Er is veel mogelijk, echter kost zoiets tijd, en tijd kost geld zeggen ze weleens. Het is echt niet moeilijk om een pagina toe te voegen met releases en daar dan weer iets aan toe te voegen per release waarop je per onderdeel kunt stemmen, éénmalig. Echter kost het gewoon veel tijd om dat goed te doen. Er is namelijk een heel groot verschil tussen bijvoorbeeld een scriptje van mij of van een professional (zoals Jordy denk ik
). Ik heb al heel veel dingen gemaakt op website gebied, dingen die werken en functioneren, maar ga je kijken naar de code.... Hou dan maar op.
En dus het probleem als je het zelf wilt doen kost het tijd, en tijd heeft niet iedereen. Wil je het door iemand anders laten doen dan kost het óf geld, of uiteraard kost het ook tijd omdat diegene er dan ook afentoe in zijn of haar vrije tijd aan werkt. Dus ja, er zijn veel mogelijkheden, echter moeten die wel te realiseren zijn, en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Maar goed, Jordy heeft al wat ideeën geopperd en ik ga er zelf vanuit dat die ideeën weer een grote positieve impact gaan hebben op Hardtraxx. En om nog even iets te herhalen waar veel mensen het al over gehad hebben, het snel afkappen van discussies en sluiten van topics, daar zal ik mij inderdaad wat anders voor moeten opstellen en dat zal ik dus ook gaan doen. En we zien wel hoe het gaat lopen.