Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aangezien het bij de Beste ...... Van het jaar 2009, naar jou mening een beetje offtopic ging, ben ik in dit nieuwe topic best benieuwd wie jullie qua hardstyle en hardcore artiesten allemaal hebben gesproken? En zijn ze allemaal relaxte gozers of hebben ze een beetje attitude?

Ik heb iig zelf op Masters of Hardcore een tijdje met Ruffian gepraat en samen op de foto geweest, super relaxte gast is dat. Bij Impact Outdoor heb ik Frontliner ook door het publiek zien lopen, maar helaas geen praatje of foto mee kunnen maken. En bij gigadance zag ik Jones staan, maar bij hem leek het net of hij niet van de muziek hield, die gozer stond echt de hele tijd stokstijf. Een hardstyle dj met echte passie zo te zien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog nooit met de grote jongens gepraat of op de foto geweest :( Hoe kom je bij hun terecht dan? Ik zie ze nooit en het is onmogelijk om backstage te komen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Nog nooit met de grote jongens gepraat of op de foto geweest :( Hoe kom je bij hun terecht dan? Ik zie ze nooit en het is onmogelijk om backstage te komen :oh:

Het is ook niet backstage, gewoon in het publieke area zeg maar. Als ze tijd over hebben of ze maar 1 boeking op een dag hebben, willen ze nog wel eens even blijven hangen en dan kun je ze gewoon aanspreken, gebeurt vaak genoeg lijkt me.


johnlienden schreef:
Ik heb met San Miquel staan ouwehoere @ Hardstyle Mania :$

Ooh ik ook, een droom die uitkwam :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera, Geck-O en Sinith van Theracords op Q-BASE 2009. Best nog een tijdje met Thera en Geck-O staan praten bij de GHF meeting, maar moest terug voor The Pitcher in de bunker (H)

Arjan Terpstra / Killer Clown bij Infected @ Oscars, heel ff gesproken over de locatie, releases enzo. Weet alleen dat de nc vs zany release eind feb gepland staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:22 
 
Hardtraxxer

Tatanka vroeg me een keer waar de WC's waren in Time-Out xd
D-Block & S-te-fan zijn echt relaxte gozers. Gingen gewoon ergens staan en ff naar de muziek luisteren na hun set.
Headhunterz heb ik ooit geholpen toen hij de deur van de artiesteningang niet open kreeg (daarvoor afgaand ging trouwens een kerel nokkie. Willem schrok zich kapot hehe) :) Daarnaast ook gesproken over releases etc. Maar daar zegt hij nooit veel over.
Noisecontrollers (Bas, Arjan & Michel (MC Renegade) gesproken. Zijn ook hele relaxte gasten! Nog een shirt gekregen van Arjan :thumbsup: Michel barst van de energie trouwens :P die vent kon niet stil blijven staan!

Headhunterz en NC gesproken backstage en DBSTF/Tatanka liepen na hun set gewoon door het publiek heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:24 
 
Hardtraxxer

Milán schreef:
En bij gigadance zag ik Jones staan, maar bij hem leek het net of hij niet van de muziek hield, die gozer stond echt de hele tijd stokstijf. Een hardstyle dj met echte passie zo te zien :x


Ik denk dat je hier te snel een oordeel velt over hem. Jones (Wouter) is een relaxte gozer en heeft zeker wel passie voor wat hij doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:31 
 
Artiest

Heatzone, In-Phase, Slim Shore ( Oude DutchMaster ) , Arjan van Noisecontrollers, Thera, Pepijn van Frequencerz, Zany, Dv8, Mc Villain, Scope DJ, Frontliner, Ruffian.

Dat was et wel denk k:P

onee, San Miquel en Brilliant en Dweazle ook nog, en Freeze, en Paul Elstak, en Darkraver, The Viper, B-Front, La nina mijn collega, en vast nog veel meer die ik vergetn ben:P en ook nog veel wat minder bekende :P

Iedereen is eingelijk fucking chill kan geen arrogante bedenken eingelijk..waarom zouden ze ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Simizle schreef:
Milán schreef:
En bij gigadance zag ik Jones staan, maar bij hem leek het net of hij niet van de muziek hield, die gozer stond echt de hele tijd stokstijf. Een hardstyle dj met echte passie zo te zien :x


Ik denk dat je hier te snel een oordeel velt over hem. Jones (Wouter) is een relaxte gozer en heeft zeker wel passie voor wat hij doet!

Prima, dat geloof ik graag ;) Maar op dat moment was dat echt totaal niet te zien.. Wat ik, op dat moment, best raar vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei: Alphaverb & 50% d'Stylerz op In Qontrol 2009
Fronliner, B-Front, Ruffian, DV8 op X-Qlusive Holland
Alpha Twins, The Prophet op MegaWatt 21-9-2007 (eerste feestje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lokale club bij 1e swat tour : the prophet, headhunterz, a-lusion, da syndrome
defqon 2009: wildstylez
lokale club: atmozfears, dana
q-base 2009: brennan heart

dat waren ze geloof ik wel...weet dat the prophet toen nog kwaad was op die club omdat er niks voorbereid was en hij zelf nog spandoeken was op aan het hangen toen a-lusion de avond opende...

en wildstylez, wat een relaxte gast, niet alleen meester in produceren en draaien, maar ook nog een echte praatjesmaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poe,

