Pipa schreef:
Deetox schreef:
Pipa schreef:
Deetox
Een van de minst interessante van Theracords en naar mijn smaak krijgt ze veel meer aandacht dan nodig is
Zelfde geldt voor Dark Pact, komt allebei door NEXT
Dat jij overwaardering baseert op smaak is 1 ding maar ik wil toch even reageren qua Next. Ik zit sinds eind 2014 bij Platinum(Next). Enige wat ik sindsdien heb gehad qua grote namen zijn X-Qlusive & Qapital, beide 2e area. (Freaqshow was al bevestigd voor het tekenen bij Next)
Daarvoor heb ik 3 jaar bij Theracords Bookings gezeten en heb ik hele leuke en grote boekingen mogen doen. Dus overgewardeerd of verdiend, het heeft niks te maken met Next
Oke, daar heb je dan gelijk in. Het is ook totaal geen persoonlijke aanval, maar ik heb gevoel dat je nog beetje zoekende bent naar een eigen sound. Deze begint zich inmiddels wel te ontwikkelen en je begint daarom ook qua muziek steeds interessanter te worden. Ik vind alleen dat je wel een paar beurten hebt overgeslagen als ik kijk naar andere artiesten bij het label.
Je noemt mijn naam, dus dan is het persoonlijk toch ?
Ik ben niet zo zeer zoekende naar een sound, maar dat lijkt wel zo omdat Theracords mij binnen heeft gehaald terwijl ik net begonnen was met produceren waar anderen al een aantal jaren produceerden en al een sound hadden ontwikkeld. Ik probeer deze tijd in te halen door mij er full time op te storten en zoveel mogelijk cursussen te doen etc. met als resultaat dat ik dingen die ik leer toepas in een nieuwe track, wat dan vervolgens weer resulteerd in andere sounds etc. Of beter gezegd, ik heb een andere pad bewandeld dan de gemiddelde producer waardoor je bij mij hoort welke stappen er gemaakt worden, waar andere artiesten deze stappen al gedaan hebben voordat ze bij een label kwamen en dus al een sound hebben gecreëerd.
Qua beurten overslaan: Mijn tracks hebben het altijd goed gedaan, zowel op de dansvloer als in verkoop (zo was Black Magic lange tijd 2e best verkocht plaat van Theracords op Juno download) Ook in aantal youtube views heb ik altijd veel gehad tov. andere TC artiesten. Dus als je mijn overwaardeering baseert op het feit dat ik nog geen eigen sound heb en niet op de echte feiten, tsjah dan ben ik het persoonlijk niet met je eens dat ik overgewaardeerd ben