Eeuh dit jaar:Deepack meerdere malen, echt superrr toffe gasten. Kwam ze de laatste keer tegen bij Thrillogy toen ze richting uitgang liepen. Mooi gesprek mee gehad toen.
Tatanka eerst op Decibel toen hij wat rond liep. Later nog in de Matrixx toen hij zelf boven even kwam luisteren naar de andere dj's. Top gast!
Ook op Decibel
Zany en DV8, kort praatje, vrolijke gasten.
Paul Elstak, Dune, die chick van 4 Tune Fairy, MC Allee en Charley laaggeluid nog gesproken bij de afgelopen editie van Happy Hardcore in de Matrixx. Droogheid.
Mentale Theo leek heel bang voor publiek en liep zo door, dat was een beetje vreemd.
Ruffian is relaxder dan ik dacht. Kwam em tegen aan de zijkant van hangar tijdens Q-Base. Eerst beetje staan lullen. Ik citeer:
Ruffian schreef:
...tis gewoon super vet ja maare, wacht even... SHOW ME THOSE HANDS, COME ON. Zo, moet ik af en toen even zeggen maar wat zei je?

Ook toen ik nog een foto probeerde te maken en de camera wel 10 keer weigerde (of het lag aan mij) bleef hij relaxed. Echt vet.
Voorgaande jaren:Korsakoff, Outblast, Angerfist, MC Villain, eeuh verder weet ik het niet meer.
Heb er iig nooit iets raars of arrogants bij gezien, behalve toen met Mentale Theo. Je moet gewoon goed je doppen open houden als je op een feestje bent. Ze lopen zooo vaak gewoon om je heen terwijl jij staat te beuken