Ik heb Da Syndrome heel vaak gesproken, voordat DBSTF hier in een discotheek draaiden heb ik Stefan hele tijd gesproken want hij was d'r al voordat ze gingen draaien (ook op de foto nog geweest). Bij Bassleader (2008) heeft Willem een handtekening op m'n headhunterz shirt gezet. Ik ben bij Free Festival dit jaar met Noisecontrollers op de foto geweest en ze hebben mij een m'n kammeraad echt tering veel muntjes nog gegeven omdat we zulke leuke fans waren xd . Ook heb ik Bas Oskam zelf 2 weken geleden nog gesproken en gevraagd of hij ons een lift wou geven (Scheelde ons weer Taxi), maar dat deed hij niet :mad: Verder heb ik 2 weken geleden Dailucia nog gesproken (Lekker wijf). Ook The Prophet bij de nacht van Zuidwolde nog gesproken. Voor de rest niet echt veel artiesten denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

50% van Deepack bij de pispotten @ Lucky & Co (27-12-2009) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

@ Q-Base 2009 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 'lokale' clubjes is het vaak geen probleem.. dan zijn ze net klaar met draaien en doen ze nog een pilsje :P
The Prophet, zany, Wildstylez (was upcomming!), headhunterz.. Al wel een tijdje geleden allemaal
laatst nog even met Zany gepraat @ ZAK
oh en natuurlijk vecino xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 17:27 
 
Hardtraxxer

Martin schreef:
Afbeelding

@ Q-Base 2009 :thumbsup:


Die muts/pet/whatever! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben D-Saster op hard bass tegen gekomen, verder niemand :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij The Qontinent mocht ik samen met een vriendin backstage en toen hebben we flink wat artiesten ontmoet :P
Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, Technoboy, Stephanie, Activator, Tuneboy en ivan Carsten + MC Villian! die vriendin van mij kent de broer van Villian o_0
DAMN dat was vet :D

En met S.W.A.T in Outland sta ik met B-Block op de foto was ook heel gezellig toen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle:

Nego/Heatzone (L)
Neroz
La Nina
Dailucia
Kold Konexxion
DV8 & Ruffian
Alphaverb
Ran-d
Activator
A-lusion
Audiopsychos (allemaal)
A2
Dutch master (henry)

Hardcore:
Paul Elstak (aan de bar gehad)
Partyraiser
Endymion
Evil Activities
Chosen Few
Korsakoff
Outblast

en nog wel wat. maar t gaat volgens mij om hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gesproken en op de foto met Noisecontrollers @Hardstyle Insanity. Vooral MC Renegade is echt een geweldige gast. Act daarna meteen D-Block & S-Te-Fan meegepakt voor een foto en een biertje. D-Block :thumbup:!!!

Naast Ran-D staan pissen en ff staan lullen. xd Ook op Hardstyle Insanity!

Paul Elstak. Bij Feyenoord @Vakkie X mee staan lullen! Geweldige kerel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

2e kerstdag nog met deepack en korsakoff

Maar verder: MC apster, MC villian, MC Renegade, NC, DBSTF, Alphaverb 3x, Interactable One 1x, B-front 2x, 50% psyko punkz, Frequencerz,, dat was het wel zo'n beetje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
En met S.W.A.T in Outland sta ik met B-Block op de foto was ook heel gezellig toen :P

Wie is dat dan :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
The Ace of Bass schreef:
En met S.W.A.T in Outland sta ik met B-Block op de foto was ook heel gezellig toen :P

Wie is dat dan :P?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb na afloop van een plaatstelijke feestje in 2008(Project N50) gepraat met Noisecontrollers.
Een vriend van me had een NC shirtje aan. Ze spraken ons aan omdat ze het supervet vonden dat ie zo'n shirtje aan had.
Verder beetje gepraat over hoe ze het vonden op het feestje, wat ze van tevoren verwacht hadden.

En Scope DJ komt uit Emmeloord, dus af en toe zie ik hem wel rond huppelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeuh dit jaar:
Deepack meerdere malen, echt superrr toffe gasten. Kwam ze de laatste keer tegen bij Thrillogy toen ze richting uitgang liepen. Mooi gesprek mee gehad toen.
Tatanka eerst op Decibel toen hij wat rond liep. Later nog in de Matrixx toen hij zelf boven even kwam luisteren naar de andere dj's. Top gast!
Ook op Decibel Zany en DV8, kort praatje, vrolijke gasten.
Paul Elstak, Dune, die chick van 4 Tune Fairy, MC Allee en Charley laaggeluid nog gesproken bij de afgelopen editie van Happy Hardcore in de Matrixx. Droogheid. Mentale Theo leek heel bang voor publiek en liep zo door, dat was een beetje vreemd.
Ruffian is relaxder dan ik dacht. Kwam em tegen aan de zijkant van hangar tijdens Q-Base. Eerst beetje staan lullen. Ik citeer:
Ruffian schreef:
...tis gewoon super vet ja maare, wacht even... SHOW ME THOSE HANDS, COME ON. Zo, moet ik af en toen even zeggen maar wat zei je?
xd
Ook toen ik nog een foto probeerde te maken en de camera wel 10 keer weigerde (of het lag aan mij) bleef hij relaxed. Echt vet.

Voorgaande jaren:
Korsakoff, Outblast, Angerfist, MC Villain, eeuh verder weet ik het niet meer.

Heb er iig nooit iets raars of arrogants bij gezien, behalve toen met Mentale Theo. Je moet gewoon goed je doppen open houden als je op een feestje bent. Ze lopen zooo vaak gewoon om je heen terwijl jij staat te beuken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, jullie hebben met veel gasten gesproken. Ik heb alleen Zany even zien lopen naar de ingang bij Elementz Festival..
Waar hebben jullie het eigenlijk over dan als je ze aanspreken. :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen