Zin om een draadje te beginnen mbt top 5 artiesten over een bepaalde tijd
Even editje gedaan. Dit is mij top 5 maar kan elk moment aangepast worden haha
1. Wasted Penguinz 2010-2014. Heerlijke euforische uplifting hardstyle in de beginperiode dat ik Hardstyle begon te luisteren. Heb nu nog vaak in de ochtend de WP tribute van soundcloud op tijdens het sporten. Een bak aan heerlijke tracks die tijd (Melancholia, Far From Reality, Play A Game, Follow Your Dreams, Resistance, Activated & de collabs met Adrenalize eeuwig zonde dat die niet op spotify staan). En natuurlijk hun eerste album Wistfulness met platen zoals Almost There, Blinded, Falling

, Raindropz & International Departure
2. B-Front 2011 t/m 2015/2016. Heerlijke periode van B-Front waar zijn stijltje voor 5 jaar lang nooit verveelde. Elke plaat in die tijd vond ik vet en heb ik kapot gedraaid. Mysterias lange tijd mijn favo hardstyle nummer ooit. Sets waren altijd bizar goed. Special mention naast Mysterias; Undiscovered, State Of Perfection, Virus, Inner Creativity, Qapital Anthem, Blackness, Witch & Endless Path

. Daarnaast de B-freqz tracks
3. Crypsis 2009-2013. 2 van de beste Hardstyle albums die er zijn. SOI & Cryptology. Een van mijn favoriete artiesten op de classic stage. Always does the trick.
4. Radical Redemption 2012 t/m 2015. TSOS & The One Man Army, gruwelijke albums! Heerlijke liveset waar het een half uur knallen was. Wat een tracks heeft die man toentertijd gemaakt. Ik weet niet meer welk feest het was maar dat hij Salvation draaide in zijn set, wat een moment was dat! Zie hem nog graag live op een classic feestje.
5. Headhunterz 2 tijdperken eigenlijk vanaf zijn start t/m 2012 & periode na zijn return t/m corona. Altijd een must watch wanneer hij moest draaien. Parels heeft deze man gemaakt. Voor zijn uitstapje naar House Scantraxx Rootz, Rock Civilization, Qlimax Anthem, Blame it On the Music & heel de discog van P1. Eigenlijk alle platen van Heady zijn gewoon heerlijk. Colors & Lessons In love vind ik nog steeds goud en misschien mijn favo voor zijn uitstapje Now Is The Time.
Geweldig moment Defqon 2017 zijn officiele return. Heb een traantje weggepinkt bij de Closing Ceremony. Beste 3 uur van mijn leven geweest die closing. Beste platen na zijn return toch Dragonborn Part 2 & Upside Down
Ook nog wel noemenswaardig Wildstylez& NC van begin tot 2017.
Atmozfears 2013 t/m 2018
Delete Spoontech en wanneer die net naar Theracords ging
DBSTF 2008 t/m 2012