Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 13:59 
 

chas1n schreef:
Act of Rage. Één 'succesvolle' E.P. gehad


Mee eens.. Snap ook echt niet dat de scene zo simpel is op dat vlak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij liep dan ook al jaren mee met de MiM crew. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia blijf ik ook enorm overgewaardeerd vinden. Had je op Supremacy van die MM-fanboys lopen, helemaal met shirt en die dogtag. Kennen ze ten eerste Chain Reaction al niet en ten tweede kennen ze bijna niemand anders in de line-up. Staan ze alleen tijdens MM te springen en de rest van de avond staan ze stil. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Minus Militia blijf ik ook enorm overgewaardeerd vinden. Had je op Supremacy van die MM-fanboys lopen, helemaal met shirt en die dogtag. Kennen ze ten eerste Chain Reaction al niet en ten tweede kennen ze bijna niemand anders in de line-up. Staan ze alleen tijdens MM te springen en de rest van de avond staan ze stil. :lol:


Mee eens haha, Geen enkele plaat van MM pakt me en ik vind het zo matig gemaakt :huh: Ik ben individueel veel beter van ze gewend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flexoews schreef:
Chain Reaction is wat mij betreft ook zeer overgewaardeerd. Teert vooral op het succes van Minus is More/MM.

Tuurlijk heeft hij in het verleden wat leuke platen gemaakt en een goede comeback met TRB, maar daarna is er bijna geen 1 goede track van hem uitgekomen. Daarnaast vind ik zijn mixwerk ook zeer matig op feesten


Precies, sinds MiM vind ik dat Chain Reaction alleen met MiM het probeert te maken.
Voordat Mim er was vond ik The Record Breaking enorm vet, nu nog steeds, alleen na deze track heb ik echt 0 gehoord van hem op MiM na.
Misschien komt het omdat ik niet heel erg divers ben in mijn hardstyle keuze, omdat zijn nieuwe tracks moeilijk gedraaid worden door anderen of dat hij niet meer opvalt voor mij.

Crypsis en Radical heb ik in het algemeen wel leuk gevonden alleen ik ben geen persoon die alle tracks gaat ontleden van welke climax is er vet en de kick moet perfect zijn of de kick is een beetje off.
Mixwerk van ChainReaction weet ik weinig vanaf, hij is ook de enige van de crew die niet op Qapital draait..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je nog meer onzin lullen of was dit het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ga je nog meer onzin lullen of was dit het?


Tegen wie heb je het?
Als je het tegen mij hebt dan wil ik alleen zeggen dat ik na het plaatsen van mijn reactie zijn Soundcloud en Youtube heb gecheckt en er is inderdaad weinig uitgekomen van hem, 3 tracks in de afgelopen 3 maanden en daarvoor zijn ze allemaal 8 maanden oud.
Op Youtube al 8 maanden geen update, zijn Facebook is aardig actief en zijn agenda ook wel alleen van wat ik weet is er weinig geproduceerd de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah ik zie al dat je nog meer onzin bent gaan uitkramen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:35 
 

Daveytl schreef:
Aah ik zie al dat je nog meer onzin bent gaan uitkramen.


Geef eens een goed tegenargument! Ben benieuwd hoe jij dit ziet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Buiten het feit om dat ik pas na mijn eerste bericht in de gaten had dat het niet om Minus is More (MiM) ging maar om Minus Militia (waarom kort je dat af naar MiM??):

- 3 tracks in 3 maanden tijd, alsof dat zo weinig is. 12 platen per jaar is toch een redelijk gemiddelde.
- Met zo'n project als Minus Militia ben je dus echt wel heel druk. Ja, waarschijnlijk wel zo druk dat je ff 8 maanden geen solo-plaat meer maakt.
- Youtube inactiviteit is te verklaren doordat het label nieuwe tracks post op YT en artiesten nu ook previews plaatsen op Soundcloud en Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MM zoals hierboven al gezegt is.

Radical Redemption met al mijn bloed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Buiten het feit om dat ik pas na mijn eerste bericht in de gaten had dat het niet om Minus is More (MiM) ging maar om Minus Militia (waarom kort je dat af naar MiM??):

- 3 tracks in 3 maanden tijd, alsof dat zo weinig is. 12 platen per jaar is toch een redelijk gemiddelde.
- Met zo'n project als Minus Militia ben je dus echt wel heel druk. Ja, waarschijnlijk wel zo druk dat je ff 8 maanden geen solo-plaat meer maakt.
- Youtube inactiviteit is te verklaren doordat het label nieuwe tracks post op YT en artiesten nu ook previews plaatsen op Soundcloud en Facebook.


Oké, sorry dat ik niet wist dat MiM stond voor MinusIsMore en MM voor MinusMilita, had iemand gezien die ook MiM typte dus ik dacht dat dat een verwijzing was naar MinusMilitia.
Door de vele artiesten die ik nu volg kan ChainReaction nu nog wel eens wegvallen.
Omdat ik CR weinig voorbij zie komen met nieuwe tracks en daarnaast ook nog eens weinig hoor in podcasts of livesets betekent niet gelijk dat hij zelf inactief is en dat hij totaal probeert mee te liften op de MinusMilitia hype. Alhoewel dit wel voor mij zo voelt.

Jammer dat je zo kortaf reageert terwijl je mijn uitgebreide mening niet kan waarderen, ga zelf voortaan ook wat uitgebreider reageren op een uitgebreide mening ipv die veel te kleine antwoorden van je. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 22:33 
 

Ik heb nou niet echt het idee dat Chain Reaction 'gehyped' wordt zoals in de OP als criterium staat. Iemand die (volgens partyflock) in de komende 2,5 maand 3 solo boekingen heeft, moet toch wel heel erg beroerd zijn om in de categorie 'overgewaardeerd' te vallen. Sterker nog, je draagt als argument aan dat je maar weinig van hem hoort in podcasts en livesets, is dit niet juist een indicatie van onderwaardering?

Met het recente werk van Chain Reaction ben ik niet heel bekend moet ik toegeven, maar hij heeft toch echt wel wat pareltjes gemaakt. Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik kan zo een handvol artiesten opnoemen die nooit een track heeft gemaakt die in de buurt komt van bijvoorbeeld een Answers, Lellebel of Out with a Bang, en desondanks toch een stuk beter gewaardeerd lijken te worden door zowel organisaties als luisteraars.


En tenslotte even iets anders, ik dacht altijd dat dit soort negatieve topics gesloten werden? Ik meen mij topics over slechtste track van het jaar en dergelijke te herinneren die geen lang leven beschoren waren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Ik heb nou niet echt het idee dat Chain Reaction 'gehyped' wordt zoals in de OP als criterium staat. Iemand die (volgens partyflock) in de komende 2,5 maand 3 solo boekingen heeft, moet toch wel heel erg beroerd zijn om in de categorie 'overgewaardeerd' te vallen. Sterker nog, je draagt als argument aan dat je maar weinig van hem hoort in podcasts en livesets, is dit niet juist een indicatie van onderwaardering?

Met het recente werk van Chain Reaction ben ik niet heel bekend moet ik toegeven, maar hij heeft toch echt wel wat pareltjes gemaakt. Kwestie van smaak natuurlijk, maar ik kan zo een handvol artiesten opnoemen die nooit een track heeft gemaakt die in de buurt komt van bijvoorbeeld een Answers, Lellebel of Out with a Bang, en desondanks toch een stuk beter gewaardeerd lijken te worden door zowel organisaties als luisteraars.


En tenslotte even iets anders, ik dacht altijd dat dit soort negatieve topics gesloten werden? Ik meen mij topics over slechtste track van het jaar en dergelijke te herinneren die geen lang leven beschoren waren..


Ik denk dat vooral de mening hier word gewaardeerd in dit topic ipv een reactie als: 'Minus Militia vind ik stom want boehoe.'
Zolang je onderbouwd waarom je hem gehyped vind, is het volgens mij allemaal goed.
Weer even ontopic op CR, ik heb het eigenlijk meer over de laatste tijd.
Ik zie het zo nu, het kan ook anders liggen, alleen Radical en Crypsis zie ik meer als solo bezig.
Sorry als ik het fout heb in jullie ogen maar als jullie mijn mening willen veranderen doe dit dan wel onderbouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk alle artiesten die tegenwoordig door Art of Dance naar voren geschoven worden.

Minus is more is eigenlijk de kartrekker van het hele hype gebeuren. Wat betreft commercie moet je ze dit echt nageven, ze pakken dat heel goed aan en spreken echt een grote doelgroep aan.

Daar komt wel bij dat het gewoon gruwelijk eentonig wordt allemaal. Elk raw feest dezelfde line-ups, elke plaat dezelfde opbouw en het blijft op de een of andere manier maar aan slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 01:26 
 

MDesiqn schreef:
als jullie mijn mening willen veranderen doe dit dan wel onderbouwd.


Ik vond mijn post redelijk onderbouwd, maar als het gewaardeerd wordt kan ik het nog wel wat uitgebreider doen.

Van Dale schreef:
over·waar·de·ren: te hoge waarde toekennen aan


Dit topic gaat over artiesten, dus artiesten waaraan een te hoge waarde wordt toegekend. In mijn ogen zijn er verschillende manieren waar dit zich in kan uiten. Om er een paar te noemen:

[*] De tracks van de betreffende DJ worden (te) vaak gedraaid, bijvoorbeeld door andere artiesten of in podcasts
[*] De DJ wordt op een abnormaal hoog aantal feesten geboekt
[*] De tracks van de DJ worden buitensporig goed ontvangen door het publiek

En zo zijn er vast nog wel meer indicaties te verzinnen. Volgens mij is geen van die drie punten echter van toepassing op Chain Reaction. Dat eerste puntje ontkracht je zelf, het tweede punt blijkt uit zijn agenda op Partyflock en dat derde is ietwat subjectief, maar geldt volgens mij ook niet echt voor Chain Reaction. Als zijn tracks zo goed zouden aanslaan bij de massa, zou punt immers 1 ook wel automatisch een waarheid worden.

De kanttekening hierbij is natuurlijk dat 'overwaardering' ook inhoudt dat de bovengenoemde punten niet in goede verhouding staan met de prestaties (producties en/of setjes) van de artiest. Niet iedere artiest die veel boekingen of populaire tracks heeft is natuurlijk overgewaardeerd. Sommige artiesten zijn gewoon beter dan anderen, en verdienen daarom ook meer support en boekingen. En dat brengt me bij mijn tweede alinea, waarin ik probeer aan te geven dat Chain Reaction enkele ijzersterke tracks gemaakt heeft.
Met andere woorden, gezien zijn producties vind ik dat hij wel wat meer support en boekingen verdient. Zeker als ik het vergelijk met bepaalde andere artiesten die ik veel minder toe vind voegen aan de scene maar wél in iedere podcast voorbij komen en iedere week ergens op een mainstage staan.
Van zijn recente producties heb ik niet veel geluisterd volgens mij, maar zelfs als het 13/12 screeches met hardcore kicks zijn vind ik nog steeds niet dat er sprake is van overwaardering. Er zijn genoeg andere artiesten die dat ook doen en wel veel boekingen krijgen en worden verafgood door een bepaald publiek. Om maar weer een voorbeeld uit jouw eigen post te geven: hij is de enige artiest van Minus is More die niet op Qapital draait..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Eigenlijk alle artiesten die tegenwoordig door Art of Dance naar voren geschoven worden.

Minus is more is eigenlijk de kartrekker van het hele hype gebeuren. Wat betreft commercie moet je ze dit echt nageven, ze pakken dat heel goed aan en spreken echt een grote doelgroep aan.

Daar komt wel bij dat het gewoon gruwelijk eentonig wordt allemaal. Elk raw feest dezelfde line-ups, elke plaat dezelfde opbouw en het blijft op de een of andere manier maar aan slaan.

Ja, godverdomme ja. Het grote probleem is dat Art of Dance na Q-Dance en B2S de grootste speler in de scene is. Nu is dat niet erg, maar Art of Dance haalt 90% van hun artiesten uit de Most Wanted stal, of het nu op hardcore of hardstyle gaat, waarvan de hardcore kant geleid wordt door MoH en de hardstyle kant door MiM. Artiesten die daar net zitten (waar Typhoon en X-Pander mooie voorbeelden van zijn) krijgen op relatief grote mainstages het podium, waardoor de indruk gewekt wordt dat het populaire artiesten zijn. Dit zien andere organisaties, waardoor ze vaker geboekt worden, waardoor ze onder het publiek bekender worden, etc etc. Niemand heeft écht interesse in deze artiesten, maar kunstmatig wordt er toch een markt gekweekt. Aangezien de Most Wanted HS artiesten vooral in het kick 'n screech segment zitten, zullen die op regelmatige basis hun podium krijgen, waardoor de stijl vaker gehoord zal worden. Het is 1 grote vicieuze cirkel. Niet dat MW diréct de oorzaak van het probleem is, maar zeker een onderdeel ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
deef, kom eens met wat topics met switch technique releases/tracks dan?


Lieve Max, speciaal voor jou:

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardcore-releases/c-netik-switch-technique-beyond-from-now-isrd70-t47345.html?hilit=switch%20technique

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardcore-releases/switch-technique-king-of-atom-ep-part-i-t46798.html?hilit=switch%20technique

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardcore-releases/switch-technique-freqax-devoted-the-upside-down-house-ysrd006-t33393.html?hilit=switch%20technique

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardcore-releases/switch-technique-did-exo-genosha-175-gen175005-t12695.html?hilit=switch%20technique


Totaal 9 reacties om maar wat op te noemen.
Kingdom of atom part 2 is niet eens geplaatst....
Kijk maar de losse tracks. Helemaal weinig!

Voor mij in ieder geval een ondergewaardeerde artiest -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind op het moment nagenoeg alle artiesten overgewaardeerd. Er zijn er maar weinig die zich aan de dertien in een dozijn malaise weten te onttrekken. En aangezien creativiteit en originaliteit voor mij belangrijk is, vind ik dat al deze artiesten teveel waardering krijgen voor wat ze doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1. Zatox











2. Outbreak
3. Qua dj sets Brennan Heart en Code Black, die draaien al 3 jaar hetzelfde lijstje. Word doodziek van die FIFO en Lethal Industry Bootleg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 21:33 
 
Hardtraxx Addict

Kutski, zeer Goede mix technieken en gevarieerde sets, weinig maar goede platen. En toch staat hij nauwelijks op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Kutski, zeer Goede mix technieken en gevarieerde sets, weinig maar goede platen. En toch staat hij nauwelijks op de main.


Heb een keer een setje gezien van hem. Tering wat kan hij mixen zeg. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lol @ Chain Reaction. Om overgewaardeerd te zijn moet je eerst een flink aantal feesten/releases hebben.

En The Crazy Ones en Barricade waren prima platen tegenover de schreech/halve hardcore combo's van de rest van het label min Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dave schreef:
phoenix schreef:
Kutski, zeer Goede mix technieken en gevarieerde sets, weinig maar goede platen. En toch staat hij nauwelijks op de main.


Heb een keer een setje gezien van hem. Tering wat kan hij mixen zeg. :woot:


Heb Kutksi zelf nooit meegemaakt, iemand een liveset van hem? Ben zeer benieuwd, ken hem alleen van de radio.

Broken Balance schreef:
Lol @ Chain Reaction. Om overgewaardeerd te zijn moet je eerst een flink aantal feesten/releases hebben.

En The Crazy Ones en Barricade waren prima platen tegenover de schreech/halve hardcore combo's van de rest van het label min Crypsis.


Oké mensen, jullie hebben mij overtuigt dat CR niet meelift op MM. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 22:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
dave schreef:
phoenix schreef:
Kutski, zeer Goede mix technieken en gevarieerde sets, weinig maar goede platen. En toch staat hij nauwelijks op de main.


Heb een keer een setje gezien van hem. Tering wat kan hij mixen zeg. :woot:


Heb Kutksi zelf nooit meegemaakt, iemand een liveset van hem? Ben zeer benieuwd, ken hem alleen van de radio.


Kun je mooi meekijken :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen