Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:56 

Vind het opzich nog wel een leuk idee. Alleen ik weet voor de rest niemand :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 20:42 

Hardtraxx Elite

crypsisofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:53 

Hardtraxx Veteran

Een centraal topic met alle social media en aanverwante shit van artiesten en dan een overzicht in de openingspost oké, maar dit lijkt me een beetje overbodig... :P

Zelf geen tijd voor atm om dit lijstje in te vullen maar for example onderstaand lijstje:

Website:
Facebook:
Twitter:
Youtube:
Soundcloud:
Instagram:
Partyflock:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 14:14 

Hardtraxx Crew

Fuzzylogic schreef:
Een centraal topic met alle social media en aanverwante shit van artiesten en dan een overzicht in de openingspost oké, maar dit lijkt me een beetje overbodig... :P

Zelf geen tijd voor atm om dit lijstje in te vullen maar for example onderstaand lijstje:

Website:
Facebook:
Twitter:
Youtube:
Soundcloud:
Instagram:
Partyflock:

Ziet er inderdaad goed uit zo, ik pas de titel van het topic even aan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:30 

Hardtraxx Veteran

Ik vroeg mij overlaatst ook af welke artiesten er snapchat hadden.
Maar inderdaad, enkel Thera en Thyron plaatsen af en toe iets nuttig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 16:49 

Hardtraxx Addict

Dit is wel een handig topic opzich.

Mede omdat als je graag credit wilt geven aan een artiest. Ik upload wel eens wat tracks op soundcloud en dan zou ik wel graag alle social media willen linken van diegene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 19:38 

Hardtraxx Elite

Nieuwkomers kunnen ook hier kijken:

http://hardstyle.startpagina.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 18:59 

Laten we met zijn allen gaan discussiëren over de waarde van een topic. Nee, dat zal helpen. Vraag me soms echt af wat sommige lui hier toch komen doen. Krijgen thuis niet genoeg aandacht van papa en mama? Sorry hoor, maar als het je niets interesseert, waarom kom je dan in dit topic? Om weer een nutteloze discussie te starten? Goed zo, weer een topic op slot. En maar zeuren dat het slecht gaat met Hardtraxx, en dat het beleid nergens over gaat, blablabla. Altijd maar negatief zijn. Als je de mensen nou eens met rust laat met hun topics. Ja, dat Boulevard topic sloeg inderdaad ook nergens op, want je gaat niet iemand zijn privé leven op een public forum bespreken. En als je daar wel wat voor voelt, dan is er misschien meer mis met je dan je denkt.

Ik ga even opruiming houden in dit topic, alle nutteloze en kansloze reacties opschonen. Er zal niet veel meer over blijven maar misschien dat dan mensen de kans krijgen om iets nuttigs aan het topic toe te voegen. OHja, wil je verder huilen hierover, prima, doe je bij mij in de PM, niet in dit of andere topics.

PS. Ja sorry Qre8tive, ik moet jouw posts ook verwijderen anders slaat de hele discussie nergens meer op.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 20:51 

Hardtraxx Crew

Hardstylerzzzz schreef:
Deze thread zou eigenlijk moeten zijn alleen voor de SnapChats. De rest van de social media is idd te vinden op Google.

Dat kun jij doen toch? ;) Wellicht is het dan ook handig om de OP wel elke keer aan te passen als er iets nieuws bij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:16 

Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft Hardstylerzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Zirkum ‏@zirkumdj
Citaat:
Snapchat: lenvriezennn
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen