Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:48 
 

Beargumenteer dan eens waarom Adaro niet overgewaardeerd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Beargumenteer dan eens waarom Adaro niet overgewaardeerd is?

Beetje de bewijslast van dit topic omdraaien, maar goed.

Ik vind de solo-releases van Adaro best leuk meestal, maar waar hij het bij mij vooral gemaakt heeft, is zijn energieke sets. Paar feesten had hij, met E-Force op een gedeelde eerste plaats, de set van de avond voor mij. Het concept Gunz for Hire doet me dan weer weinig, maar ook daar is wel eens een goede plaat uitgerold (May God Be With You All als recent voorbeeld). Verder staat hij op veel feesten, maar overgewaardeerd zou ik hem niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 22:56 
 

Meph0 schreef:
stefaneke schreef:
Beargumenteer dan eens waarom Adaro niet overgewaardeerd is?

Beetje de bewijslast van dit topic omdraaien, maar goed.


Pure nieuwsgierigheid.

Meph0 schreef:
Ik vind de solo-releases van Adaro best leuk meestal, maar waar hij het bij mij vooral gemaakt heeft, is zijn energieke sets. Paar feesten had hij, met E-Force op een gedeelde eerste plaats, de set van de avond voor mij. Het concept Gunz for Hire doet me dan weer weinig, maar ook daar is wel eens een goede plaat uitgerold (May God Be With You All als recent voorbeeld). Verder staat hij op veel feesten, maar overgewaardeerd zou ik hem niet noemen.


Ik vind om eerlijk te zijn Adaro veelal dezelfde platen/stijl draaien zoals zoveel (raw) DJ's al doen en loop daarom echt niet warm als ik hem in een line-up zie staan. Hij blinkt voor mij op een paar producties na (die eigenlijk niet meer worden gedraaid) gewoon niet uit. Daarom heb ik in mijn achterhoofd wel een beetje het idee dat hij overgewaardeerd wordt als ik iedereen zo enthousiast over hem hoor praten. Afgelopen maandag heeft hij me helaas ook niet kunnen overtuigen en ben ik na een paar nummers de Nederlandstalige tent ingevlucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik vind om eerlijk te zijn Adaro veelal dezelfde platen/stijl draaien zoals zoveel (raw) DJ's al doen en loop daarom echt niet warm als ik hem in een line-up zie staan. Hij blinkt voor mij op een paar producties na (die eigenlijk niet meer worden gedraaid) gewoon niet uit. Daarom heb ik in mijn achterhoofd wel een beetje het idee dat hij overgewaardeerd wordt als ik iedereen zo enthousiast over hem hoor praten. Afgelopen maandag heeft hij me helaas ook niet kunnen overtuigen en ben ik na een paar nummers de Nederlandstalige tent ingevlucht.

Is misschien ook wel zo. Maar ik ga niet naar zoveel feestjes. Stuk of 4 per jaar maximaal. En als Adaro dan op twee daarvan staat en een prettige set neerzet voor me, vind ik hem niet overgewaardeerd. Zeker ook niet omdat zijn producties dus ook nog redelijk tot leuk zijn.

Als we het hebben over Radical Redemption of Warface, is het voor mij een heel ander verhaal. Van Warface heb ik een keer een leuke set meegemaakt, maar wat hij maakt is verder 13/12 bagger. En RR en die ellendige Minus Militia kan ik zowel thuis als live niet verdragen. En het plebsie squad dat ze verheerlijkt, kan ik ook niet hebben. Die twee zijn overgewaardeerd imo. Adaro heeft een paar fans, maakt leuke producties en draait leuke (al zij het misschien wat generieke) setjes. Dan ben je niet overgewaardeerd, vind ik. Hooguit niet speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Adaro is juist toonaangevend geweest voor de hier veelal uitgekotste 13/12 raw die er gemaakt wordt. Vergeet niet dat HOTD destijds een zeer originele plaat met een dikke anti was. Daarna nog NTTS en vervolgens heeft iedereen dat blabla screech patroon helemaal uitgekauwd. Tel daarbij op dat hij een jaar uit de running is geweest en nu nog steeds niet op 100% zit en je kan hem nauwelijks overgewaardeerd noemen.

Adaro draait trouwens op een hele andere manier dan 'de rest'. Staat constant te teasen, mixt vlug door en hij wil ook nog wel eens loopjes gebruiken. Ik ken buiten Crypsis verder niemand die dat echt doet. Dikke plus imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Beargumenteer dan eens waarom Adaro niet overgewaardeerd is?


Wil het je graag uitleggen, maar dat hebben de personen hierboven al voor mij gedaan, zie ik. Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 01:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox
De meest overgewaardeerde man in de scene. Was eerst een held maar nu is het echt helemaal niks meer. Heel dat album vond ik echt geen drol aan en klinkt allemaal hetzelfde de laatste jaren, maar staat nog steeds op elke mainstage

Jason Payne
Als ik kijk naar producties, is hij overgewaardeerd. Komt alleen denk ik door zn edits en mixskills dat hij hier staat. Maar toch vind ik dat andere veel meer verdienen.

Sub Sonik
Geforceerde Raw voegt niks toe aan de scene

Outbreak
Na Hardbass helemaal overtuigd dat hij zo overgewaardeerd is. Wat een zaad draaide hij op zon podium.

Deetox
Een van de minst interessante van Theracords en naar mijn smaak krijgt ze veel meer aandacht dan nodig is
Zelfde geldt voor Dark Pact, komt allebei door NEXT

Warface
Verdere uitleg niet nodig

Titan
Producties vind ik niks. Zijn album was saai en krijgt ontzettend veel aandacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 03:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

In b4 vlaag van haat.

Maar B-Front :P

Maar niet op draaigebied, maar op productie gebied.

Hij wordt heel veel gewaardeerd terwijl hij eigenlijk telkens hetzelfde trucje doet :P
Puur om dat feit en op dat gebied alleen, voor mij verveelt het na een tijdje, hoewel Ghost Town wel vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best wel eens met Broken Balance, bij mij werkt dat trucje ook niet echt meer. Ik heb ook een beetje het idee dat bij sommige mensen de gunfactor hoog is waardoor mensen al snel zijn tracks leuk willen vinden.
Maarja het is natuurlijk wel een gewoon een beste kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 12:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Deetox
Een van de minst interessante van Theracords en naar mijn smaak krijgt ze veel meer aandacht dan nodig is
Zelfde geldt voor Dark Pact, komt allebei door NEXT

Dat jij overwaardering baseert op smaak is 1 ding maar ik wil toch even reageren qua Next. Ik zit sinds eind 2014 bij Platinum(Next). Enige wat ik sindsdien heb gehad qua grote namen zijn X-Qlusive & Qapital, beide 2e area. (Freaqshow was al bevestigd voor het tekenen bij Next)
Daarvoor heb ik 3 jaar bij Theracords Bookings gezeten en heb ik hele leuke en grote boekingen mogen doen. Dus overgewardeerd of verdiend, het heeft niks te maken met Next :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Pipa schreef:
Deetox
Een van de minst interessante van Theracords en naar mijn smaak krijgt ze veel meer aandacht dan nodig is
Zelfde geldt voor Dark Pact, komt allebei door NEXT

Dat jij overwaardering baseert op smaak is 1 ding maar ik wil toch even reageren qua Next. Ik zit sinds eind 2014 bij Platinum(Next). Enige wat ik sindsdien heb gehad qua grote namen zijn X-Qlusive & Qapital, beide 2e area. (Freaqshow was al bevestigd voor het tekenen bij Next)
Daarvoor heb ik 3 jaar bij Theracords Bookings gezeten en heb ik hele leuke en grote boekingen mogen doen. Dus overgewardeerd of verdiend, het heeft niks te maken met Next :)


Oke, daar heb je dan gelijk in. Het is ook totaal geen persoonlijke aanval, maar ik heb gevoel dat je nog beetje zoekende bent naar een eigen sound. Deze begint zich inmiddels wel te ontwikkelen en je begint daarom ook qua muziek steeds interessanter te worden. Ik vind alleen dat je wel een paar beurten hebt overgeslagen als ik kijk naar andere artiesten bij het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
In b4 vlaag van haat.

Maar B-Front :P

Maar niet op draaigebied, maar op productie gebied.

Hij wordt heel veel gewaardeerd terwijl hij eigenlijk telkens hetzelfde trucje doet :P
Puur om dat feit en op dat gebied alleen, voor mij verveelt het na een tijdje, hoewel Ghost Town wel vet is.


Ik heb het gevoel dat B-Front onder de echte hardstyle liefhebbers gewaardeerd is. Maar verder dan dat niet, Frequencerz, Radical Crypsis dat zijn namen die veel meer gewaardeerd worden. Hij doet zelfde trucje en dat is zijn sound en stijl van producen. Dat zegt hij ook dat dit echt de sound is waar hij helemaal dol op is en geen genoeg van kan krijgen. Hij maakt nu wat hij het liefst maakt wat hij omschrijft als 'film' muziek. Ook één van de dj producers die al jaren lang bij vele niet teleurstelt op producers gebied, maar ook draaigebied.

Ik snap je punt als je zegt van hij doet al jaren hetzelfde trucje, maar het blijft kwaliteit wat hij levert IMO. En hij overhaast niks qua producen. Hij let altijd op de kwaliteit van de nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 13:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Deetox schreef:
Pipa schreef:
Deetox
Een van de minst interessante van Theracords en naar mijn smaak krijgt ze veel meer aandacht dan nodig is
Zelfde geldt voor Dark Pact, komt allebei door NEXT

Dat jij overwaardering baseert op smaak is 1 ding maar ik wil toch even reageren qua Next. Ik zit sinds eind 2014 bij Platinum(Next). Enige wat ik sindsdien heb gehad qua grote namen zijn X-Qlusive & Qapital, beide 2e area. (Freaqshow was al bevestigd voor het tekenen bij Next)
Daarvoor heb ik 3 jaar bij Theracords Bookings gezeten en heb ik hele leuke en grote boekingen mogen doen. Dus overgewardeerd of verdiend, het heeft niks te maken met Next :)


Oke, daar heb je dan gelijk in. Het is ook totaal geen persoonlijke aanval, maar ik heb gevoel dat je nog beetje zoekende bent naar een eigen sound. Deze begint zich inmiddels wel te ontwikkelen en je begint daarom ook qua muziek steeds interessanter te worden. Ik vind alleen dat je wel een paar beurten hebt overgeslagen als ik kijk naar andere artiesten bij het label.

Je noemt mijn naam, dus dan is het persoonlijk toch ? :P
Ik ben niet zo zeer zoekende naar een sound, maar dat lijkt wel zo omdat Theracords mij binnen heeft gehaald terwijl ik net begonnen was met produceren waar anderen al een aantal jaren produceerden en al een sound hadden ontwikkeld. Ik probeer deze tijd in te halen door mij er full time op te storten en zoveel mogelijk cursussen te doen etc. met als resultaat dat ik dingen die ik leer toepas in een nieuwe track, wat dan vervolgens weer resulteerd in andere sounds etc. Of beter gezegd, ik heb een andere pad bewandeld dan de gemiddelde producer waardoor je bij mij hoort welke stappen er gemaakt worden, waar andere artiesten deze stappen al gedaan hebben voordat ze bij een label kwamen en dus al een sound hebben gecreëerd.

Qua beurten overslaan: Mijn tracks hebben het altijd goed gedaan, zowel op de dansvloer als in verkoop (zo was Black Magic lange tijd 2e best verkocht plaat van Theracords op Juno download) Ook in aantal youtube views heb ik altijd veel gehad tov. andere TC artiesten. Dus als je mijn overwaardeering baseert op het feit dat ik nog geen eigen sound heb en niet op de echte feiten, tsjah dan ben ik het persoonlijk niet met je eens dat ik overgewaardeerd ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

@Deetox
Het blijft indd wel een kwestie van smaak. Ik vind je enigszins overgewaardeerd omdat andere TC artiesten zijn ondergewaardeerd. Ik neem bijv P&D. Naar mijn smaak producen deze gasten ontzettend sterk al paar jaar. De platen van hun worden goed opgepakt door de 'grotere' artiesten. Draaien goede sets en worden zo weinig geboekt. Artillery, Never Come close, Soundwaves om maar paar platen te noemen hebben unieke elementen en zijn een toevoeging aan de scene. Zelfde geldt voor D&R die dan wel wat meer aandacht krijgen.
Het is niet dat ik je het niet gun want dat doe ik zeker, was mooi om je te zien achter de decks op Hardbass energie die je gaf. Maar ik vind dat andere artiesten bij Theracords de aandacht ook meer verdienen. Daarom zeg ik dat je overgewaardeerd ben omdat zij ondergewaardeerd zijn. Klinkt heel raar maar zo zie ik het een beetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

KWAAIE-MAX schreef:
Gunz 4 Hire hadden toentertijd ook dikke tracks. Dus nog steeds oneens.

Edit: ben niet thuis in de rawscene maar is de hype rond adaro momenteel zo groot dan?


Gunz For Hire is meer ook inbrengen van Ran-D dan Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als dit een kwestie van smaak is wordt het gewoon weer een topic waarin je aan kunt geven dat je een DJ niet goed genoeg vindt voor de aandacht/boekingen die hij krijgt. Hoe relevant is dat voor anderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
@Deetox
Het blijft indd wel een kwestie van smaak. Ik vind je enigszins overgewaardeerd omdat andere TC artiesten zijn ondergewaardeerd. Ik neem bijv P&D. Naar mijn smaak producen deze gasten ontzettend sterk al paar jaar. De platen van hun worden goed opgepakt door de 'grotere' artiesten. Draaien goede sets en worden zo weinig geboekt. Artillery, Never Come close, Soundwaves om maar paar platen te noemen hebben unieke elementen en zijn een toevoeging aan de scene. Zelfde geldt voor D&R die dan wel wat meer aandacht krijgen.
Het is niet dat ik je het niet gun want dat doe ik zeker, was mooi om je te zien achter de decks op Hardbass energie die je gaf. Maar ik vind dat andere artiesten bij Theracords de aandacht ook meer verdienen. Daarom zeg ik dat je overgewaardeerd ben omdat zij ondergewaardeerd zijn. Klinkt heel raar maar zo zie ik het een beetje :P

Dat kan en dat is je ook goed recht om dat te vinden! Alleen is dat niet af te leiden aan jouw eerste bericht! Ik zit met plezier op Hardtraxx en ik lees graag wat mensen over Deetox te zeggen hebben (zowel positief als negatief) zolang iets reëel en/of onderbouwd is ^^ Dat is inmiddels gedaan dus iedereen blij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:32 
 
Hardtraxxer

Zag Dark Pact langskomen op deze pagina.. hoe dan? Ben wel benieuwd naar een uitleg.

I'm Here Now, tering vette en originele plaat om maar wat te noemen.

En hij wordt nou niet bepaald veel geboekt geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

wololo schreef:
Zag Dark Pact langskomen op deze pagina.. hoe dan? Ben wel benieuwd naar een uitleg.

I'm Here Now, tering vette en originele plaat om maar wat te noemen.

En hij wordt nou niet bepaald veel geboekt geloof ik?

Ik denk dat bedoeld wordt dat hij al op behoorlijk grote podia wordt gezet, en daar waarschijnlijk niet had gestaan als hij niet bij Next? had gezeten. Zijn tracks hebben veel potentie en ik zie hem ook zeker ver komen met zijn producties, alleen vind ik niet dat zijn tracks op de podia horen waar hij neer gezet wordt. Hij is ondergewaardeerd omdat hij bijna geen kleine boekingen krijgt, maar overgewaardeerd door de grote podia :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 17:10 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Gunz 4 Hire hadden toentertijd ook dikke tracks. Dus nog steeds oneens.

Edit: ben niet thuis in de rawscene maar is de hype rond adaro momenteel zo groot dan?


Gunz For Hire is meer ook inbrengen van Ran-D dan Adaro


okee dan toch niet, hardstyle kan me toch niet interesseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 17:37 
 
Hardtraxx Crew

Unresolved.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 17:41 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Als dit een kwestie van smaak is wordt het gewoon weer een topic waarin je aan kunt geven dat je een DJ niet goed genoeg vindt voor de aandacht/boekingen die hij krijgt. Hoe relevant is dat voor anderen?


Is dat niet juist het hele idee van dit topic? In openingspost wordt er toch naar de meningen gevraagd. Voor ieder is het toch anders wie hij overgewaardeerd vindt, aangezien je zoiets baseert op de producties van een artiest (op een paar uitzonderingen na dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:04 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Unresolved.

Kon zijn eerste releases nog wel waarderen, vind alleen dat het nu een beetje eentonig wordt.
Wat meer variatie in zijn tracks mag opzich wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 18:53 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Als dit een kwestie van smaak is wordt het gewoon weer een topic waarin je aan kunt geven dat je een DJ niet goed genoeg vindt voor de aandacht/boekingen die hij krijgt. Hoe relevant is dat voor anderen?


Hoi Tim! Het kan alsnog leuk zijn om hierover te discussiëren!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen