebracht hebben vrijwel allemaal de zelfde kicks, de zelfde opbouw en tot slot de zelfde 'transformer-achtige' sounds. Ook de melodieën die hij in zijn platen heeft bevatten als je goed luistert de zelfde gelayerde zaagjes, om nog maar over de creativiteit te zwijgen van de melodieën zelf.

Ben benieuwd wat de discussie gaat brengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:03 
 
Hardtraxxer

Ophidian
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Is dit het nieuwe ik zet graag artiesten in een negatief daglicht topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:06 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Is dit het nieuwe ik zet graag artiesten in een negatief daglicht topic?


ik vind het altijd fantastisch om een artiest in een negatief daglicht te zetten. Artiesten hebben nu eenmaal haters. Ik haat bijna alle artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Is dit het nieuwe ik zet graag artiesten in een negatief daglicht topic?


Indien ieder zijn mening goed onderbouwd zie ik het probleem niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:09 
 
Hardtraxx Elite

KWAAIE-MAX schreef:
Andromeda schreef:
Is dit het nieuwe ik zet graag artiesten in een negatief daglicht topic?


ik vind het altijd fantastisch om een artiest in een negatief daglicht te zetten. Artiesten hebben nu eenmaal haters. Ik haat bijna alle artiesten.

Haat haat ik haat me zelf, haat het bloed in me aders.Ik haat me scheppers ik haat me moeders&vaders. Ik haat mensen homosapiens, zwarte, gele maar vooral haat ik witte veraders ariers. Ik haat rasisten en nazi's ik haat haters hang met haatzaaiers maatnaaiers. Maar het meest van allemaal haat ik flikkers ziektedragers K*nker op man met je lul in andermans anus.

k haat vrijen, knus samen zijn, knuffelen ik hou van nagelsbijten pulken en purken.
Insecten verpulveren. Fok mensen niks nuttige burgers, ik haat mensen ik grijp ze bij hun lurven kan ze wel wurgen. Ik haat liefde, met liefde hou ik van haat. Hou me lul in je klauwen bitch me bitch. Ja ik haat vrouwen en relaties opbouwen daarom hou ik van jouw vrouw een slet die niet te vertrouwen is

@moderators, niet mijn teksten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:12 
 
Hardtraxxer

Ik nomineer Subground (als overgewaardeerd genre)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Andromeda schreef:
Is dit het nieuwe ik zet graag artiesten in een negatief daglicht topic?


Indien ieder zijn mening goed onderbouwd zie ik het probleem niet?


Helemaal mee eens. Niemand zet een artiest in slecht daglicht. Je geeft slechts je mening wat voor ieder zich is. Je geeft je mening natuurlijk op artiest en niet op persoon.

Adaro had vroeger inderdaad weinig bijdrage, maar zijn nieuwe release ' open de gate' is toch wel erg dik maar ben wel benieuwd of hij vernieuwing brengt.

Warface is ook voor mij zo overhyped. Zijn producing skills vind ik zo matig, continue de zelfde sounds wat mij nooit echt kan pakken. Altijd dezelfde patterns en opbouw. Dit geld ook voor radicale.. Ik kan er echt niet van genieten. Het klinkt allemaal zo geforceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Adaro had vroeger inderdaad weinig bijdrage, maar zijn nieuwe release ' open de gate' is toch wel erg dik maar ben wel benieuwd of hij vernieuwing brengt.


Buiten dat Open The Gates inmiddels alweer een jaar oud is, is het inderdaad een vette collab maar deze plaat had in mijn ogen ook een E-Force solo kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:33 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:
Nuracore schreef:
Adaro had vroeger inderdaad weinig bijdrage, maar zijn nieuwe release ' open de gate' is toch wel erg dik maar ben wel benieuwd of hij vernieuwing brengt.


Buiten dat Open The Gates inmiddels alweer een jaar oud is, is het inderdaad een vette collab maar deze plaat had in mijn ogen ook een E-Force solo kunnen zijn


Ik ben geen hardstyle fan, maar over adaro ben ik het totaal niet met je eens. Tracks als Natural born killers en The haunter of the dark zijn nog steeds beter dan 95/100 andere raw tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarvan er 1 collab is en de ander dus een van de uitzonderingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:39 
 
Hardtraxxer

Gunz 4 Hire hadden toentertijd ook dikke tracks. Dus nog steeds oneens.

Edit: ben niet thuis in de rawscene maar is de hype rond adaro momenteel zo groot dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro vind ik juist helemaal niet overrated. Zieke discografie tot 2014.
Remix van Answers en Fuck the Fake Shit, Italian Tribute, Under Attack, Worth Fighting For, Haunter of the Dark, Struggle for Existence, My Name is Hardstyle, Hit You With That Bang Shit, In for the Kill, Sorrow & Everyday zijn allemaal grote hits geweest en vind ik persoonlijk ook allemaal heerlijk. Daarnaast geen 1 track die ik echt slecht vind.

Warface is ook niet mijn ding dus wat dat betreft ben ik het wel 'eens'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:50 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Adaro vind ik juist helemaal niet overrated. Zieke discografie tot 2014.
Remix van Answers en Fuck the Fake Shit, Italian Tribute, Under Attack, Worth Fighting For, Haunter of the Dark, Struggle for Existence, My Name is Hardstyle, Hit You With That Bang Shit, In for the Kill, Sorrow & Everyday zijn allemaal grote hits geweest en vind ik persoonlijk ook allemaal heerlijk. Daarnaast geen 1 track die ik echt slecht vind.

Warface is ook niet mijn ding dus wat dat betreft ben ik het wel 'eens'.


Eens met Daveytl dus.

Wat Zatox betreft ben ik het trouwens wel eens met Destination.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 22:09 
 
Hardtraxx Elite

KWAAIE-MAX schreef:
Daveytl schreef:
Adaro vind ik juist helemaal niet overrated. Zieke discografie tot 2014.
Remix van Answers en Fuck the Fake Shit, Italian Tribute, Under Attack, Worth Fighting For, Haunter of the Dark, Struggle for Existence, My Name is Hardstyle, Hit You With That Bang Shit, In for the Kill, Sorrow & Everyday zijn allemaal grote hits geweest en vind ik persoonlijk ook allemaal heerlijk. Daarnaast geen 1 track die ik echt slecht vind.

Warface is ook niet mijn ding dus wat dat betreft ben ik het wel 'eens'.


Eens met Daveytl dus.

Wat Zatox betreft ben ik het trouwens wel eens met Destination.

Compleet mee eens, hij produceert misschien niet snel of extreem veel. Maar bijna elke track is toch wel een knaller imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Haat haat ik haat me zelf, haat het bloed in me aders.Ik haat me scheppers ik haat me moeders&vaders. Ik haat mensen homosapiens, zwarte, gele maar vooral haat ik witte veraders ariers. Ik haat rasisten en nazi's ik haat haters hang met haatzaaiers maatnaaiers. Maar het meest van allemaal haat ik flikkers ziektedragers K*nker op man met je lul in andermans anus.

k haat vrijen, knus samen zijn, knuffelen ik hou van nagelsbijten pulken en purken.
Insecten verpulveren. Fok mensen niks nuttige burgers, ik haat mensen ik grijp ze bij hun lurven kan ze wel wurgen. Ik haat liefde, met liefde hou ik van haat. Hou me lul in je klauwen bitch me bitch. Ja ik haat vrouwen en relaties opbouwen daarom hou ik van jouw vrouw een slet die niet te vertrouwen is

@moderators, niet mijn teksten!


Is dit van Steen & Spinal toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 22:54 
 
Hardtraxx Elite

Ja, haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 101 barz sessie van hun. :worship:

OT: ik vind artiesten eerder ondergewaardeerd dan overgewaardeerd dus kan niet echt een artiest opnoemen die staat waar hij nu staat terwijl hij het niet verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik ben erg benieuwd wat jullie van sommige artiesten vinden :)
bijv. dat sommige de hype die ze krijgen niet verdienen??

Let the discussie begin


Waarom geen topic met overgewaardeerde /ondergewaardeerde artiesten? Kan je dan over allebij wat zeggen. :P

overgewaardeerd: Tieum en Unexist hebben vreselijke simple hardcore. Rrrrrr...
ondergewaardeerd: Switch Technique, krijgt weinig reacties in een release topic hier. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 23:21 
 
Hardtraxxer

deef, kom eens met wat topics met switch technique releases/tracks dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Nuracore schreef:
Ik ben erg benieuwd wat jullie van sommige artiesten vinden :)
bijv. dat sommige de hype die ze krijgen niet verdienen??

Let the discussie begin


Waarom geen topic met overgewaardeerde /ondergewaardeerde artiesten? Kan je dan over allebij wat zeggen. :P

overgewaardeerd: Tieum en Unexist hebben vreselijke simple hardcore. Rrrrrr...
ondergewaardeerd: Switch Technique, krijgt weinig reacties in een release topic hier. :(


Omdat je dan meer overgewaardeerde artiesten krijgt dan ondergewaardeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 12:59 
 
Hardtraxxer

Chain Reaction is wat mij betreft ook zeer overgewaardeerd. Teert vooral op het succes van Minus is More/MM.

Tuurlijk heeft hij in het verleden wat leuke platen gemaakt en een goede comeback met TRB, maar daarna is er bijna geen 1 goede track van hem uitgekomen. Daarnaast vind ik zijn mixwerk ook zeer matig op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Flexoews schreef:
Chain Reaction is wat mij betreft ook zeer overgewaardeerd. Teert vooral op het succes van Minus is More/MM.

Tuurlijk heeft hij in het verleden wat leuke platen gemaakt en een goede comeback met TRB, maar daarna is er bijna geen 1 goede track van hem uitgekomen. Daarnaast vind ik zijn mixwerk ook zeer matig op feesten


Sluit ik me bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Rage. Één 'succesvolle' E.P. gehad en ik zie hem tegenwoordig bij iedere boeking tevoorschijn komen, vooral bij AoD feesten natuurlijk. Platenkeuze vaak wel redelijk, maar het mixwerk ook weer verre van bijzonder.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen