Wel mee eenswrote:Geheel niet mee eens, hoewel makkelijk te defineren, is er totaal geen reden om dat te splitsen, het gaat om de set zelf, niet waarmee deze gedaan is?wrote:En dan ben ik zelf nog voor een splitsing tussen computermixen en dj-gearmixen bij de amateurs.
Feesten/Podcasts/Rest, kan ik nog wel snappen (podcasts staan btw toch al bij het radioshows gedeelte toch?) maar wat voor nut een gear/pc split zou hebben?
Omdat hier behoefte aan is, het zijn twee totaal verschillende werelden. Als er duidelijk is in welke categorie de set staat (bijvoorbeeld gear mix) kan er ook passende feedback onder gezet worden. Je hebt niets aan feedback over een gear set op een software set en vice versa. En buiten dat ben ik het persoonlijk volkomen eens dat de twee gescheiden zouden moeten worden, puur voor de duidelijkheid. Ik zet zelf ook wel eens een software set in elkaar, maar dat is toch een totaal ander ding dan bijvoorbeeld een set van Spectre & Nazale? Het zijn duidelijk twee categoriën die ook dusdanig behandeld moeten worden.