Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 23:52 
 
Hardtraxx Addict

Zo wat een boel reacties en antwoorden! Ik ga morgen proberen op zoveel mogelijk inhoudelijk te gereageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 00:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Splitsen die hap dus :cool:

Ik zou dan ook de Radio sectie opsplitsen in eigen radio's en echte podcasts. Want er is een Radio forum maar alle podcasts worden weer willekeurig verspreid gedumpt.
Net als er een apart topic is/was (geen idee) voor The Magic Show.

TOTY zou volgensmij ook gesplitst moeten worden, het ziet er een beetje slordig uit.

Over het gedrag op het forum, ik zie dat meer als haantjes gedrag. Degene die het meest "Bad-Ass" is en de meeste mensen kan afzeiken is het stoerste. Natuurlijk kan het onder vrienden, maar zodra je maar een verkeerd ding post word je soms tot de grond toe afgebrand. En er zijn ook sommige die dit expres opzoeken. Die zeggen nooit wat, totdat ze dat zien en moeten daar even op reageren omdat ze zo weer stoer kunnen zijn.
Dit nemen ze dan vaak ook over het hele forum mee.
Kijk de shout is bijvoorbeeld een geval apart, daar maakt men elkaar belachelijk maar dat is in de zin van humor want men kent elkaar. Aan de andere kant vind ik dan ook weer als je zulke dingen als Exobasstics post je wel een opmerking terug kan verwachten, maar dit kan wel respectvoller. Wat ik laatst wel zag bij die harsh noise, dat diegene niet meer op de man afkraken maar meer zeggen dat zij het niks vinden. Wat een normaal antwoord is.

Ik heb een beetje het idee dat ik op dit fora kwam toen de omslag er was maar heb me er nooit eerst mee bemoeid. Wat ik wel zie, als ik oud spul in het off-topic lees, is dat er toen ook gegein was maar men kende elkaar en tolereerde het van elkaar. Dat was meer een tijd toen de mods daar ook kwamen en de mensen kenden dus ook meer tolereerden (geloof ik).
Dit heb je niet meer nu om de volgende dingen denk ik
- Verandering in hardstyle, zoals promo mooi zegt, raw zet zich steeds verder af van mainstream doordat de mainstream steeds meer populariteit opzoek i.t.v. de kern van het genre.
- Mensen willen de nieuwe mensen niet leren kennen omdat, tenzij ze zich zo gedragen als hun, ze anders zijn en daarom niet aardig
- Met het bovenstaande ga je groepjes vormen als resultaat, en dan leid weer tot gedoe tegen elkaar en zal je nooit een groep worden.

En volgensmij word er een stuk terug wat gezegd over dat men het saai vind reacties als leuk en wat smileys terug te lezen i.t.v. discussie. Dit is omgekeerd net zo, die reacties met tievuszooi kutplaat en zulke eentonige woorden skip ik ook gelijk naar een ander topic. Mooier is als er gewoon aangekaart word waarom DE PERSOON ZELF kritiek heeft op te plaat, zonder dat diegene claimt dat het daadwerkelijk zo is, want veel mensen vergeten dat het woord smaak ook nog bestaat. Die mensen die bepalen wat goed en slecht is en vinden dat iedereen dat maar moet naleven mogen voor mijn part ook een waarschuwing/ban want die lokken juist alleen maar het offensief uit van anderen. (Elexz bijvoorbeeld)

Bij off-topic merk ik ook dat er een beetje groepjes worden gevormd. Gewone mensen, spammers, het shout groepje, "de oude garde" en de wat extravagante mensen. En die groepen die moeten elkaar vaak hebben. En dan vooral een beetje de mensen die hun oude "hardtraxxgenoten" zijn verloren aan het weggaan en/of aan bans. Die ingaan op spammers en shoutvolk. Maar ook word er gereageerd als humor van de shout mensen word meegenomen naar het off-topic. Dit word naar mijn idee het minste nog afgekapt. Kijk als de een een domme opmerking plaatst, shoa, dan kun je iets terug verwachten. Maar als iemand iets gewoons post dan word daar meestal sarcastisch op gereageerd. Dit was een hele tijd zo, het is naar mijn idee over het algemeen wel geminderd.

Over het mod beleid snap ik soms ook niet.
Mrazura deed voor zover ik zag niet veel mis, en die eerste opmerking van hem vind ik niet eens een waarschuwing waardig, er word hier dagelijks met veel ergere (niet echt erg ofzo) woorden gegooid. Dat tweede zou je dan wel een waarschuwing/korte ban voor moeten krijgen want ja, een mod zo antwoorden is gewoon niet slim, tenzij je het in de goeie context plaatst, maar dat was het niet.

De mods doen naar mijn idee, op het afkappen van discussies die van waarde zijn na, goed hun werk. Mensen die op de mods zeuren om een andere reden dan dat zijn gewoon zuur omdat ze zelf niet de troll uit mogen hangen ten koste van anderen. Zodra hun weg zijn gaat het waarschijnlijk weer als naar een half jaar terug. 3/4 die hun ban hebben gekregen zijn terecht. Kaboem of Banaanslak mogen dan in het echt toffe personen zijn (dat weet ik niet, maar dat zal vast) maar als je je als een troll gaat gedragen naar de rest of dingen zeggen ten koste van de rest dan moet je ook wel een ban zien aankomen, en hierbij was er wel een degelijk verschil tussen iemand een keer maf of een sukkel noemen omdat hij/zij wat raars zei. En hetzelfde geld voor mensen die zulke domme/vreemde dingen neerzetten dat ze wel iets moeten terug verwachten (C2 toendetijd, biscuit, exo)

Maar soms heb ik het idee dat de mods wel iets sneller mogen handelen in het off-topic. Als je kijkt naar die hele situatie met C2 en kaboem en banaanslak en in de hardstyle met Elexz enzo snap ik niet waarom het 3 weken duurt voordat er een hand tussen komt interplaats van telkens te zeggen onder deze streep on-topic want een van de partijen hoeft dan maar wat te zeggen en het gaat gewoon verder. Waarom niet gewoon een PM sturen met, als je door gaat met dit gedrag krijg je een waarschuwing of een ban. Met Azura gebeurde dat wel, al werd toen al de "schriftelijke" waarschuwing al gegeven interplaats van te zeggen van als je zo door gaat krijg je een officiele waarschuwing. En Azura reageerde nou ook niet echt slim maar om zo'n reactie gelijk een waarschuwing te geven? Dat kun je beter doen voor directe persoonlijke aanvallen van iets ergere aard. Iemand achterlijk noemen is toch een van de meest lichte aanvallen vergeleken met de rest.

Kortom ik ben wel voorstander van de mods en de gang op hardtraxx op dit na
- Het discussies afkappen
- Het verschil tussen gein en onrespectvol in offtopic en mensen die dat verschil niet zien en zichzelf daarvoor lieverdjes verklaren, net als pestkoppen vroeger zeiden. Ik bedoelde het als geintje.
- Mensen die lichte overtredingen maken persoonlijk er op aanspreken dat men er niet van gediend is en daar normaal over in discussie te gaan, als die mensen echt geen kwaad in de zin hadden kan dit gewoon opgelost worden, als ze raar reageren doen ze het dus gewoon met zin.
- Splitsen van het liveset gedeelte
- Reviews weer nieuw leven inblazen met meer vrijwilligers en een eindredactie
- Geen nieuwe mods, maar zorg dat er meer word gelet op onrespectvolheid dan discussies die normaal zijn.
- Splitsen van TOTY
- Splitsen van Radio & Podcasts van de LIVEsets.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een jaar geleden al de discussie gehad over het splitsen van Toty (hs en hc apart). Met z'n allen gestemd en vrijwel iedereen zou graag zien dat hs en hc apart staan, aangezien het nu onoverzichtelijk is. Dit ook aan Jor-D laten weten toen, die zou het dezelfde week nog gaan doen.

Vervolgens niets aan veranderd. Paar maanden later kwam dit ter sprake tijdens een PM discussie met Fekete, die het toch ook door zou geven. En zoals jullie zien is het nog steeds niet aangepast.
Prima, maar maak dan ook geen loze beloftes, zeker als er blijkbaar niet genoeg tijd is.

Maar die tijd is er volgens mij best, maar dat wordt nu iets te veel gestoken in het (onnodig) afkappen van discussies en het sturen van warns (en ja, een groot deel is daar wel terecht van).

Tja, hopen dat er deze keer wel wat met de ideeën gedaan worden, of dat er mensen binnen Hardtraxx bereid zijn om hun bijdrage te leveren om dit forum weer te maken zoals het was, want in de 3/4 jaar dat ik hier zit is het eigenlijk elk jaar een stuk minder gezellig geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:16 
 

Hardtraxx is aan het doodbloeden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Hardtraxx is aan het doodbloeden...

Bedankt voor dit bericht van algemeen nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:36 
 

Spablauw schreef:
Hardtraxx is aan het doodbloeden...

Ofnie, heb al wel een vermoeden hoe dat komt..

We moeten wel bedenken dat we niet alleeeeeeen maar subfora moeten hebben. Het moet vooral effectiever, en niet dat we door de bomen het bos niet meer zien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 23:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Is dit misschien een idee?

Livesets:

1) Livesets van Festivals
2) Radioshows/Podcasts (Hws, Magicshow, Theracords Radioshow, WYFYB etc. noem maar op)
3) De rest (Voornamelijk dus thuis opgenomen setjes)

Ik denk dat het echt heel moeilijk is om een scheiding hierin te maken. Niks ten nadele van bijvoorbeeld WYFYB, maar die hoort dan ook bij 'de rest'; komt van een persoon af die niet aangesloten zit bij een label oid. Als die in de categorie Radioshows/Podcasts hoort, horen er meerdere setjes die hier op HT geplaatst wordt in die categorie. Want reeksen die 'amateur' DJ's hier plaatsen zijn net zoveel een podcast als WYFYB (ook al is Mind.Illusion een stuk bekender). Zo diep wil je er ook niet op in gaan en het wordt er allemaal niet veel duidelijker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion zit toch gewoon aangesloten bij TMS? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Deel de livesets gewoon in zoals op harderstate. Heel het probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Nou nee, http://harderstate.com/hardstyle-radio- ... casts-f62/
De eerste 5 zijn al "popcasts" van amateurs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik bedoel het meer in de variant van

Radio Shows & Podcasts
Event Sets
DJ Mixes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik ook wel eens wil aankaarten zijn de forumdelen Releases en Nieuwe/Gratis Tracks. In verband met nieuwe labeltjes die hier zomaar hun nieuwe "troep" komen posten (want somsl is het gewoon amateuristische poep wat uitgebracht wordt), want tegenwoordig kan je veel te makkelijk je eigen label starten en dan prutswerkjes posten in de delen waar die eigenlijk niet eens thuishoren. Het is al meerdere keren naar voren gebracht heb ik gezien, maar ik (en ik denk dat ik voor nog wat anderen spreek) zou hier toch graag eens verandering willen in zien.
Het zorgt alleen maar voor onnodige reacties en oogt ook 'slordig' in desbetreffende forumdelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan kom je weer op hetzelfde probleem uit 'wat hoort waar', probeer dus eens een goed voorbeeld te geven hoe jij het zou willen zien en wat waar hoort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ok, ideetje:

Alleen je set/podcast/productie posten als je half jaar lid bent? OF echt doorkomt bij label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ok, ideetje:

Alleen je set/podcast/productie posten als je half jaar lid bent? OF echt doorkomt bij label.


Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Ok, ideetje:

Alleen je set/podcast/productie posten als je half jaar lid bent? OF echt doorkomt bij label.

Lijkt mij niet echt verstandig. Daardoor zullen er minder nieuwe leden bijkomen, er zijn namelijk best veel leden die alleen livesets van zichzelf posten. Het beste lijkt mij gewoon een systeem zo als bij LSDB. Het zou ook mooi zijn dat er een rating systeem zou komen dat je zelf kan selecteren of je de meest actuele setjes wilt of de 'highest rated' setjes en dan bij de artiesten geen rating systeem maar dan 'artist' of iets dergelijks op die plaats te schrijven zodat het ook respectvoller overkomt. Ik weet namelijk dat sommige setjes anders 1'en of 2' en op gaan leveren en dat vind ik niet zo netjes tegen over de professionals.

Dat zou er ongeveer zo uit gaan zien:

Afbeelding
Heel snel en overhaast in elkaar geflanst maar zo moet het dan ongeveer worden,
als je dan op rating klikt komen de hoogste sterren van actueel naar oud en als je op Actueel klinkt is alles gewoon op datum van laatste reactie gesorteerd.

Het zal uiteraard wel gemakkelijk zijn als je met halve sterren kan werken. Of het is misschien ook mogelijk om een set op 5 punten te beoordelen (kan er helaas geen 5 noemen) en dat je voor ieder punt een ster kan krijgen.

Edit: Actueel moet natuurlijk 'laatste reactie' zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Liever:

- Livesets
* Festivals
# Professioneel Artiest
# Promomix
# Amateurs
* Podcasts
# Professioneel
# Amateur
* Contests, mixjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Liever:

- Livesets
* Festivals
# Professioneel Artiest
# Promomix
# Amateurs
* Podcasts
# Professioneel
# Amateur
* Contests, mixjes

Dit is gewoon onhaalbaar omdat je niet ieder setje altijd in een hokje kunt plaatsen tenzij je 8 subfora wilt maar dan wordt het weer te veel. Daarom vind ik mijn idee een goed alternatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:52 
 

@Andro: Als ik het goed begrijp is de volgorde dan dus volledig afhankelijk van het aantal sterren. Als iemand een setje plaatst, en de eerste luisteraar vindt er niet zoveel aan, zal dat setje das na een uur al richting pagina 100 gaan, waarna niemand hem meer ziet.
Daarnaast denk ik dat je beredenering voor artiesten ook (in mindere mate) opgaat voor gebruikers, sommige gebruikers kunnen elkaar niet luchten of zien en zullen elkaar enkel lage waarderingen geven heb ik het idee. En andersom misschien ook wel, setjes van goede vrienden van je zul je toch net iets eerder een hoge waardering geven dan setjes van mensen die je niet kent, al dan niet bewust.
(Dit geeft overigens op een bepaalde manier ook al wel aan wat er mis is met HT, maar dat even terzijde).

rakkietakkie schreef:
Ok, ideetje:

Alleen je set/podcast/productie posten als je half jaar lid bent? OF echt doorkomt bij label.


Ik snap het idee hierachter niet echt? Hoelang je lid bent op dit forum heeft in principe weinig te maken met de kwaliteit van je setjes.

Zelf zou ik zeggen dat je de sectie alleen kunt opsplitsen naar livesets (sets die op feesten zijn opgenomen) en 'thuissetjes'. Bijna alle andere verdelingen gaan subjectieve problemen geven.

Verder ben ik het ook wel eens met Qlown dat de releases sectie erg onoverzichtelijk is. Die sectie is eigenlijk een van de belangrijkste redenen dat ik hier op het forum zit (en zo zullen er vast meer zijn), omdat ik graag op de hoogte wil blijven van nieuwe nummers. In principe zou ik graag elk topic doornemen, zodat ik volledig op de hoogte ben. Echter zie ik steeds vaker, zoals Qlown ook aangeeft, artiesten voorbij komen waarvan ik denk 'wie is dat dan', en na een luisterbeurt vraag ik me nog steeds af waarom dat nummer hier staat in plaats van producer's corner. Ik merk dat ik, voornamelijk om die reden, steeds vaker topics oversla, omdat ik denk 'heb je weer zo'n amateur die een of ander internetlabel heeft gevonden'.

Maar goed, dingen die ik graag veranderd zou willen zien wat beftreft het forum zelf:

[*] Het opsplitsen van livesets in feestsetjes en overige
[*] De voorwaarden voor de releases-sectie uitbreiden tot 'professionele' labels; de releases van simpele internetlabels die in een dag zijn opgezet passen in mijn ogen beter in de producer's corner. Krijg je alleen wel weer het mogelijke probleem wat je onder 'professionele' verstaat.
[*] Duidelijkere splitsing tussen harddance gerelateerde onderwerpen en overige muziek. Ik kijk bijna nooit in het 'andere muziek' subforum, en daar heb ik zo mijn redenen voor. Maar het mijden van dat forum heeft weinig zin als ik ook regelmatig in het wist je dat-topic housenieuwtjes voorbij zie komen. En tegenwoordig zelfs feesten die praktisch niets te maken hebben met de muziekstijlen waar Hardtraxx voor is gemaakt. Als ik daar in geïnteresseerd zou zijn, zou ik wel in de 'andere muziek'-sectie kijken of me op een ander (house-)forum aanmelden.
[*] Strengere naleving van bans. Ik weet niet of dit onder de mods wel eens besproken is, maar wat hebben bans in hemelsnaam voor zin als 80% van de gebande members binnen een week weer terugkomt onder een andere naam? Geef dan geen bans. Het is niet zo dat er hier iedere dag 100 nieuwe members zich aanmelden, dus zo moeilijk kan het niet zijn om even te controleren of het een gebande member is.
[*] Splitsen van de Toty in hardstyle en hardcore; deze sectie oogt nu erg rommelig (zeker omdat de hardcoreverkiezingen van de afgelopen 10 weken nu in 1 keer geplaatst zijn).
[*] In mijn ogen kunnen de moderators wel wat hulp gebruiken, al dan niet voor het 'moderaten' zelf. Veel oude moderators zijn nauwelijks nog actief, en als ze al actief zijn, kan ik me voorstellen dat ze liever even het forum doorbladeren dan dat ze actief gaan 'modden'. Ik ben nog niet heel lang lid hier, maar op mij komt het een beetje over alsof de eigenaar graag een vaste groep mensen om zich heen heeft, die langzaam aan het uitdunnen is. Van de huidige crew zie ik alleen Fekete, bRt en Khadber regelmatig iets posten. Dat lijkt mij persoonlijk wat weinig op een forum met bijna 10,000 geregistreerde leden. In dit topic zijn veel bruikbare ideeën geopperd, waarvan de meeste wel mankracht/tijd vergen. Er zijn hier volgens mij aardig wat mensen die hier al jaren zitten, het lijkt mij dat de eigenaar en/of de mods ondertussen wel weten bij wie ze eventueel zouden kunnen aankloppen voor bepaalde dingen. Zie bijvoorbeeld Lellebel voor de reviews of Venator voor de producer's corner.

Dingen die beter kunnen (en moeten), waarbij ik de rol van de mods even in het midden laat, omdat zulke dingen toch op de eerste plaats vanuit de members zelf moeten komen:
[*] Let een beetje op je spelling. En dan heb ik het niet over simpele d/t fouten of typfoutjes, maar ik zie hier af en toe verhalen voorbij komen waarbij ik een paar minuten bezig ben met het ontcijferen. Nogmaals, iedereen maakt wel eens een foutje, maar ik mag toch hopen dat iedereen hier wel heeft geleerd om komma's en punten te gebruiken, om maar een voorbeeld te geven. Dit is iets wat ik vaker terugzie bij de nieuwere generatie dan bij de oude, en als ik een nieuwe member een verhaal van 20 regels zie posten zonder ook maar 1 punt of komma, kan ik die persoon eigenlijk al niet meer serieus nemen. Ik ben zelf moderator geweest op een voetbal-gerelateerd forum, daar hadden we het gewoon als regel dat leden interpunctie moesten gebruiken, om het forum leesbaar te houden.
[*] Ik erger me mateloos aan het 'op de persoon spelen'-gehalte in de discussies hier. Dit is een forum, dus een plek waar meningen worden verkondigd, en waar op meningen wordt gereageerd. Een opvallend groot gedeelte van de members vindt het nodig om iemand met een andere mening de grond in te boren met argumenten die niets met de betreffende mening te maken hebben, maar enkel met de persoon. Beetje omslachtig beschreven misschien, maar ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel. Als iemand een mening geeft, hoef je niet meteen te reageren met, bijvoorbeeld, 'wat ben jij dan voor een triest persoon, in dat andere topic zei je ook al dit en dat'. Als je het niet met een ander z'n mening eens bent, reageer dan met jouw mening over dat onderwerp zonder daarbij direct de ander aan te vallen (bijvoorbeeld op eerdere uitspraken van die persoon). Dit is voor mij een van de redenen dat ik zelden iets post, ondanks dat ik het meeste wel lees.
Ook zoiets wat me opvalt: als iemand een spelfout of een feitelijke onjuistheid post, is er over het het algemeen binnen 5 minuten een reactie, van iemand waarvan ik dan denk dat ze hier alleen op het forum zitten om anderen te kunnen corrigeren.
[*] Zoals eerder in dit topic ook al is aangegeven, wordt er over het algemeen vrij laatdunkend gedaan over nieuwere leden. Zoals bijvoorbeeld leden die zich aanmelden omdat ze een vraag over het een of het ander hebben. Is het nou werkelijk zo moeilijk om daar dan gewoon op te antwoorden (of, als je het niet weet, om het dan te negeren)? Als een oudere member een vraag stelt, heeft hij waarschijnlijk binnen een uur een (of meerdere) antwoord(en); als een nieuwe member een vraag stelt, zijn er na een uur waarschijnlijk 10 reacties, waarvan er 9 puur trollend bedoeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder even volledig het topic gelezen te hebben maar enkel de beginpost wil ik al even dit zeggen.

Ik heb exact dezelfde discussie meerdere keren meegemaakt op een ander forum van een online community waar ik zelf nog moderator ben geweest.
Daar was het altijd opvallend dat net degene die zich niet aan de regels hielden degene waren die altijd klaagden. Vaak waren dat ook vrij actieve leden waardoor het leek alsof ze spraken voor alle forumgebruikers en dat dachten ze waarschijnlijk zelf nog ook.

Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie hier juist is want daarvoor volg ik niet voldoende topics maar ik wil maar even duidelijk maken dat dit niet enkel hier voorkomt en dus zeer waarschijnlijk ook niet aan hardtraxx ligt.

Ik lees nu verder wat hier nog gepost staat en afhankelijk van hoe ver ik geraak zal ik ook nog wel reageren op bepaalde dingen.

Ook op dat ander forum werd niet duidelijk gemaakt waarom iemand moderator werd. Je kon je gewoon aanbieden en wanneer het nodig was werd er iemand uitgekozen uit de lijst. Uiteindelijk is het gewoon de eigenaar die daarover beslist en daar hebben de leden imo niets over te zeggen.

Parvuz schreef:
Jep, ben ik met je eens. Maar alsnog kunnen mod's wel checken of de persoon in kwestie echt gekwetst wordt of dat het vrienden zijn die aan het dollen zijn.

Volgens mij is dat echt niet zo vanzelfsprekend. Ik heb het zelf ook voorgehad ooit. En dat is verwarrend voor andere leden die zich dan afvragen waarom zoiets wel blijft staan en bij hen zoiets verwijderd wordt. Iedereen gelijk voor de wet.

De instant permaban is wel iets anders hier. Die kreeg je op het andere forum pas na echt veel fouten. Eerst een aantal waarschuwingen, wat strafregels typen (no kidding) en dan wat bans van (on)bepaalde tijd. Nu ja, ik weet niet perfect hoe het hier verloopt maar meteen permaban lijkt me wel overdreven.

En ideeën voor veranderingen post ik later wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet over subjectiviteit bij het opsplitsen van livesetjes.
- Feestrecordings
- "Pro"-podcasts en promomixen (Hard With Style, The Magic Show, etc)
- Amateur sectie

Simpel zat. Dat er dan wat artiesten zijn die in een grijs gebied vallen is dan maar zo, daarvoor heb je moderators en de mening van 'de meesten'. Als veel mensen vinden dat mind illusion bij pro moet, prima. Zo niet, dan bij amateur. Die paar artiesten in het grijze gebied zorgen misschien wel voor wat ongemak, maar de ongebreidelde teringzooi die het nu is, is een veel groter ongemak. En dan ben ik zelf nog voor een splitsing tussen computermixen en dj-gearmixen bij de amateurs. Ter vergelijking: Bij de hardtrance sectie worden toch ook 'qult'-platen gepost omdat die in een grijs gebied vallen? En er worden ook wel eens hardstyle/hardcore crossovers gemaakt die misschien in beide topics thuishoren. Zie daar nooit iemand over klagen. Jor-D, maak hier eens werk van, dat kost volgens mij heel weinig tijd en levert enorm veel gebruikersverbetering op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Daar was het altijd opvallend dat net degene die zich niet aan de regels hielden degene waren die altijd klaagden. Vaak waren dat ook vrij actieve leden waardoor het leek alsof ze spraken voor alle forumgebruikers en dat dachten ze waarschijnlijk zelf nog ook.


Das meestal het algehele probleem:
Degene die het er het meeste zijn, hebben ook de kans om de meeste fouten te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:37 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
En dan ben ik zelf nog voor een splitsing tussen computermixen en dj-gearmixen bij de amateurs.


Geheel niet mee eens, hoewel makkelijk te defineren, is er totaal geen reden om dat te splitsen, het gaat om de set zelf, niet waarmee deze gedaan is?
Feesten/Podcasts/Rest, kan ik nog wel snappen (podcasts staan btw toch al bij het radioshows gedeelte toch? :P) maar wat voor nut een gear/pc split zou hebben? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan wordt de amateursectie straks zeker net zo vaak bekeken als de amateur producer sectie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 01:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar is ook gewoon een reden voor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen